Fora Brystoperation Hævet lymfeknude i armhulen efter BFOflag

0 visninger

3 svar

6
    23

Hævet lymfeknude i armhulen efter BFO

21. september

Hej,

Jeg vil blot høre om andre har oplevet at få ømme og hævede lymfeknuder i armhulen, efter BFO?

Jeg blev opereret for 5 uger siden, dog via snit i brystfolden. Jeg har nu haft et par dage hvor jeg har haft irritation i armhulen, der godt kan føles lidt som en klemt nerve, der “stråler ud” i armen. Det er dog aftaget så jeg ikke rigtigt bemærker det mere, men jeg synes jeg kan fornemme, det jeg vil mene, er en hævet lymfeknude i armhulen, og der irritationen kom fra.

Min kirurg henviser i første omgang til egen læge, og egen læge henviser til kirurgen. Skønt. Så inden jeg sætter himmel og hav i bevægelse, ville jeg høre om det er (hvad jeg forventer) en helt almindelig bivirkning ved BFO, som andre også har oplevet 😊

0
    4
    5. oktober

Hej

Det lyder godt nok træls.  Fandt du ud af hvad det var?  Og fik du hjælp?

Jeg er lige blevet opereret og du skrev så fint et svar på mit spørgsmål.  Og ja er jo meget OBS på hvordan det går med mulige komplikationer. Hvor blev du mon opreret?

Mvh Shygirl

6
    23
    7. oktober

Hej Shygirl,

Dejligt at høre du kunne bruge mit svar. Hvordan er det gået dig og hvornår blev du opereret?

Jeg mærker ikke til lymfeknuden mere, og jeg fornemmer at hævede lymfeknuder ofte kommer ifm at kroppen har været igennem noget “svært”. Jeg fik engang en da jeg fik spiral, så jeg tænker at det er helt normalt ovenpå noget så stort som en BFO. Plus jeg har også lige været voldsomt syg med omgangssyge, så det kan også være kommet i forbindelse med det.

Jeg talte med min læge om at vi ser det lidt an, og så vil jeg se om jeg ikke kan få en scanning/undersøgelse om noget tid, så jeg kan få ro i sjælen 😊

0
    4
    8. oktober

Hej Littlemisssunshine

Pyh ha. Det var godt din læge ville se på det. Og at det ikke er alvorligt.

Jeg blev opereret i mandags. Jeg prøvede i dag at trække den med smertestillende men har lige taget lidt nu.  Jeg synes ikke brysterne har været så spændte i dag som de andre dage.  Så det er da fremgang. Jeg har kun taget en uges ferie så nu må jeg se om jeg bliver klar. Det kan jeg godt tvivle på. Vedrørende størrelse ser det helt rigtigt ud med de 350 ml høj profil. Såjeg tror jeg bliver rigtig glad for det.  Jeg er glad for jeg ikke valgte mindre😊. Nu ved jeg jo ikke om de er meget hævede.  Det vil tiden vise. Men den strop er træls at gå med.  Skal have den på i 14 dage uden sportsbh.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.