Fora Brystoperation Fotos af 325 eller 350 ml.flag

0 visninger

2 svar

0
    1

Fotos af 325 eller 350 ml.

28. november

Hej med jer!
    Jeg har set alle lignende tråde igennem, men vil vildt gerne se flere fotos, før jeg skal under kniven i januar. Jeg har egentlig aftalt 350 ml. med kirurgen, men er bange for om det bliver for stort og for stor en ændring for mig. Jeg ved godt at 25 ml. ikke gør en synlig forskel, men jeg vil bare vildt gerne se andre fotos end de før/efter, jeg allerede har luret mange gange på nettet. Jeg skal have Mentor Moderate+. Har nogen af jer lignende størrelser? Helst ikke omkring de 400, da det primært er 325-350 jeg svinger imellem. Mine mål er 162 cm. og 55 kg.
    På forhånd mange tak 😊

5
    29
    4. december

Du kan virkelig ikke regne med andre resultater. Det kommer an på 117 ting, kropsbygning, bredde, fedtprocent og lignende. Jeg vil sige tag 350 ml. Du kan virkelig ikke se forskel. Jeg var selv meget all in på naturlig og skulle bare IKKE have store bryster og ville langt hellere have for lidt end for meget. Så gik i mod kirurgen som anbefalede 300 og valgte 275 ml. Jeg fortryder sååå meget, at jeg ikke gik op til fx. 325 eller 350.

Grunden til jeg valgte 275 ml. var fordi jeg havde set ét billede af en pige med 275 og det var SÅ FLOT. Men det så slet ikke sådan ud på mig desværre. Jeg skulle have valgt lidt mere 🙂

7
    142
    5. december

Kan sige, at jeg er helt enig med @frejahh det præcis samme skete for mig, og den præcis samme fejl jeg begik. Man gør det kun værre for sig selv ved at kigge på andres billeder. Jeg kunne ikke vælge imellem 285 og 300 ml, og du kan absolut ingen forskel se. Efterfølgende fortrød jeg, at jeg ikke gik op til 425 ml, og jeg gik/går meget op i, at det skal se naturligt ud.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.