Fora Tandbehandling hvide tænderflag

1.4k visninger

8 svar

0
    672

hvide tænder

Jan 2012

hej piger.

har overvejet at få lavet en skinne hos tandlægen så jeg selv kan blege mine tænder derhjemme.
    jeg vil helst denne form for blegning da jeg så bedre selv kan styre hvor hvide mine tænder skal være
    og så er det billigere i det lange løb, end at skulle have dem bleget hos en tandlæge hver 1,5-2 år.
    jeg ønsker IKKE kridhvide tænder, bare hvidere end det jeg har nu%3cink

er der nogen af jer der har erfaring med denne form for tandblegning?

jeg vil også gerne høre hvis i har gode/dårlige erfaringer med andet?%3cmile

fu citadell 20 dec 2011 ved jörg bohn

bfo 29/marts/12, citadell landskrona
    485 ml. high profil u/musklen

172 cm høj, vægt: 58 kg
    bh str. før: 70B
    bh str. nu: 70E

5
    202
    Jan 2012

Hej
    Jeg har kun gode erfaringer med hjemme behandling, MEN jeg har også kun benyttet mig  af det fra tandlægen.
    Jeg kan desværre ikke huske hvad det første mærke hed. 5 år efter den sidste behandling er jeg nu startet op igen med et mærke som hedder SDI Polanight ,  tror nok man skal have det på i længere tid, men jeg har det kun i 30-60 min da jeg ikke gider alt for mange isninger dagen efter.
    Det giver et pænt naturligt resultat, selv om det er købt ved tandlægen koster det kun omkring 130 kr og der er til en del behandlinger.
    Jeg  har bleget mine tre gange siden november 2011 og jeg er ved at være tilfreds jeg ønsker ikke at ødelægge min emalje alt for meget.
    Jeg tager en behandling lige inden senge tid så man undgå for mange isninger, husk at få  din tandlæge til at tjekke om du har kroner, rodbehandlet eller plast fyldninger, da disse ikke bliver bleget.
    Min tandlæge har rådet mig  til kun at blege de tænder som kan ses når man griner, for ikke at skade de bagerste
    Håber du kan bruge det til noget.

0
    672
    Jan 2012

hej pernille%3cmile

jeg kunne i hvert fald bruge det til noget! og et rigtig godt råd, det med kun at blege de forreste tænder man kan se når man griner. der er jo slet ingen grund til at ødelægge de bagerste! og jeg har også KUN tænkt mig at bruge det fra tandlægen samtiddig med at min tandlæge kan holde øje med mine tænder%3cmile

men jeg skal bare lige være sikker- det er en skinne du har fået lavet ved tandlægen som du kommer blegemidlet ned i, ikke?%3cmile

mvh. linda

0
    189
    Jan 2012

Hvor meget koster sådan et forløb ca 🙂

Glostrup privathospital 18 jan. 2012 370 ml medium
    0
    672
    Jan 2012

tja, af hvad jeg har set på nettet er det en smule billigere at få lavet en skinne til tænderne, end at få dem bleget en gang hos tandlægen. dvs en pris på omkring 1500-2000 kr.

derefter skal man kun købe en sprøjte/tube med blegegel og den koster ingenting og skulle holde et godt stykke tid.

jeg synes det er mega smart istedet for at betale mange penge ved en tandlæge hvert 2. år:)

5
    202
    Jan 2012

Da jeg i sin  tid begyndte, var det ikke noget min daværende tandlæge lavede, så måtte næsten tvinge ham til at lave det. Det var halv pebret, både gel og skinnen, men tror også, at selve skinnen er faldet i pris siden. Så ja har fået det hele gennem min tandlæge
    Den eneste ulempe er at jeg har fået lavet en del på mine tænder siden, så kan mærke at skinnen ikke passer  så godt længere.
    Når du en gang  får det gjort, så må du meget gerne lige skrive hvor meget du skal give for skinnen, glemte nemli at spørge min tandlæge sidst jeg var der nede.

0
    672
    Jan 2012

okay, for når jeg kigger på priserne på nettet koster det måske omkring 500 kr
    mindre end en alm tandblegning. men der er jo penge at spare i længden-

jeg skal nok prøve at huske og skrive om det%3cmile

jeg skal nemlig lige have min BFO først også skal jeg jo lige købe en masse
    lækkert undertøj, hehe. og så regner jeg med at få råd til det.%3cmile

5
    202
    Jan 2012

Okay ja så har du jo også nok at bruge både tid og penge på
    knus og held og lykke med din bfo

0
    672
    Jan 2012

hehe ja. men jeg synes at pengene er godt givet ud%3cink

tusinde tak!

Emnet 'hvide tænder' er lukket for nye svar.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.