Fora Brystoperation Glostrup privat hospitalflag

1.3k visninger

16 svar

0
    74

Glostrup privat hospital

Oct 2012

Er meget usikker på hvad jeg skal og vil meget gerne høre hvad i andre syns, og det er lidt svært at overskue alle de mange indlægSisi2012-10-11 18:20:05

FU 24/6 glostrup privat hospital
    BFO 28/11 glostrup privat hospital 350ml
    0
    74
    Oct 2012

Forstår ikke at glostrup ikke gør noget før alle anullere

0
    51
    Oct 2012

Jamen hvad kan de egentlig gøre??
    Tillid til den virksomhed er jo totalt brudt, hvilket i sidste ende ikke har noget at gøre med implantat-typer – men den totalt mangel på troværdig adfærd og normal moral!!
    De der står i aviserne, er jo faktisk faktuelle oplysninger – den allermindste del drejer sig om at det er Unigel de bruger – og langt den største del om at de fører patienterne bag lyset, ikke oplyser om implantat på forhånd, hvilket man ifølge lovgivningen SKAL.
    Ja, de er formentlig søde og rare mennesker, men det ændrer ikke på, at de i denne pressede situation, stadig lyver og fortier eller generelt bare er tavse når pressen forsøger at få dem til at udtale sig – denne adfærd skaber da på ingen mulig måde tillid!!

0
    74
    Oct 2012

For mig er tilliden ikke brudt, og hvis de mældte op at de igen ville bruge nagon, ville jeg klart gennemføre det.
    Og når man nu kigger på afstemningen er der kun en der har fået dårlig behandling. Men jeg er meget usikker på om jeg skal gøre det, og det er pga mærket

3
    475
    Oct 2012

Hvis du lavede en svarmulighed der hed noget med:

Jeg er blevet behandlet dårligt af GPH og derefter annulleret min SD

så er jeg sikker på du vil få en del flere hits.. Jeg ville have valgt den, men har stemt på at have annulleret den..

1. FU 15/2-12 Aleris-Hamlet Herning ved Elisabeth
    2. FU 8/7-12 Glostrup
    3. FU 24/9-12 Aleris-Hamlet Herning ved Elisabeth
    BFO 8/10-12 Aleris-Hamlet ved Elisabeth

400 cc, runde, high, over musklen

3
    475
    Oct 2012

Men så skal du nok også slette denne afstemning og lave en helt ny, for at folk kan stemme om. Jeg tænkte nemlig på at stemme på den med dårligt forløb hos GPH, men så lød det som om jeg var OP der. Så valgte den med annullering.. Hvis du kan følge mig 🙂

2. FU 8/7-12 Glostrup

0
    74
    Oct 2012

Det var også det jeg tænkte med den svar mulighed, at man er blevet OP der og ikke er tilfres. Men ja så sku der måske også ha været en svarmulighed mere, men der kan jo kun være 5 🙂

3
    475
    Oct 2012

Nåh, okay, vidste ikke der kun kunne være 5 :)
    Men ved der er mange der har fået en træls og grov behandling – og efterfølgende valgt at annullere 🙂

2. FU 8/7-12 Glostrup

0
    74
    Oct 2012

Det er også rigtig trist der er det. Men søgte mest efter at høre om der havde en mislykket OP på glostrup. Men tror heller ikke det er Mary der er problemet i hele det her 🙂

0
    13
    Oct 2012

Jeg og også en af dem der gerne ville sætte kryds i både aflyst og dårlig behandling. Er dog ikke blevet behandlet ligeså dårligt som en del andre, men synes bestemt ikke det har været nogen rar behandling.

0
    0
    Oct 2012

Jeg er rigtig glad for mit forløb indtil videre og skal opereres af Mary i det nye år + brystløft. Jeg er rigtig tryg ved GPH og tanken om at det er et hospital som er godkendt til at varetage operationer via den offentlige sygesikring.

Hvis jeg skal være ærlig, så læser jeg ikke Ekstra Bladet og andre sladderblade.

0
    51
    Oct 2012

Det er jo så bare synd for dig at du ikke læser aviser – for de artikler der er i øjeblikket – er den reneste sandhed!!
    Du tror måske at de piger der står frem med deres knapt så heldige oplevelser herinde lyver?

0
    151
    Oct 2012

^ Lad hende dog tage de valg hun vil, i stedet for at give hende sådan en kommentar med på vejen! Bare fordi du vælger en sladderavis fra, betyder det jo ikke at man mener de piger der er gået til avisen med deres historie, lyver.

FU : Glostrup privathospital - 9 Juni 2012
    OP : Glostrup privathospital - Mary Knudsen - 24 September 2012 - 450ml HP under musklen
    36
    424
    Oct 2012

Har også valgt at annullere. Både pga. Brians tone og skift af implantat

Fu d.27.8 kl.19 glostrup privat hospital.
    Fu: københavn plastik kirurgi 8.10
    Bfo: kbh plastik 04.12.
    0
    33
    Oct 2012

LOL, Ekstrabladet, den reneste sandhed?!

FU Glostrup 9.3.12
    OP Glostrup 14.4.12 520 skærefast hp
    3
    372
    Oct 2012

Det er det nu i dette tilfælde, den reneste sandhed.. Hele historien kommer fra os piger herinde.

Jeg valgte dårlig behandling trods jeg ikke er opereret der

FU: Glostrup privathospital 2. Apeil
    FU: Susanne Arffmann 27. Juli
    BFO: Susanne Arffmann 21. August 15:00 450cc runde HP U/M
    0
    74
    Oct 2012

Ikke diskutioner her inde, så kan i diskutere det på sweetdeal tråden, den er nemlig blevet så uoverskulig pga det

Emnet 'Glostrup privat hospital' er lukket for nye svar.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.