Fora Brystoperation Fra stort til mindre implantat?flag

0 visninger

4 svar

5
    41

Fra stort til mindre implantat?

3. juni

Hej piger đŸ€—

I 2015 fik jeg lagt 625 ml. under musklen af Jörg v. Citadell. I marts 2018 ved op. for mild kapseldannelse i den ene side gik jeg op til 1050. Jeg er rigtig glad for Jörgs arbejde og elsker synes af det nĂ„r jeg ser det uden tĂžj. Dog er situationen en anden nĂ„r jeg skal ud i offentligheden og jeg synes sgu ĂŠrligt det er svĂŠrt at klé’ de her balloner stilet đŸ€”đŸ€ŠđŸŒâ€â™€ïž Derudover er min frygt for at de kommer til at hĂŠnge enorm. Jeg havde nĂŠsten inter brystvĂŠv selv og Jörg fortĂŠller at de kun ville komme til at hĂŠnge hvis min brustmuskel kom til at hĂŠnge – og det gĂžr den jo ikke.

Alle disse tanker har ledt il at jeg overvejer at fĂ„ taget dem ud, eller mĂ„ske blot gĂ„ nogle hundrede milliliter ned. Har nogen af Jer erfaring med dette og vil I evt. vise billeder? Jeg frygter jo ogsĂ„ en portion lĂžs hud đŸ€š

skĂžnne sommerhilsner til Jer alle!

9. dec 2015 - 625 ml HP gennem armhulen. Jörg Bohn, Citadell

19. marts 2018 - 1050 ml. UHP. Jörg Bohn, Citadel. Skiftes pga. kapsel

2
    50
    3. juni

Jeg har ikke nogle billeder, men ville blot lige give min historie med.

Jeg havde 620ml under brystmusklen i 9 Ă„r ca, men efter jeg blev mor for anden gang, synes jeg ikke om stĂžrrelsen lĂŠngere og ville have dem mindre.

Jeg gik derfor til FU pÄ Amalie klinikken, hvor Jens JÞrgen sagde at han desvÊrre ikke kunne ligge et mindre implantat ind fordi at rummet derinde er for stort. Han sagde at man derfor enden kunne tage dem ud og vente 3 mÄneder og se hvor meget huden selv havde trukket sig sammen, eller man kunne tage dem ud og lave et stort brystlÞft. For der var klart hud nÄr man har haft stort implantat inde.

Jeg valgte udtagning og brystlÞft, og har nu her efter 3 Är fÄet lagt 400ml ind

đŸ€—đŸ€—

620ml uhp 2011
    Implantater ud og stort brystlĂžft 2017
    3 bĂžrn
    FĂžr bfo 70D
    400 ml High profile mentor impl 2020
    Bh str efter?
    5
    41
    3. juni

@Mmemm skrev:

Jeg har ikke nogle billeder, men ville blot lige give min historie med.

Jeg havde 620ml under brystmusklen i 9 Ă„r ca, men efter jeg blev mor for anden gang, synes jeg ikke om stĂžrrelsen lĂŠngere og ville have dem mindre.

Jeg gik derfor til FU pÄ Amalie klinikken, hvor Jens JÞrgen sagde at han desvÊrre ikke kunne ligge et mindre implantat ind fordi at rummet derinde er for stort. Han sagde at man derfor enden kunne tage dem ud og vente 3 mÄneder og se hvor meget huden selv havde trukket sig sammen, eller man kunne tage dem ud og lave et stort brystlÞft. For der var klart hud nÄr man har haft stort implantat inde.

Jeg valgte udtagning og brystlÞft, og har nu her efter 3 Är fÄet lagt 400ml ind

đŸ€—đŸ€—

1000 tak for dit svar! Omend det mĂ„ske ikke var den lĂžsning jeg hĂ„bede mest pĂ„ at hĂžre 🙈😂 Men sĂ„dan er det nok, man vil jo helst bare have det hele fĂ„ den lette mĂ„de. Har du fĂ„et ankeret efter lĂžft eller er der andre muligheder? Og hvis ja, er du tilfreds med arret? Jeg fĂžler mig sgu sĂ„ dum over at have valgt som jeg har đŸ€ŠđŸŒâ€â™€ïž

9. dec 2015 - 625 ml HP gennem armhulen. Jörg Bohn, Citadell

19. marts 2018 - 1050 ml. UHP. Jörg Bohn, Citadel. Skiftes pga. kapsel

2
    50
    4. juni

Hej igen.

Nej man vil jo gerne vĂŠre have de mindre i og sĂ„ er det det 🙈

Jeg fik anker lĂžft (stort lĂžft) , og arrene er blevet sĂ„ fine. Ja nogen gange tĂŠnker jeg ogsĂ„ at det var Ă„ndssvagt, men jeg var glad for dem i ihvertfald 7 Ă„r, sĂ„ sĂ„dan er det jo bare 😃 mam kan heldigvis godt komme ud med et pĂŠnt resultat alligevel. Jeg har lige lagt billeder op af mine nye bryster i en trĂ„d for dem som skal opereres i juni/juli hvis du vil se dem. Der kan du ogsĂ„ se mine ar đŸ€—

620ml uhp 2011
    3 bĂžrn
    FĂžr bfo 70D
    Bh str efter?
    2
    50
    4. juni

Der gik vidst lige noget galt med min hovedregning! đŸ€Šâ€â™€ïžđŸ™ˆ

Jeg havde 620ml i, i 6 Ă„r, og var glad for dem i en 5 Ă„rs tid.

620ml uhp 2011
    3 bĂžrn
    FĂžr bfo 70D
    Bh str efter?

Du skal vÊre logged ind for at svare pÄ denne trÄd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rÄdgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, sÄ du kan vÊlge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rÄdgiver, der ud fra dine sÊrlige Þnsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fÄet 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks stÞrste database af uafhÊngige klinikbedÞmmelser, indsamlet gennem mere end 10 Är.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed fÄ de bedste priser til dig hos klinikkerne. PÄ den mÄde sparer du op til 30 % pÄ plastikkirurgi og helt op til 70 % pÄ andre behandlinger.
Oplysningerne pÄ denne side er vejledende og mÄ ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne pÄ Mylooks.dk mÄ aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet pÄ denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhÞrer Mylooks.dk. Indholdet mÄ ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne pÄ denne side mÄ kun anvendes til privat brug.