Fora Brystoperation Gør en sports bh ens nye bryster lidt lange?flag

83 visninger

1 svar

0
    1

Gør en sports bh ens nye bryster lidt lange?

18. December

Halløj. Jeg er blevet opereret for præcis 12 dage siden hos nygart løft+implantater og har self fået en sports støtte bh med. Men må indrømme at (jo jeg er self glad for mine bryster ikke hænger mere) de ikke kom lige så højt op som jeg havde håbet. Eller både og. Syntes de er okay nu, men er bange for når hævelsen fortager sig at de trækker lidt mere syd på. Har i erfaringer med det? Og den bh jeg fik med sidder virkelig stramt og føler lidt den maser mine bryster lidt flade (skal den self for at sidde til) men er bange for den er med til at mase dem lidt mere mod syd, hvis i forstår? Så mit store spørgsmål er om i tænker at den sports bh jeg fik med (den stramme) måske virker bedst til at modvirke at brysterne kommer til at hænge mere efter hævelsen eller tænker i at en anden bh (uden bøjle naturligvis, men knap så stramt siddende) ville virke bedst og netop ikke mase brysterne ned af og lade dem “hænge selv”? Syntes mine bryster er flotte nu, men vil virkelig ikke risikere at de trækker længere mod syd, jo mere hævelsen falder. Så ville jeg virkelig blive ked af det. Noget i kan hjælpe med? Er blevet opereret hos nygart med løft+implantater fra motiva under musklen 425ml og havde en stor barm før (75F) så der er selv lidt at bære på. Skal bare være sikker på at jeg ikke går med en “ikke støttende nok” bh og det så er den der er skyld i hvis de suggerer mod syd i takt med at hævelsen falder 😓 håber i kan hjælpe da jeg har søgt over alt på nettet uden held..

21
    123
    22. December

Hejsa, tænker du har været inde og få fjernet sting nu og evt taget en snak med dem.

Jeg er også opereret samme sted, med stort løft. Bh’en er vildt stram de første 3-4 uger så bliver den alm at have på. Jeg var også nervøs for at mine søger syd på, men det gjorde de slet ikke. De blev så fine. Så tag det roligt og nyd dine nye bryster. 🙏🏼

1. Bfo 300ml under muskel, medium profile Eurosilicone, Hovedstdensplastikkirugi dec 2007, Hans Henrik Stenfors
    2.Bfo 500 ml under muskel + stort løft, high profile Mentor, Ak Nygart jan 2018, Jesper Trillingsgaard
    3. Bfo 500ml under muskel, Silksurface Plus Motiva, re operation pga let buttom out på v. bryst, samt stor forskal på højden af brystvorter. AK Nygart nov 2018 Jesper Trillingsgaard
    4 børn

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.