Fora Brystoperation Hvem skal opereres maj 2019?flag

267 visninger

31 svar

1
    6

Hvem skal opereres maj 2019?

12. April

Hej  med jer.

Er der mon andre som skal opereres i maj?

Jeg skal opereres på Reformkliniken i Malmø d. 6. maj.

Jeg skal have ankerløft og lagt 725 ml Motiva Corsé ind bag muskelen.

3
    14
    14. April

Hej,

Jeg skal opereres i maj på Citadell klinikken i sverige 🙂

Jeg skal have henholdvis 340 ml og 360 ml Motiva (for at udligne størrelses forskel), også bag brystmusklen. Jeg skal gerne have mini ar under brystet.

BFO d. 16 maj 2019, Citadell Klinikken
    1
    6
    17. April

Jeg skal ha lagt 450 ind den 30. april hos Henrik Toft Nielsen på HCA i Odense.

Jeg synes ikke rigtig jeg har kunne finde en tråd til april så må jeg følge med her?

Stor maveplastik dec. 2007 - OUH, korrektion sep. 2008
    BFO 1. FU 8. April, Henrik Toft Nielsen HCA klinikken Odense valgt 420ml rund Eurosilikone medium profil, bag muskel.
    2. FU 25. April. Henrik Toft Nielsen HCA klinikken Odense, endeligt valg: 450 ml eurosilikone rund High profil, bag muskel.
    BFO 30.4.19. 450 ml eurosilikone rund Microtextured High profil, soft cohesive, bag muskel.
    1
    42
    19. April

Det skal jeg (forhåbentlig) også!

Jeg har to forundersøgelser i næste uge, hos hhv. Hamlet og Citadel, så skal vælge en af dem og håber de har tid hurtigt 🙂 Glæder mig!

BFO, Alaris Hamlet, Bo Jønsson, 6. maj 2019
    BFO forundersøgelse, Alaris Hamlet Parken, 25. april 2019
    BFO forundersøgelse, Citadel, 23. april 2019
    Næseoperation Louisa Grymer, januar 2011
    3
    14
    22. April

Spændende med forundersøgelserne Kitkat! 🙂

Jeg var noget overrasket over den størrelse jeg er endt med, at skulle have i. Jeg havde forestillet mig omkring 280 – 300 ml, men kirurgen startede ud med at vise mig 380. Vejledningen var rigtig god og jeg følte mig helt tryg i at lytte til kirurgen og hvad han mente i forhold til min krop (højde/vægt) – selvom de er lidt større end jeg havde tænkt fra start af.

Jeg glæder mig til at se resultatet 🙂

Er der andre der havde ligende oplevelser til deres forundersøgelse?

• Dette svar blev ændret 2 måneder af Avatar of Juli4965 Juli4965.
    • Dette svar blev ændret 2 måneder af Avatar of Juli4965 Juli4965.
    1
    42
    24. April

Hej Juli, Det lyder spændende! Ved du hvilken profil du får? Og hvilken kirurg er det?
    Jeg har netop været til min forundersøgelse hos Citadell, var også overrasket over størrelsen.

Jeg skal have to forskellige str./profiler for at udligne forskellen og kunne vælge mellem 310mini+360 demi eller 360 demi+425 full. Umiddelbart tror jeg den første bliver lidt for lille (mini profil har jo meget lidt projektion) og det andet sæt ser lidt voldsomt ud. Men har valgt det største indtil videre, da man jo siger det kommer til at se mindre ud under musklen. Er bange for at vælge for småt og fortryde! Men synes det virker voldsomt – er kun 157cm/50 kg. Havde været nemmere med nogle 3D billeder :/ Kirurgen så heller ikke mine ønske billeder, og kommenterede ikke så meget på størrelserne, så føler lidt at jeg vælger i blinde.

Har fået en midlertidig operationsdato d. 15. maj – og har fået lov først at komme med endeligt svar og betaling når jeg har været til min anden forundersøgelse (imorgen). Det er ret god service 🙂

3
    14
    24. April

Hej Kitkat,

Jeg skal have demi profil på begge. Jeg prøvede også 400 full, men det synes jeg blev for voldsomt. Jeg er 174 cm / 60 kg, og træner en del. Jeg er derfor ret slank og er bange for at få noget som ser for voldsomt ud. Kan samtidig virkelig godt relatere til din frygt om at fortryde bagefter og ønske at man havde valgt noget større!

Jeg vil give dig ret i at mini profilen godt kan virke ret “lille” i det. Men det afhænger jo virkelig af hvilket look man ønsker 🙂

Synes det er super god service at du kan vente indtil næste undersøgelse 🙂 Håber at Hamlet kan give dig lidt bedre vejledning, så du føler dig mere tryg i valget. Det er i hvert fald vigtigt at man føler sig i gode hænder. Alternativt kan du jo booke endnu en undersøgelse hos Citadell. Det har jeg i hvert fald overvejet, fordi jeg nogen gange stadig bliver i tvivl med størrelsen.

