Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling HĂ„rfjerning HĂ„rfjerning derhjemme ?!flag

1.1k visninger

2 svar

3
    143

HĂ„rfjerning derhjemme ?!

Aug 2012

Hej Piger 🙂

Jeg er den heldige indehaver af lange, sorte, stive hÄr pÄ ben og arme. PÄ trods af jeg er lyshÄret og temmelig lys i huden %3confused

Jeg har vokset, bÄde proffesionelt og hjemme, og det kommer der ikke noget godt ud af. Jeg har epileret og det gÞr bÄde latterligt ondt og skal gÞres konstant for at hjÊlpe bare lidt. SÄ nu er jeg tilbage pÄ skraberen hvor jeg skraber min. hver anden dag og hele tiden dÞjer med sÄr og knopper op ad benene. Men vÊk skal de jo !!

Jeg har lÊnge overvejet proffesionelt laserbehandling og har faktisk ogsÄ bestilt tid til en konsultation hos Helios i Hellerup. Dog er jeg ikke meget for prisen om er 2000 kr pr. behandling nÄr man formentlig skal have 5-8 behandlinger = min. 10.000 kr !!!

Jeg tÊnker at eftersom man i Danmark har ret skrÊppe regler med hvad man mÄ sÊlge kan de ikke vÊre skadelige. At de sÄ er permenete tror jeg heller ikke pÄ, men hvis man ku nÞjes med at kÞre dem hen over benet en gang om mÄneden er det stadig billigere end at fÄ det gjort pÄ en klinik.
    Er der nogen der har prĂžvet nogle af de to? Eller evt. en helt tredje?

Krydser fingre %3cmile

Juli 2012 - Ingves Klinik BFO 375 ml HP
    3
    143
    Aug 2012

Slet ikke nogle der har prĂžvet eller som har en mening ??

Juli 2012 - Ingves Klinik BFO 375 ml HP
    14
    6k
    Aug 2012

Jeg kender slet ikke til det, men prÞv at google det, sÄ er der nok et eller andet om det

1 BFO 1987 180ml annet aasted
    2 BFO.555ml very high profile under musklen 23/7-08 H.C.Andersen klinikken i odense.
    Reop dec 08.
    Reop. juli 09

Emnet 'HĂ„rfjerning derhjemme ?!' er lukket for nye svar.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rÄdgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, sÄ du kan vÊlge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rÄdgiver, der ud fra dine sÊrlige Þnsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fÄet 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks stÞrste database af uafhÊngige klinikbedÞmmelser, indsamlet gennem mere end 10 Är.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed fÄ de bedste priser til dig hos klinikkerne. PÄ den mÄde sparer du op til 30 % pÄ plastikkirurgi og helt op til 70 % pÄ andre behandlinger.
Oplysningerne pÄ denne side er vejledende og mÄ ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne pÄ Mylooks.dk mÄ aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet pÄ denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhÞrer Mylooks.dk. Indholdet mÄ ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne pÄ denne side mÄ kun anvendes til privat brug.