Fora Brystoperation Gode råd inden BFOflag

0 visninger

3 svar

2
    6

Gode råd inden BFO

2. marts

Hej allesammen,

Jeg har kigget lidt rundt herinde og har samlet gode råd om forberedelse til BFO. Har I noget at tilføje?

Påklædning:
    -Bukser med elastik
    -Trøje med lynlås
    -Behagelige trusser
    -Sko, der er nemme at tage af/på
    -Flet håret

Medbring:
    -Headset
    -Telefon
    -Oplader
    -Snacks
    -Tandbørste+tandpasta
    -Skiftetøj
    -Ørepropper
    -Brækpose til hjemtur
    -Blød pude til sikkerhedssele

Flyt vigtige ting ned i navlehøjde, eks:
    -Glas
    -Elkedel
    -Tandbørste

Derudover:
    -Stop med træning af brystmuskler op til BFO
    -Stop med omega-3 op til BFO
    -Indkøb masser af smertestillende
    -Skift sengetøj dagen inden
    -Ærter/majs i fryseren til nedkøling af ømme muskler
    -Brug cocoa butter moisturising stick fra The Body Shop en måned forud

• Dette emne blev ændret 4 måneder, 1 uge af Avatar of anne-f anne-f.
    • Dette emne blev ændret 4 måneder, 1 uge af Avatar of anne-f anne-f.
    5
    24
    3. marts

Tag bad og vask håret dagen før. Du må heller ikke spise fx. Treo 1-2 uger inden operationen. Jeg tror desuden ikke skiftetøj er nødvendigt – medmindre det måske er trusser. Tag smykker af 🙂

Held og lykke!

2
    16
    19. juni

Rigtig god liste ;).

Hvad gør  cocoa butter moisturising stick fra The Body Shop? 🙂

2
    6
    19. juni

@Sofen91 skrev:

Hvad gør  cocoa butter moisturising stick fra The Body Shop? 🙂

Jeg læste mig frem til at den skulle være god i forhold til at blødgøre huden og undgå strækmærker. Jeg ved dog ikke hvor vigtigt det er. Jeg glemte at få købt den, men har klaret mig fint uden. 

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.