409 visninger

3 svar

• 1
    0

Hvem er den bedste?

10. September

Hej alle. Jeg har virkelig svært ved at finde ud af alle de næsekiruger der er i Danmark, hvem der er den bedste osv.
    Jeg har været til forundersøgelse hos Aksel Grøntved i Odense og han mente, at det jeg ønskede var realistisk, men problemet er så, at han ikke kan der hvor jeg kan, så nu prøver jeg lidt at se om jeg kan finde en anden der har tid der, hvor jeg egentlig godt kunne tænke mig at blive opereret.
    Så hvem har I gode erfaringer med og er det måske det værd og vente på, at Aksel har tid til at operere mig eller laver han lidt de samme resultater som andre kiruger?

• Dette emne blev ændret 10 måneder, 2 uger af  .
    • Dette emne blev ændret 10 måneder, 2 uger af  .
    0
    1
    24. October

Kære Anonym,

Jeg er blevet opereret 2 gange i Danmark – på Akademiklinikken. Forløbet gik faktisk fint, men resultatet blev bare ikke godt. derfor de 2 operationer. til sidst rejste jeg til tyrkiet og blev opereret for 3. gang. Og det blev bare det bedste resultat nogensinde. Jeg vil anbefale det til alle der overvejer næseoperation. Jeg fandt kirurgen gennem mange måneders research og kontaktede klinikken. Alle næser han laver, bliver præcis som man ønsker det. i Danmark kan de kun lave hvad der er realistisk, men her kan man virkelig få hvad man drømmer om.

Estetik_burun hedder han på instagram.

Hilsen

0
    9
    18. November

Hvis du har en god fornemmelse efter din FU med Aksel synes jeg da du skal vente på at han har tid. Han har lavet min næse meget meget flot og uden komplikationer i sommers.

-Line

0
    1
    9. December

Kære Anonym

Jeg skal opereres på Rhinoklinikken allerede imorgen og har indtil videre haft en ekstrem god oplevelse hos dem. Henrik Bredahl som jeg skal opereres af virker meget professionel og har været så hjælpsom med alle mine spørgsmål! Selv deres receptionist (ihvertfald hende som jeg talte med) er rigtig dygtig til at tage sig tid til at svare på ens spørgsmål og hun hjalp mig godt på vej og beroligede mig og fortalte stille og roligt om hvad jeg kunne forvente og hvordan forløbet ville være hos dem. Hun fortalte mig også glad at jeg meget gerne måtte ringe igen hvis jeg havde yderligere spørgsmål, på trods af jeg ikke havde booket tid hos dem. meget professionelt! ville helt klart anbefale dig at give dem et kald. desuden virker de umiddelbart ret fleksible i forhold til operations tider.

Håber du finder ud af det!

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.