1
    42
    25. April

Hej Juli,

Det kan jeg godt relatere til – træner også selv en del, så er også bange for at de skal føles i vejen! Synes selv at demi profilen er flottest.

Har været til FU hos Hamlet nu og talte med kirurgen i en time om str osv – følte mig rigtig tryg ved ham, så har valgt at gå videre med dem. Nu står valget mellem 325+400 eller 350+425. Hvor det venstre bliver medium+  Og højre bliver high. Jeg hælder til den mindre størrelse, selvom jeg er en lille smule i tvivl om de vil give mig nok ‘side boob’. Og nu bliver operationen allerede 6 maj! Glæder mig så meget!

3
    14
    27. April

Ej hvor spændende at det allerede er d. 6 maj! Jeg håber at du vil dele din oplevelse når du har været igennem operationen 🙂 Kan godt forstå at du glæder dig!

Jeg er selv blevet mere i tvivl om størrelsen, nu hvor det kommer tættere på. Jeg står imellem 340+360 eller 360+380. Selvom det kun er 20 ml, så fylder det vildt meget i mit hoved. Jeg vil også gerne have en pæn `side boob´ og jo mere jeg kigger på billeder af bryster, jo mere får jeg lyst til noget større.

Når du får high profil, giver det så ikke en god størrelse fra siden, uanset om det er den mindre størrelse du vælger? For hvis du er mest tilpas med de mindre, så ville jeg nok gå efter det 🙂

Hvor lang tid regner du med at være sygemeldt efter operationen? Jeg håber at man det kun er 3-4 dage man er helt nedlagt.

1
    42
    30. April

Har det på præcist samme måde – jo tættere jeg kommer på, jo mere stresser jeg over den størrelse!

Jo de er netop ens fra siden, der er i det hele taget ikke meget forskel at se med tøj. Men er også rigtig meget i tvivl, fordi det netop er super vigtigt for mig at få “side boob”. Til at starte med havde kirurgen sagt, at jeg skulle op i noget der hed 13 eller 13,5 bredt implantat for at få det side boob, jeg ønsker. Men efter at han have set mig med et implantat, der kun er 12,3 bredt, synes han det var pænest. De næste jeg kan vælge er 12,6cm. Kan se på motiva’s size chart at det må være nogenlunde samme bredder, vi er ude i at skulle vælge mellem?

Umiddelbart følte jeg mig mest komfortabel med de mindre, men er så bange for at fortryde jeg ikke lige gik størrelsen op. De fleste fortryder jo at de ikke valgte større, men jeg er også bange for at blive en lille prop at se på. 12,3 implantaterne er præcist samme størrelse som min venindes, og de ser ret store ud på hende. Selvom hun er 5 cm og 5 kg større end mig. Jeg ved, hun ville ønske, hun var gået en størrelse ned.

Men har fået lov at komme ind igen i morgen og prøve implantater, så forhåbentlig bliver jeg klogere der 🙂

Jeg er i den “heldige” situation at jeg ikke har et job lige pt, så skal ikke sygemeldes. Det var derfor det passede så godt at blive opereret lige nu. Men jeg tror også det er værst den første lille uges tid, mange vil sikkert godt kunne vende tilbage til arbejde derefter, hvis man har et kontorjob 🙂 hvor længe har du booket? Jeg er også lidt nervøs for det med at køre bil, bor på landet så er ret afhængig!

3
    14
    2. May

Uuh jeg har slet ikke styr på det med bredden – er det så mange cm selve implantatet er bredt?  haha

Er du blevet klogere på størrelsen, nu hvor du har været inde og prøve igen?

Jeg har lige prøvet at vedhæfte et billede af den størrelse som jeg har valgt indtil videre. Jeg er stadig lidt i tvivl og overvejer at booke endnu en FU, for at få prøvet igen. Synes de ser store ud, men jeg er jo også forholdsvis høj.. årh det er så svært!

Ja, så er du lidt heldig med din timing 🙂 Jeg er studerende og rammer heldigvis nogle studiedage, så jeg ikke går glip af så meget undervisning – men jeg håber at komme hurtigt tilbage på studiet! Ja, det bliver lidt spændende med at køre bil og generelt gøre hverdagsting.

Er du ved at være nervøs? nu nærmer din tid sig jo virkelig 

Log ind for at se 1 billede

1
    42
    6. May

Det er så bredt ens egen bryst er og så bredden på implantater. 😊

Det er en flot størrelse, også når du er høj! Ville jeg ikke være bange for.

