Fora Brystoperation Hvilken klinik…?flag
    0
    1

Hvilken klinik...?

Apr 2005

Jeg er en pige på 18 år. Jeg ønsker at få lavet en brystforstørrende operation og har også fået aftalt tider til konsultation på en del klinikker. Jeg er meget i tvivl om hvilken en af klinikkerne jeg vil have det lavet på, så jeg ville høre om nogen kunne give et par gode råd…? Skal til konsultation hos speciallægerne i Roskilde, Erichsen’s privathospital, Søllerød privathospital, Frederiksborgklinikken og privathospitalet Danmark… Alt har interesse!

Mvh Marianne

12
    16k
    Apr 2005

@vancouver sagde:Jeg er en pige på 18 år. Jeg ønsker at få lavet en brystforstørrende operation og har også fået aftalt tider til konsultation på en del klinikker. Jeg er meget i tvivl om hvilken en af klinikkerne jeg vil have det lavet på, så jeg ville høre om nogen kunne give et par gode råd…? Skal til konsultation hos speciallægerne i Roskilde, Erichsen’s privathospital, Søllerød privathospital, Frederiksborgklinikken og privathospitalet Danmark… Alt har interesse!

Mvh Marianne

Hej Marianne..

Jeg synes først og fremmest at du skal prøve at gå til de der konsultationer og så prøve at føle dig frem, når du taler med de enkelte klinikker.

Du kan måske også prøve den her Trin for Trin GUIDE herinde, og så finde frem de der klinikker og så læse deres bedømmelser.

Knus Mille

12
    16k
    Apr 2005

@vancouver sagde:Jeg er en pige på 18 år. Jeg ønsker at få lavet en brystforstørrende operation og har også fået aftalt tider til konsultation på en del klinikker. Jeg er meget i tvivl om hvilken en af klinikkerne jeg vil have det lavet på, så jeg ville høre om nogen kunne give et par gode råd…? Skal til konsultation hos speciallægerne i Roskilde, Erichsen’s privathospital, Søllerød privathospital, Frederiksborgklinikken og privathospitalet Danmark… Alt har interesse!

Mvh Marianne

Hej Marianne
    Jeg er som dig kun 18 år så mit spørgsmål går egentlig på det finantielle aspekt i at få foretaget en BFO.. Jeg ønsker selv at få foretaget en operation men mit største problem er egentlig at finde penge til det.. Tager du et lån? Eller hvordan får du råd til det? Og har du talt med dine forældre om det? selvom du jo er 18 år.. jeg syntes nemlig personligt at alle disse ting er svære? V.H.

12
    16k
    Apr 2005

Hej!
    Jeg er i den heldige situation at jeg kan bruge mormors børneopsparing (40.000 kr.) til min operation… Hvis operationen skulle gå galt eller der senere opstår problemer, således at jeg skal punge ud igen, ved jeg ikke hvad jeg gør.. :/
    Ja, jeg har snakket med mine forældre om det, det er noget vi har snakket om i meget lang tid, da mine bryster stoppede med at vokse da jeg var 14. De er selvfølgelig ikke henrykte over det, men de støtter mig i det 100 %.

Mary

12
    16k
    Jun 2005

Hejsa, jeg fik selv lavet en BFO da jeg var 20 – på privatklinikken i kbh. Jeg tog et lån i banken til det. Jeg må så indrømme at jeg aldrig har talt med mine forældre om det, og de ved det da heller ikke, og nu er det ligesom ved at være lidt sent at sige det synes jeg (ca. 10 mdr. siden operation).

Emnet 'Hvilken klinik…?' er lukket for nye svar.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.