Fora Brystoperation Hjælp – er det normalt 4 uger efter BFO?flag

3.3k visninger

14 svar

6
    30

Hjælp - er det normalt 4 uger efter BFO?

Nov 2013

imageHej søde piger.
    Jeg har haft bfo for lidt over 4 uger siden, 325cc runde under musklen
    Er rigtig glad for resultatet, men….min venstre bryst har drillet mig lige fra dag 1
    Den var mere hævet og der var rigtig mange blå/gul mærker på som nu er væk men den sidder stadig en del højere oppe og se sådan lidt firkantet ud, ikke så meget når jeg kigger i spejlet men når jeg tager billeder så er kan det rigtig tydelig ses det ser ret slemt ud:( er ved at blive ret nervøs skal jeg mon kontakte kirurgen eller vente til der er gået 3 måneder?
    Er bare bange at hvis man ikke prøver at korrigere nu bliver måske for sent senere. Jeg fik at vide at jeg ikke må gå med BH i 3 mndr så har ikke haft noget på siden Op ( ud over nipple covers:))
    Der skal siges at jeg er stadig øm og mussklene føles stramme her 4 uger efter især min venstre brust så måske går der længere tid før den falder på plads….medmindre lommen er lavet for stram:(
    Argh håber ikke jeg skal til reop det var en ret hårdt omgang synes jeg…image

Log ind for at se 2 billeder

325cc moderate plus profile Mentor cohesive II under musklen
    Amalieklinikken - Jens J Elberg
    Før 75A/70B nu 75D/70E
    243
    1.5k
    Nov 2013

Det er normalt at det ene bryst kan være længere tid om at falde ned, og at man kan være mere hævet i den ene siden, end den anden. Mht det bryst der sidder højere, så prøv at høre din kirurg vedr en mammastrap, den kan sættes skråt, så den kan hjælpe til med at få et stædigt bryst til at falde på plads.

FU. d.16.4 2012 Citadell v. Jörg.
    250 ml fra naturens side.
    Bfo d.12.12 2012 Citadell v. Jörg. 610 ml.Natrelle uhp.coh 2 Under musklen.
    Bfo d.10.12.2013.Citadell v. Jörg. 800 ml Mentor hp. coh 1 Under musklen.
    Fra 75 C til 75 H.
    FU. d.11.03. 2015 v. Aksel Grøntved H.C.Andersen Klinikken.
    FU. d 21.03. 2016 v. Aksel Grøntved H.C Andersen Klinikken.
    Leder efter den rigtige danske næsekirurg.
    169
    1.7k
    Nov 2013

Det er sket for mange søde 🙂 giv det 3 mdr selvom det er super svært .. Knus

BFO februar 2013. Aleris-Hamlet Søborg, af Elisabeth 500ML HP under musklen
    Re-operation 2014. Aleris-Hamlet Søborg, af Bo jønsson rettet højre bryst plus 700ml i hver
    6
    30
    Nov 2013

Tak for hurtig svar piger:)
    Jeg ved godt man skal være tålmodig det er bare svært når man nu har sådan en drille bryst;)
    Jeg prøver høre klinikken om de kan sætte en mammastrap på men de siger nok at jeg skal vente og være tålmodig hehe, men jeg prøver:)
    Håber de udligner sig på et tidspunkt og glæder mig til de bliver blødere ih alt det ventetid, men forhåbentlig bliver det fint når alt er faldet på plads:)

Før 75A/70B nu 75D/70E
    169
    1.7k
    Nov 2013

Når jeg husker hvordan mine så ud første dag og nu 10 mdr senere – så har der været et mirakel .. De er blevet så flotte (undtagen det ene som skal re-op) men bare Rolig det hele skal nok gå 🙂

BFO februar 2013. Aleris-Hamlet Søborg, af Elisabeth 500ML HP under musklen
    Re-operation 2014. Aleris-Hamlet Søborg, af Bo jønsson rettet højre bryst plus 700ml i hver
    6
    30
    Nov 2013

Frklarsen det er godt at høre at det er håb forud, jeg synes nemlig der er ret stor forskel fra min venstre til min højre boob, højre er faldet ok på plads men er blevet ret lille til gengæld:(
    Det var også synd med din reop men håber at de bliver nu helt perfekte :)

Før 75A/70B nu 75D/70E
    0
    0
    Nov 2013

Ej hvor er de ellers flotte… hvor store bryster havde du før? Og har du fået 325 ml i?

6
    30
    Nov 2013

Tak girlpower:)

Ja havde 70B/75A før og ja jeg fik 325 runde i moderate plus profil
    Kunne ikke lade være med at prøve BH i Change og 70E passede perfekt haha det er helt skørt
    Men jeg synes ikke de virker så store, jeg vil gerne have en naturlig resultat og er meget glad for dem håber bare at venstre falder mere ned med tiden….de er også begyndt at blive blødere, er bare så glad:)

Før 75A/70B nu 75D/70E
    0
    8
    Jun 2015

Rettede de sig nogensinde op? 🙂

BFO 28/5 425 ML HP
    6
    30
    Jun 2015

Ja princessen :)) jeg er blevet så glad for dem, de ser helt naturlige ud, faldet fint på plads og arene er også væk.
    Jeg tænker ikke så meget over dem mere, nu er de blevet en del af mig og kan slet ikke huske hvordan det var før, jeg er super glad for min beslutning for 20 måneder siden…vildt hvor tiden dog går!! 😉

Før 75A/70B nu 75D/70E
    0
    8
    Jun 2015

Det opmuntre mig at høre! Kæmper selv med samme problem som du gjorde. Mit ene bryst er ikke faldet på plads endnu, så jeg er bare lidt bekymret! 😕

BFO 28/5 425 ML HP
    0
    3
    0
    3
    0
    1
    1. juni

Hvor længe gik der før de var faldet på plads og blev ens? Står med samme problem 🤦🏽‍♀️

5
    25
    2. juni

Det er mange år siden at jeg fik lavet min første BFO. Men jeg stod i samme situation som dig. Det ene bryst var meget længere tid om at falde ned på plads. Efter 3 måneder var de perfekte.

Så ha tålmodighed det skal nok blive godt.

Fik en BFO i maj 2014 hos Susanne Arffmann. Fik lagt 425ml runde very high implantater i hvert bryst.
    Har været til FU i april 2021 hos Citadell da jeg gerne vil have 650ml runde very high ind. Det skal så ske d. 1/7 21

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.