Fora Brystoperation Fra 350 til 500 til 700 til fjernelse af implantaterflag

0 visninger

1 svar

32
    204

Fra 350 til 500 til 700 til fjernelse af implantater

15. January

Nogen der har erfaring med at fjerne sine implantater igen ?

Jeg har mange symptomer/problematikker i min krop i løbet af hverdagen.

Det startede med skulder og nakke smerter, hvilket måske er naturligt nok med så tunge bryster. Men jeg begyndte at kigge på flere af de problematikker jeg har som kroniske smerter, kronisk forstoppelse, migræne, utæt tarm, irritabel tyktarm, træthed, følelse af at min hjerne ligger omsvøbt i en tåge, gigt lignende smerter i ankler, håndled, hofte og fingre. Og jeg kunne sikker finde nogle flere.

Men jeg har søgt rundt og har fundet rigtig mange kvinder rundt i hele verden som har de samme problemer og tilfælles er at ingen læge kan finde nogen forklaring på det og at vi ALLE har fået lavet implantater.
    Så i et forsøg på om jeg kan blive fri fra alle disse symptomer har jeg besluttet mig for at få dem fjernet. Men det er godt nok svært at nå til at noget så flot som de bryster jeg har nu, at jeg skal ende med at have ingenting.

Er der nogen herinde der har fået fjernet sine igen og er tilbage til udgangspunkt? i så fald, hvordan har det været ?

hilsen
    Marianne

2007: 350 ml anatomiske impl. Lavet af Jette Kiil, Århus. Bh 75DD+E
    2008: fjernet hud fra øjenlåg.
    2011: fjernet åreknuder på over/under ben.
    2013: Stor maveplastik inkl sammensyning af mavemuskler, lavet af Christian Bang, Teres Århus.
    2014: fjernet fedt/hud fra øjenlåg, Christian Bang, Teres Århus
    2015: Marts 2. BFO, Christian Bang, Teres Århus. 515 ml anatomisk. Bh 75F
    2015: maj. Permanent make-up. Læber og bryn hos Kjaersfeldt, Vejle
    2015: dec. 3. BFO 700 ml High profil. Christian Bang - Bh 70H/75G
    0
    1
    18. February

Kære Marianne

Det lyder hårdt, hvor er du modig at du deler det.

Jeg har ikke selv stået i samme situation men jeg har læst en del om kvinder der har samme symptomer med Breast implant illness så derfor hælder jeg til at få en BFO med eget fedt frem for med silikone.

Der er en Facebook gruppe der hedder “the thruth about breast emplant/fat transfer/lift…. ” der er der mange der fået fjernet implantater og har fået eget fedt istedet for. Der er også mange billeder.

Jeg håber du får det bedre og at du kan blive glad for dit liv og dine bryster også efter explant.

Kh.

L

• Dette svar blev ændret 1 uge af Avatar of LYCKE Lycke.
    • Dette svar blev ændret 1 uge af Avatar of LYCKE Lycke.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.