Fora Brystoperation Forventning af endelig bh størrelseflag

97 visninger

2 svar

0
    1

Forventning af endelig bh størrelse

18. January

God morgen!

Jeg fik lavet bryster igår og sidder nu og læser en masse af jeres indlæg, men kunne ikke finde et præcist svar..

Jeg havde en lille c før og har fået 360ml i Motiva SilkSurface Round i hos Nygart. Jeg fik en C skål i støttebh hvilket jeg synes var underligt. Kan læse at det ændre sig??

I skriver meget om at størrelsen hele tiden ændre sig, så mit spørgsmål er: hvor lang tid gik der før I fik den “endelig” bh størrelse, som man kan regne med?

Ak Nygart, Jesper Trillingsgaard
    Før: lille C skål
    Operationsdato: 17.01.2019
    Implantat: Motiva SilkSurface Round
    Størrelse: 360cc Demi
    Type: BFO, under musklen, ar i brystfolden
    7
    23
    19. January

Det er individuelt hvad man ender ud med… det afhænger af mange faktorer, ens anatomi, implantatets størrelse og ens udgangspunkt. Man kan efter ca. 3 måneder regne med det ikke ændrer sig meget derefter, men det endelig resultat siger nogen først er efter 1 år. Mine er snart 5 uger og har ændret sig meget – til den gode side. Ha’ tålmodighed, lad være med at kigge for meget på dem og glæd dig til en ny dag, for de bliver kun pænere at se på som dagene går 🙂

1
    2
    1. February

Hej mibsc

er glad for at læse dit svar til rebeccaulala. Jeg har lige fået lavet BFO i går, 245ml anatomiske i hvert og jeg synes de ser lidt for kunstige ud. Så det er dejligt at læse at jeg bare skal have tålmodighed og at det bliver bedre med tiden.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.