Fora Brystoperation Har bestilt tid til forundersøgelse Amalieklinikkenflag

0 visninger

11 svar

1
    28

Har bestilt tid til forundersøgelse Amalieklinikken

11. maj

Jeg skal til forsamtale da jeg  overvejer at få en bfo det er hos Amalieklinikken ved Jens Jørgen og nu begynder nervøsiteten

Hvor længe vare sådan en samtale og er det der man endelig beslutter hvilke implatat der skal i

Har de billeder derinde man kigger igennem hvor jeg kan forklare hvad det er jeg gerne vil have og hvordan foregår det

Er der nogen herinde der har noget positivt eller negativt om klinikken/ham

Jeg regner med at de skal placeres under musklen hvornår kan man regne med at klare sig selv derhjemme med fx tøjvask støvsugning osv

Puha jeg både glæder mig og er hamrende nervøs

5
    24
    12. maj

Mine varede cirka en time. Har selv fået lavet mine hos Amalieklinikken af Jens. Det var dog ikke ham til forundersøgelsen, hvilket jeg er lidt ærgerlig over. Da jeg følte at det var meget mig der skulle spørge, og ikke ham der fortalte. Jeg føler mig ikke vejledt helt rigtigt af ham, og det jeg lidt ked af. Vi kiggede heller ikke på billeder eller noget. Måske du kan tage et billede med selv, af et resultat du kan lide. Men husk, at udganspunkter er meget forskellige.

Er dog sikker på du får en anden oplevelse, nu hvor det er Jens du rent faktisk skal ind til.

Når det så er sagt, så er jeg VIRKELIG glad for mit resultat, og synes at det er en fantastisk klinik med god rådgivning. Det er virkelig rart at man har en overnatning også 🙂 Hvis de skal laves igen eller større på et tidspunkt, vælger jeg klart dem igen.

Personligt var det ikke så slemt som jeg troede. Jeg havde ikke rigtig smerter, men var godt øm når jeg bevægede mig. Det vil sige at jeg hverken støvsugede eller lavede tøjvask de første 14 dage. Jeg slap for opvasken og støvsugning i 4 uger, da min kæreste og jeg var enige om, at jeg ikke unødvendigt skulle løfte på lidt tunge ting. Men jeg havde nok godt kunne haha 🙂

Held og lykke med det. Du skal glæde dig. Var selv super nervøs, men det er virkelig ikke slemt 🙂

1
    28
    14. maj

Hej Frejahh mange tak for dit svar

Jeg prøver at tage nogen billeder med både med nogen bryster hvor jeg synes det er pænt lavet og hvad jeg ikke kan lide

Måske er det fordi jeg snart skal derind men nu begynder jeg at læse om motiva  implatat og vil jo gerne vælge det rigtige implatat og str

I starten ville jeg have et lille naturligt bryst måske fylde en b skål men tror alligevel at det skal være lidt større så håber jeg kan prøve en masse forskellige størrelser

Hvordan når man fx ligger ned strutter brysterne eller får de lidt blødhed som almindelige bryster

1
    28
    14. maj

Endnu et spørgsmål hvordan bliver man smertedækket jeg er bange for smerter og det er nok derfor at jeg har ventet så længe på en operation

2
    4
    14. maj

Jeg blev opereret af Jens Jørgen for 14 dage siden. I dag har jeg derfor skiftet plaster – og arrene er nærmest ikke til at se! Jeg har desuden også støvsuget hele huset i dag! 😄

Med hensyn til forundersøgelsen, så var det primært en yngre læge, jeg talte med og så kom Jens Jørgen ind og hilste på og hjalp med at vurdere størrelse. Jeg prøvede nogle forskellige størrelser i en bh. Det giver en idé om resultatet, men det er jo svært at forestille sig.

I forhold til billeder, så er der en del før/efter-billeder på deres hjemmeside. Jeg fik vist et eksempel på hjemmesiden på et udgangspunkt og en implantatstørrelse, der svarede til mig.

Man bliver meget fint smertedækket. Jeg fik både panodil, ipren og to slags stærkere smertestillende med hjem. De første fire dage var fine nok for mig, men så begyndte det at stikke helt vildt i arrene (nok nervesmerter) og der gik 4-5 dage hvor det var rigtig træls at komme op og ned i sofa/seng. Nu gør det mest ondt, hvis jeg har været i gang i længere tid og det betyder at smerterne stopper når jeg sætter mig eller lægger mig ned og slapper af. Men altså, smerter er jo individuelle og det afhænger nok også af dine brystmuskler, implantatstørrelse (jeg har kun fået 250cc) og hvor god du er til at respektere at din krop har brug for hvile. 😉

Mit resultat er rigtig flot allerede og jeg glæder mig helt vildt til de fire uger er gået, så jeg kan få t-shirts på igen – og forhåbentlig er helt ovre smerterne! 😅

• Dette svar blev ændret 2 uger, 3 dage af Avatar of anne-f anne-f.
    • Dette svar blev ændret 2 uger, 3 dage af Avatar of anne-f anne-f.
    5
    24
    15. maj

Lyder som en god idé med billeder, men mit råd er,  også at være åben overfor det, som han foreslår dig. Han er selv meget til det naturlige look.