Jeg valgte den mindste. Var lidt nervøs for om de skulle være for små, men tror det ikke. Min operation var i morges. Troede jeg skulle dø de første tre timer, de var virkelig hårde. Men så er det blevet meget bedre. 😁

Var så nysgerrig og følte mig modig her til aften, så prøvede at tage bh’en af for at se dem. Så flotte men AV det skulle jeg måske ikke have gjort. Håber ikke det har gjort nogen skade! Var bare for dårlig til rigtigt at se noget i morges, da kirurgen prøvede at vise mig dem.

3
    14
    8. May

Tak! Jeg har også besluttet at beholde denne størrelse, tror det ender med at passe godt til min krop 🙂

Hvordan går det med dem nu, hvor der lige er gået et par dage? Er du meget øm? Forstår virkelig godt at du er nysgerrig på at se dem – det er næsten ikke til at vente på at de har “sat sig” som de skal.

Jeg er sikker på at den mindste størrelse er rigtig flot til dig, der er jo stadig kommet en del i

8 dage til min operation – jeg glæder mig SÅ meget!

Var du tilfreds med Hamlet og gik det hele som det skulle? 🙂

1
    6
    8. May

Så er OP overstået. De er så søde på Reformkliniken

Jeg er dog noget færdig. Blå, hævet og med frankenboobs.

Jeg har taget ferie i 4 uger, det er jeg umiddelbart rigtig glad for.

3
    14
    9. May

Hej Ralla,

Dejligt at operationen er overstået 🙂

Har du fået 725 ml i hvert bryst? De skal nok blive fine når hævelse osv har lagt sig! 🙂

1
    42
    9. May

Juli – det tror jeg også! Ærligt, jeg kunne sikkert også have taget den større størrelse uden problemer. Men nu valgte jeg den anden fordi kirurgen anbefalede det, og tror ikke forskellen er så stor endda. Har fået lovet at der stadig kommer sideboob og tæt kavalergang 🙂 men ah man skal virkelig have tålmodighed, lige nu sidder de i halsen på mig!

Kan virkelig godt forstå du glæder dig! Ja har været super tilfreds med Hamlet indtil videre. Og er imponeret over hvor symmetriske de ser ud lige nu, på trods af de forskellige profiler og str. Glæder mig til min opfølgning d 20, selvom jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal komme derind. Lige nu kan jeg slet ikke forestille mig at køre bil! Smerterne bliver heldigvis mindre og mindre, mit største problem lige nu er at jeg keder mig helt ekstremt fordi jeg ikke kan komme nogen steder..

3
    14
    10. May

Det tror jeg du har ret i – der er nok ikke så stor forskel i sidste ende 🙂 Bliver spændende at se hvordan kavalergangen bliver så. Jeg har faktisk ikke tænkt så meget på kavalergang i forhold til mig selv – har så små bryster nu at jeg ikke kunne forestille mig at have kavalergang uden en super push-up bh, haha.

Ja, tålmodigheden bliver svær! især fordi man ikke kan lave så meget i den første periode, så man må også kede sig lidt og tænke meget på bryster, forestiller jeg mig.

Dejligt at de er blevet så symmetriske 🙂 Det er jeg selv lidt spændt på. Det skal nok gå med at kører i bil d. 20, der er alligevel nogle dage til, hvor du helt sikkert få det bedre 🙂 indtil da må du prøve at slå tiden ihjel med nogle serier, det er i hvert fald min plan

1
    42
    13. May

Nu er det ved at nærme sig – er du spændt?

Jeg bruger også mest tid på at se serier og sove. Her en uge efter operationen er første gang jeg ikke har taget en eneste middagslur 🙂 Har det også en del bedre i dag smertemæssigt – har kun ondt når jeg har ligget ned og skal rejse mig, eller hvis jeg får bevæget armene for meget. Tør stadig ikke køre bil, men regner godt med at kunne i weekenden. De første to-tre dage var til gengæld ret slemme.

De første dage tænkte jeg også meget på om brysterne så rigtige ud, og om jeg havde valgt den rigtige størrelse. Men synes jeg slapper mere og mere af og bliver gladere for dem – synes de har en super god størrelse, de er den bredde jeg gerne vil have og tror de bliver rigtig flotte når de lige er faldet lidt ned. Har vedhæftet et før/efter billede – de ser dog ikke så store ud på billedet, som de virker i virkeligheden.

3
    14
    15. May

Jeg er SÅ spændt! Glæder mig til at det er overstået! 🙂

Det lyder til at du er ved at være lidt på højkant så. Forstår godt at du ikke tør køre bil endnu, men det skal nok komme. Jeg er også ret nervøs for de første dage, tror det bliver slemt.

Dit resultat er bare blevet SÅ flot!  Det er virkelig flot til dig! Helt perfekt størrelse synes jeg. Lyder dejligt at du slapper mere og mere af med det – sådan håber jeg også at det går for mig 🙂

1
    42
    16. May

Tusind tak 😁

Håber det hele er gået godt idag!

Side 1 2

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.