Fora Brystoperation HJÆÆÆÆLP! Kan ultra høj profil give naturligt udtryk?flag

0 visninger

6 svar

0
    10

HJÆÆÆÆLP! Kan ultra høj profil give naturligt udtryk?

4. maj

<span class=”s1″>Hej BFO’ere</span>

<span class=”s2″>Jeg var i går til forundersøgelse til en BFO om en uge. (Operationen er booket og babysittere kørt i stilling 😅)</span>

<span class=”s2″>Jeg er 172 cm høj og vejer 64 kilo. Jeg har kun cirka 100 ml. i mit naturlige bryst, så det er et lille udgangspunkt. Jeg kom frem til, at jeg gerne vil have 400 ml. eller 450 ml. i (det skal jeg lige gruble lidt over). </span>

<span class=”s2″>Jeg har åbenbart en ret smal brystvidde. Og kirurgen (Frants Grymer) anbefalede “ultra høj profil.” Jeg kan nu læse mig frem til, at “ultra høj profil” giver det mest struttende resultatet, og at “ultra høj profil” hos slanke kvinder øger risikoen for en tydelig rund kant på den øvre del af brystet.  Jeg ønsker et så naturligt udtryk som muligt. Jeg ønsker med andre ord IKKE et kuglerundt og “påsat” udtryk. Er det svært at undgå med min anatomi, vil jeg hellere undvære en BFO. Det forklarede jeg også kirurgen i dag, og eftersom han er enormt erfaren, tænker jeg, at han har styr på det. </span>

<span class=”s2″>Men nu hvor jeg er kommet hjem og har tænkt videre, er jeg lidt forvirret omkring det med brystbredde og dets indflydelse implantatbasens mål, og hvorfor ultra høj profil så pludselig giver mening. </span><span class=”s3″>😅</span>

<span class=”s2″>Så jeg kan ikke lade være med at spørge her: Ses det sommetider, at ultra høj profil kan give relativt slanke kvinder med en smal brystbredde et naturligt resultat, som jeg beskrev ovenfor?</span>

Tak på forhånd 🙏🏼

7
    50
    4. maj

Hmm, umiddelbart ville jeg ringe og snakke med kirurgen igen, hvis du er i tvivl om I er på samme side af din forståelse af ‘naturlighed’. Er det runde du skal have lagt i?

Altså tommelfingerreglen er, at jo højere profil, jo flere ml kan du få lagt i.  Måske du kan finde nogle før/efter billeder hos Aleris-Hamlet, som viser ultrahøj profilen på et lignende udgangspunkt. Men det er altid svært at sammenligne med en anden.

Alternativt kan du jo sende nogle billeder til inspiration til ham og sige det her look går du efter og det her er du ikke interesseret i.

https://aleris-hamlet-cosmetic.dk/brystforstorrelse-implantater/for-efter-billeder-brystforstorrelse/

FU: 20/4-21, Amalieklinikken
    BFO: 26/5-21, Amalieklinikken, mentor dråbeformede, 355 ml medium profile
    Før: 75A
    Nu:80B/75C
    0
    10
    4. maj

Yes, det er runde implantater. Jeg gik egentlig ind til FU med en forestilling om dråbeformede, men det fik han argumenteret så meget imod, at jeg droppede den forestilling  ( øget risiko for efterfølgende komplikationer bl.a.)

Jeg har netop sendt ham en opfølgende mail med beskrivelser og billeder af det udtryk jeg ønsker.
    Sætter dem også lige her i tråden.

Log ind for at se 4 billeder

7
    50
    5. maj

@Lullu695847 skrev:

Yes, det er runde implantater. Jeg gik egentlig ind til FU med en forestilling om dråbeformede, men det fik han argumenteret så meget imod, at jeg droppede den forestilling  ( øget risiko for efterfølgende komplikationer bl.a.)

Jeg har netop sendt ham en opfølgende mail med beskrivelser og billeder af det udtryk jeg ønsker.
    Sætter dem også lige her i tråden.

Fedt, bliver spændende at høre hvad han siger. Det er ret vigtigt, at I er på samme side inden operationen, så du ikke ender med et resultat du ikke havde i tankerne.

Det er jo meget ens egne ønsker og et udgangspunkt som fører til det endelige resultat. Har set en del før/efter med runde implantater, der så naturlige ud til dem. Jeg lagde dog ikke mærke til om det var ‘ultra høj’ eller ej.

Kan du huske hvad han sagde omkring de dråbeformede? Jeg skal selv have dråbeformede, og der blev ikke nævnt, at der skulle være en øget risiko for efterfølgende komplikationer. Kun at der var en risiko for, at de roterede i deres lomme, som man selvfølgelig retter op på, og så at arret kunne blive lidt større end ved de runde. Og så ellers de samme risici som ved de runde 🙂

FU: 20/4-21, Amalieklinikken
    BFO: 26/5-21, Amalieklinikken, mentor dråbeformede, 355 ml medium profile
    Før: 75A
    Nu:80B/75C
    0
    10
    9. maj

@MjKryh skrev:

Fedt, bliver spændende at høre hvad han siger. Det er ret vigtigt, at I er på samme side inden operationen, så du ikke ender med et resultat du ikke havde i tankerne.

Det er jo meget ens egne ønsker og et udgangspunkt som fører til det endelige resultat. Har set en del før/efter med runde implantater, der så naturlige ud til dem. Jeg lagde dog ikke mærke til om det var ‘ultra høj’ eller ej.

Kan du huske hvad han sagde omkring de dråbeformede? Jeg skal selv have dråbeformede, og der blev ikke nævnt, at der skulle være en øget risiko for efterfølgende komplikationer. Kun at der var en risiko for, at de roterede i deres lomme, som man selvfølgelig retter op på, og så at arret kunne blive lidt større end ved de runde. Og så ellers de samme risici som ved de runde 🙂

Hej igen,

Jeg husker desværre  ikke andet konkret end risikoen for rotation. Måske var de ved nærmere eftertanke også for brede til min lille brystbredde.
    Det lød som om, han ikke havde de bedste erfaringer, men mon ikke, det nok skal gå godt for dig. Jeg synes, dråbeformede giver sååå flotte resultater.

Tog et personligt møde med kirurgen igen, vi talte frem og tilbage og landede til sidst på højprofil frem for ultrahøj. Det gør mig mere rolig for resultatet ift mit høje ønske om et så naturligt look som muligt.

2
    85
    17. november

Fik du styr på det. Ellers kan jeg hjælpe. Jeg er blevet opereret af Frantz, 450 ml høj profile.  Og de er såååå flotte. Billedet er fra om aftenen jeg er blevet opereret. De er kun blevet mere naturlige, du kan sende en pb hvis du vil vide mere… Hvornår skal du opereres?

Log ind for at se 1 billede

BFO d. 19/8-09 Yanhee Thailand. 320 ml low profile over musklen 🙂
    Labia reduktion, 11/01-21
    stort brystløft samt fjernelse af implantat den. 10.5.21 ved F. G, Aleris,
    Bfo 3.11. 2021, aleris af F. G 450 hp under musklen. Kæmpe. Anbefaling af Frantz herfra.
    0
    10
    17. november

Hejsa.
    Mange tak for svar. Fine bryster du har fået 🙂 Jeg endte med en højprofil som dig og synes vores resultater minder om hinanden 🙂 Ville egentlig gerne have haft dem lidt større, men det ville kræve, at jeg gik op i Ultra Høj Profil pga. smalle omkreds på brystkassen og som sagt var jer bange for, at det ville blive for “struttende og kunstigt” at se på. Overvejede du også Ultra Høj Profil?

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.