Brysterne bliver blødere ja, og de falder lidt sammen når man ligger ned. Men slet ikke ligesom “ægte” bryster gør. Jeg har selv kun fået 275 ml. i, så de ser rigtig naturlige ud, også når jeg ligger. Men jeg ved at hvis de er store og mere unaturlige, strutter de jo også mere. SÅ det er igen alt efter, hvad man er til.

Ift. smerter var det også det der skræmte mig mest. Det var også en af grundene til, at jeg ikke fik flere ml. i. Men det var det nemmeste forløb overhovedet. Jeg tog ikke nogle af de stærke smertestillende, fordi jeg kun var øm og træt samt havde svært ved at bevæge mig. Men ellers var det ikke slemt. Men det kommer jo også an på, hvor stærke dine brystmuskler er og hvor mange ml. du skal have i 🙂

1
    28
    17. maj

Tak for jeres svar det var i fredags jeg var til forundersøgelse og det gik rigtig godt og han var rolig og god til at forklare omkring det hele

Jeg prøvede 3 forskellige størrelser og vi aftalte 425 ml i high profil jeg er 164 høj og vejer ca 58 kg og nu kører tankerne om det alligevel er for stort

Mit bryst fylder ikke meget men der er lidt løs hud pga stort vægttab for flere år siden men så længe han siger god for det håber jeg at det bliver pænt

Men hvor var det rart at stå med bh og implatat og forestille mig at jeg snart har bryster med fyld

Jeg har også fået en tid til operation og han sagde at jeg burde være klar til arbejde efter 14 dage og jeg planlægger at være tilbage på dag 16 men jeg har arbejde hvor jeg går meget tror i det er fint og jeg er klar

1
    28
    17. maj

Og jeg glemte at tage billeder med implatat i og tog heller ikke en bluse på og så hvordan det ser ud tror i man må komme forbi og prøve igen og lige tage et billede inden operation

1
    28
    20. maj

Jeg skal derind i næste uge og få taget billeder og det var 425high profil og ikke ultra high

Lige nu er jeg bange for at det bliver lidt for stort og bliver i tvivl om jeg kan løbe uden at det genere

Jeg prøvede også 2 andre implantater der hed noget med 200 og 300 de 300 virkede lidt brede men har man kun de 3 muligheder og vil det være bedst med højprofil til alle

Synes der kommer så mange spørgsmål efter samtalen

Jeg måler 76.5 under brystet og 82 om brystet

1
    28
    20. maj

anne-f hvordan går det nu er du helt fri for smerte og er de faldet ned

2
    4
    22. maj

Hej Sommer40 🙂

Jeg synes det går meget godt. Er begyndt at gå ret lange ture og når igen mit mål om 10.000 skridt hver dag. Dog kan jeg godt mærke at jeg skal passe lidt på kroppen og også huske at slappe af.

Smerterne er ikke væk, men nu er det nærmere lidt ubehag og ømme muskler ved visse bevægelser. Jeg kan godt ind imellem få smertende jag under brysterne, men de varer slet ikke ligeså længe nu – her efter tre uger. Brysterne er nok ikke faldet helt ned endnu, men jeg kan se at de rykker tættere sammen, så det kommer ligeså stille.

Jeg har dog en del små knopper/uren hud imellem brysterne og så skalder jeg en del af på brysterne og i armhulen. Jeg kunne dog læse herinde at det er helt normalt, så jeg sørger bare for at vaske og fugte med lotion og satser så på at det snart forsvinder. 🙂

I forhold til alle dine “personlige” spørgsmål – altså om en størrelse blive for stor til dig og din ønsker, så er det nok bedre at du ringer til klinikken. Jeg har som sagt kun fået 250 cc i fordi jeg 1) er meget aktiv, 2) stadig gerne vil have små bryster og 3) ikke har lyst til at forskellen er særlig synlig.

Mine bryster før var vist omkring 175 ml, så de er klart blevet en del større, men det er kun tydeligt at se uden tøj. Med tøj på er der ikke særlig stor forandring i forhold til hvordan det så ud før med en push-up på. Jeg har dog ikke haft bh på endnu (men glæder mig helt vildt til at gå på indkøb!!) og afhængig af hvad man vælger dér, så får det jo også indflydelse på hvordan det ser ud.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så vil jeg helst ikke have at nogen opdager at jeg har fået implantater – jeg synes faktisk at det er lidt pinligt, så min kæreste er den eneste, der ved det. 😉

1
    28
    23. maj

Anne-f det lyder godt at arrene allerede er pæne og du kan være aktiv og smerterne er blevet meget mindre 🙂

Jeg har heldigvis noget tid endnu til at beslutte hvilken størrelse da der er et stykke tid til operationen

De skal helst ikke se fake ud men må gerne være større end som det ser ud nu med push-up jeg ved faktisk ikke hvor meget jeg har selv og det er også kun min kæreste der ved det

Uh glæder mig også til at købe nyt undertøj når jeg når så langt

Hvordan synes du de ser ud i forhold til da du var inde og prøve implantaterne forsvinder der noget eller?

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.