Fora Brystoperation Hvor ægte føles motiva ergonomix?flag

0 visninger

5 svar

0
    6

Hvor ægte føles motiva ergonomix?

3. oktober

Hejsa. Jeg overvejer at få motiva ergonomix implantatet, da jeg har hørt godt om det. Til jer der har det, eller har mærket på nogen der har det, hvor naturligt/ægte synes i implantatet føles sammenlignes med ægte bryster?

2
    24
    3. oktober

Kigger lige med her. Jeg skal til to FU i november og det ene sted ved jeg, at det ofte bliver valgt, det andet sted ved jeg faktisk ikke, om de kun bruger Mentor.

FU hos Aleris Hamlet Aarhus hos Frantz Grymer d.10/11 2020. Planlagt bfo d.9/12.
    Højde 172 cm. vægt 61 kg.
    Ingen tidligere bfo.
    6
    26
    3. oktober

Jeg har motiva ergonimix demi, og blev opereret d. 7 september, så mine bryster er stadigvæk lidt hårde (pga. brystmusklen ikke har slappet af  endnu), men jeg synes de føles bløde allerede nu, og jeg ved de bliver endnu blødere.

De føles som mine normale bryster, bortset fra musklen gør det svært at trykke dem helt flade endnu, så jeg kan ikke 100% sige hvordan de er bløde endnu, da jeg ikke kan squishe dem særlig meget.

26 år, 159 cm, 65 kg
    Operationsdato: 7. 9. 2020
    Sted: AK Nygart
    Str: 340 ml/ Motiva Ergonomix Demi
    0
    6
    3. oktober

@Pernulle26 skrev:

Jeg har motiva ergonimix demi, og blev opereret d. 7 september, så mine bryster er stadigvæk lidt hårde (pga. brystmusklen ikke har slappet af  endnu), men jeg synes de føles bløde allerede nu, og jeg ved de bliver endnu blødere.

De føles som mine normale bryster, bortset fra musklen gør det svært at trykke dem helt flade endnu, så jeg kan ikke 100% sige hvordan de er bløde endnu, da jeg ikke kan squishe dem særlig meget. Er du tilfreds med din størrelse? Og hvem opererede dig? Skal også opereres ved nygart nemlig

Tak for svar!! Det lyder vildt at de allerede er bløde efter så kort tid. Tror du man vil kunne mærke forskel på ægte bryster og ergonomix når de er faldet til?

• Dette svar blev ændret 3 uger, 5 dage af Avatar of sofiebs sofiebs.
    • Dette svar blev ændret 3 uger, 5 dage af Avatar of sofiebs sofiebs.
    0
    6
    3. oktober

@Pilgren skrev:

Kigger lige med her. Jeg skal til to FU i november og det ene sted ved jeg, at det ofte bliver valgt, det andet sted ved jeg faktisk ikke, om de kun bruger Mentor.

Har du tænkt over størrelse endnu?

0
    1
    3. oktober

Jeg har 335 ml motiva ergonomix hp. Jeg valgte den fordi den føles og minder om et naturligt bryst. Jeg blev opereret den 7 september 2020, og det højre bryst er blevet blødere ift de første par uger- det venstre er stadig lidt hård.  Er spændt på når musklen slapper af og de falder  mere på plads, hvordan de kommer til at føles. Er ihvertfald rigtig glad for mit valg.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.