Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling Intimkirurgi Hjælp…….reduktion af skamlæber?flag

740 visninger

2 svar

0
    1

Hjælp.......reduktion af skamlæber?

Dec 2016

20161230_224115 20161230_224127

Jeg er helt ny på denne side, men har brug for at høre om Jeres erfaring mht at få reduceret de små skamlæber.

For cirka 10 år siden fik jeg en henvisning til en gynækolog, pga. mine store indre skamlæber generede mig. Jeg bliver enorm øm når jeg cykler, men jeg synes også at det generer mig ved samleje.

Den gang var gynækologen enig med mig om ville gerne tilbyde en reduktion, på det tidspunkt valgte jeg det desværre fra da jeg ikke kunne få det til at passe med mit arbejde. Han, gynækologen, opererede nemlig kun dette hver anden lørdag.

Jeg er stadig rigtig ked af det over dem, på fysisk, visuelt og psykisk påvirker det mig. Min kæreste kan ikke helt forstå det, men jeg har brug for at høre jeres mening, derfor har jeg vedhæftet billeder.

Jeg har bestilt en tid hos min læge her i januar, for at få en henvisning til en gynækolog. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal sige det til ham. Min læge er samme alder som mig, nemlig i starten af 40’erne, og det gør det endnu mere svært for mig.

Log ind for at se 2 billeder

1
    7
    Jan 2017

Hej Isabella,

Jeg skal have foretaget indgrebet om et par dage på et privat hospital. Jeg er gået udenom det offentlige da jeg ikke orker den kamp det godt kan være, jeg vil have det hurtig overstået. Jeg har de samme gener som du selv beskriver, men har simpelthen været for bange for at miste følelsen osv. Nu har jeg læst rigtig meget om det på nettet, og er kommet frem til der ikke er de store risici forbundet ved det hvis du får det foretaget af en gynækolog eller speciallæge.

Mht. hvordan du skal sige det til din læge, så ville jeg lægge meget vægt på hvor stor en fysisk gene det er for dig i det daglige. Det er jo blevet gjort ulovligt at gøre af kosmetiske årsager, men det er jo ikke derfor du ønsker indgrebet men af fysiske årsager. Det er en svær og ubehagelig situation og skulle fortælle om noget så intimt og privat, jeg har været meget skamfuld omkring det. Men jeg er sikker på du nok skal møde forståelse, det er jo et reelt problem.

Jeg vil gerne vende tilbage med feedback, når jeg har været igennem det. Må sige jeg er meget nervøs, ventetiden er nok den værste fordi man går og bekymre sig om hvordan det skal gå, det er også meget individuelt hvor ondt man får bagefter, og hvor hurtig man er ovenpå igen.

27
    165
    Feb 2017

Hej isabella 🙂 hvor er det synd for dig at de genere dig , for udover det så ser du fuldstændig normal ud For neden , og synes bestemt ikke det er noget du skal være ked af visuelt :)! håber du finder en løsning så du kan få det godt 🙂

Bfo citadell d. 4/2-14 Peter cosmo 400/425 ml hp
    Bfo Susanne arffmann 6/3-14 275/300 ml mp

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.