Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling Fedtsugning Har lige bestilt tid til fedtsugning hos Københavns plastikkirugi.flag

811 visninger

12 svar

0
    6

Har lige bestilt tid til fedtsugning hos Københavns plastikkirugi.

Mar 2015

Skal have suget inder og yderlår. Har ønsket dette i 10 år. Er nu 35. Så hvis det skal være, er det NU!
    Jeg har aldrig kunne tabe mig på disse to steder. Ligemeget hvad vægten siger bliver de buler bare siddende, og det har tit gjort at min motivation for at dyrke sport ikke er så god. Mit håb er at efter operationen, at jeg vil få mere lyst, eftersom det vil være muligt at få et pænt resultat af træning. Har andre fået den motivation efter en fedtsugning. Eller kører man bare derudaf som man plejer? Har ikke lyst til at bule ud alle andre steder når dette er overstået!

0
    5
    Apr 2015

Hej Gitte
    Har du fået operationen?

0
    6
    Apr 2015

Hej Missbee.

Det har jeg. Fik den i tirsdags d 21. Og har været hjemme og komme mig lidt. Synes allerede at man kan se forskellen. Så er meget spændt på den næste tid.

Hvad med dig? Har du også fået fedtsugning eller skal du?

0
    5
    Apr 2015

Fik den aldrig da jeg ikke ved hvor jeg skal af mig selv i 14 dage uden børn og være sygemeldt

0
    6
    Apr 2015

Ok. Det kan jeg godt se. Jeg fik en del hjælp af min mor og svigerinde til at aflevere børn de første 3 dage, da min mand møder meget tidligt. Afleverer selv i morgen og tænker at prøve at køre på arbejde nogle timer.

Har du et hårdt arbejde?

0
    5
    Apr 2015

Nå jeg forstod det var Sengeligende i 14 dage!

0
    6
    Apr 2015

Jeg tror det er meget individuelt. Men synes de første 2-3 dage er værst og der må man slet ikke tage bukserne af. Så der er det rart at være hjemme.  Men 14 dage er slet ikke nødvendigt.

Jeg klarede smerterne på ipren og penodil da jeg ikke kan tåle de morfinpiller man får med.

0
    5
    Apr 2015

Kan heller ikke tåle morfin og har en høj smerte tærskel
    De opdagede først jeg havde veer da jeg var langt over halvvejs og da jeg fik lavet bryster var det intet problem.

Tusind tak for svar Gitte! Nu tør jeg godt!

0
    6
    Apr 2015

Je spring ud i det. 😉

Jeg har et par før billeder og et par skræmmebilleder fra første gang jeg fik bukserne af. Vil du se dem i en privatbesked?

0
    5
    Apr 2015

Meget gerne ☺️

0
    6
    Apr 2015

Kan åbentbart ikke sende dem i en privatbesked. OG har ikke lyst til de skal ligge frit tilgængelige på nettet. Har du et andet sted hvor jeg kan sende dem?

0
    2
    Feb 2016

Jeg ville meget gerne se før og efter billeder

0
    7
    11. March

Hej Gitte

Nu er det godt nok et par  år siden, du har skrevet indlægget her. Men jeg prøver alligevel at skrive, for det du skriver, kunne være skrevet af mig; er 35 nu, er slank, men mine inder og – yderlår kan jeg intet stille op med og jeg hader dem!!

Jeg er liidt betænkelig ved, at kaste mig ud i fedtsugning, og derfor ville det være guld værd, hvis du vil fortælle lidt, om din oplevelse. – Er det gået godt, er du glad for resultatet? Og måske endda  før og – efterbilleder.

Det vil betyde meget, hvis du har tid og lyst, til at dele lidt med mig:)

Venlige hilsner fra Mette

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.