8 visninger

4 svar

0
    4

Hævet mave 7 uger efter op

18. April

Hejsa.. fik lavet maveplastik + sammensyning af mavemuskler for 7 uger siden. Jeg syns jeg hæver mere og mere som tiden går og maven bliver meget hård når jeg når henad eftermiddag/aften..

hvordan har i andre haft det med jeres maver efter næsten 2 mdr?

Mvh Sigrid

1
    6
    23. April

Jeg fik lavet maveplastik, dog uden sammensyning af musklerne, for 11 år siden ca. , men jeg kan stadig huske at jeg havde ondt og var hævet i meeeeget lang tid, også efter 2 måneder. Det kom så snart jeg lavede for meget, sådan snigende hen ad dagen og var væk igen om morgenen. Jeg havde korset på ,til at mindske hævelse, meget længere en der var anbefalet. Jeg kunne heller ikke rette mig helt ud i lang tid. Gik længe en my foroverbøjet.

Vil egentlig bare sige, giv det tid med mindre du tror der er infektion, feber og rødme. Det var først efter ca 6 måneder at jeg havde det endelige resultat, og stadig med markant røde/lilla ar. Derefter kunne jeg se at jeg fik “tutter” i siderne, og fik en lille reop. med korrektion, i lokalbedøvelse.

Håber du får et flot resultat.

Stor maveplastik dec. 2007 - OUH, korrektion sep. 2008
    BFO 1. FU 8. April, Henrik Toft Nielsen HCA klinikken Odense valgt 420ml rund Eurosilikone medium profil, bag muskel.
    2. FU 25. April. Henrik Toft Nielsen HCA klinikken Odense, endeligt valg: 450 ml eurosilikone rund High profil, bag muskel.
    BFO 30.4.19. 450 ml eurosilikone rund Microtextured High profil, soft cohesive, bag muskel.
    • Dette svar blev ændret 4 uger af Avatar of Miaeid Miaeid.
    0
    4
    26. April

Tak for dit svar. Kan se vi er opereret af samme læge 😉

Jeg gir det tid ja … bruger også stadig mavebæltet.

Tutterne i siden.. da du fik dem fjernet, skulle du så sygemeldes bagefter eller kunne du gå på arbejde og hvor forlænges arret så? Og hvor langt?

Hilsen Sigrid

0
    4
    26. April

Tak for dit svar. Kan se vi er opereret af samme læge 😉

Jeg gir det tid ja … bruger også stadig mavebæltet.

Tutterne i siden.. da du fik dem fjernet, skulle du så sygemeldes bagefter eller kunne du gå på arbejde og hvor forlænges arret så? Og hvor langt?

Hilsen Sigrid

user=”Miaeid”]

Jeg fik lavet maveplastik, dog uden sammensyning af musklerne, for 11 år siden ca. , men jeg kan stadig huske at jeg havde ondt og var hævet i meeeeget lang tid, også efter 2 måneder. Det kom så snart jeg lavede for meget, sådan snigende hen ad dagen og var væk igen om morgenen. Jeg havde korset på ,til at mindske hævelse, meget længere en der var anbefalet. Jeg kunne heller ikke rette mig helt ud i lang tid. Gik længe en my foroverbøjet.

Vil egentlig bare sige, giv det tid med mindre du tror der er infektion, feber og rødme. Det var først efter ca 6 måneder at jeg havde det endelige resultat, og stadig med markant røde/lilla ar. Derefter kunne jeg se at jeg fik “tutter” i siderne, og fik en lille reop. med korrektion, i lokalbedøvelse.

Håber du får et flot resultat.
    <ul id=”bbp-reply-revision-log-362407″ class=”bbp-reply-revision-log”>
    <li id=”bbp-reply-revision-log-362407-item-362408″ class=”bbp-reply-revision-log-item”>Dette svar blev ændret 3 dage, 2 timer af  .
    <li id=”bbp-reply-revision-log-362407-item-362409″ class=”bbp-reply-revision-log-item”>Dette svar blev ændret 3 dage, 2 timer af  .

<ul id=”bbp-reply-revision-log-362407″ class=”bbp-reply-revision-log”>
    <li id=”bbp-reply-revision-log-362407-item-362408″ class=”bbp-reply-revision-log-item”>Dette svar blev ændret 3 dage, 2 timer af  .
    <li id=”bbp-reply-revision-log-362407-item-362409″ class=”bbp-reply-revision-log-item”>Dette svar blev ændret 3 dage, 2 timer af  .

[/quote]

1
    6
    26. April

Hej Sigrid

Jeg skrev vist ikke hvem der opererede min mave 🙂 kan nemlig ikke huske hans navn, kun at det var på OUH.

Jeg var ikke sygemeldt efter korrektionen, det var lidt ømt men ikke slemt. Arret blev forlænget med ca 4-5 cm i hver side ud mod hofterne, jeg havde ligesom fået en slags hjørner, men bagefter kan jeg kan faktisk ikke se de to ar den dag i dag. De er helet meget flottere end det store. Jeg fik også korrigeret navlen da den også var lidt grim. Den er dog stadig lidt grim. De syer ikke navlen med usynlig tråd så der kan man se stinghuller stadig.

Jeg er ikke 100 % tilfreds, men med strækmærker og brede ar, bliver det nok ikke flottere. Min mave er flad og meget flottere end før. Ville aldrig have valgt andeledes alligevel. Selvom jeg synes det var en tough omgang.

Spørg endelig hvis der er mere…

Stor maveplastik dec. 2007 - OUH, korrektion sep. 2008
    BFO 1. FU 8. April, Henrik Toft Nielsen HCA klinikken Odense valgt 420ml rund Eurosilikone medium profil, bag muskel.
    2. FU 25. April. Henrik Toft Nielsen HCA klinikken Odense, endeligt valg: 450 ml eurosilikone rund High profil, bag muskel.
    BFO 30.4.19. 450 ml eurosilikone rund Microtextured High profil, soft cohesive, bag muskel.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.