Fora Brystoperation Forundersøgelse Nygart?flag
    0
    76

Forundersøgelse Nygart?

Jun 2012

Hej tøser !

Jeg skal til forundersøgelse hos Olafur (Nygart) imorgen !

det er min første forundersøgelse, så vil gerne have nogle fif til hvad der skal klarlægges ?
    Nogle ting jeg bare skal vide? have fuldstændig styr på når jeg går derfra?

Ved ikke om jeg tør høre erfaringer med Olafur? – har læst anmeldelser på nettet og de er super gode.

kommer fra midt jylland, overvejer også at finde et sted tættere på..

FU: Nygart d. 16/6 - Olafur
    FU: Nygart d. 18/7 - Olafur
    Operation Nygart d. 27/7

Type: Mentor 400 ml, medium Profile, Dual plane.

Mål: 170 cm. 64 kg

9
    574
    Jun 2012

Hej Nina

Hvor er det spændende du skal til FU i dag 🙂 Jeg kan godt huske min første FU hos Nygart, var rigtig spændt 😉 Det forløb godt og følte mig allerede tryg første gang jeg satte mine ben der. Det bunder også I at jeg kender et par stykker der er blevet opereret derinde + jeg har hørt meget positivt om dem.

Jeg skal opereres af Kari d. 19/7 – hvilket jeg også er 100% tryg ved.

Jeg ved godt der har kørt diverse negative tråde omkring Nygart de sidste par dage og ja det gør en bekymret. Men selvom der er disse tråde er jeg stadig ikke i tvivl om at jeg har valgt et godt sted. Jeg har ikke oplevet noget negativt med dem og jeg føler jeg er blevet vejlidt godt af Erik og Kari.

Jeg skal derind igen imorgen for lige at fastlægge min størrelse præcis og der vil jeg spørge Kari omkring alt det der har kørt rundt herinde de sidste par dage.

Men jeg er nu tryg og der skal meget til for at jeg vælger Nygart fra !

Medhensyn til dine spørgsmål osv. under FU’en, er det vigtigt du er åbenhjertet og spørger om de ting du sidder og tænker på. Du skal bare stille de spørgsmål du kan. Jeg havde 100vis af spørgsmål med og jeg fik lov til at stille alle de spørgsmål jeg havde på hjertet. Følte de tog sig god tid, første gang hos Erik var jeg der 1 time, anden gang hos Kari ca. 45 minutter.

Eksempler på spørgsmål til FU.

• Træning op til BFO?
    • Træning efter BFO?
    • Stærke smertestillende?
    • Størrelse på bryster efter fødsel?
    • Amning problemer?< ?: prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /????>< ?: PREFIX = O /????>

• Støttebh – sportsbh, strap?
    • Kapseldannelse – kapselsikring?
    • Ripbling, Synlige kanter?
    • Rotation?

Vh Chris

Mål: 179 H - 56 kg

- FU 1-2-3 d. 25/4 Erik hos Nygart, 7/5 Kari & 27/6 Kari
    - BFO d. 19/07-2012 af Kari Knutsson. (400ml high, Mentor Siltex u.musklen)

Bh før 65a-b
    Bh NU 65g-h

Se min onlineshop her: http://secondhandfashionshop.tictail.com

0
    76
    Jun 2012

Mange tak chln !
    Jeg har været til forundersøgelse nu ! Det gik rigtig fint , han syntes vist næsten jeg var helt ekspert 😉 jeg har hvad man kalder tuberkuløse bryster, hvilket gør operationen mere kompliceret end ved de fleste andre. Men ikke desto mindre har jeg et stort behov for at få dem ændret 🙂
    Har fået en tid d. 27/7 til operation ved Olafur! Er allerede SKIDE nervøs !!!
    Uh, er du ikke det ???

FU: Nygart d. 16/6 - Olafur
    FU: Nygart d. 18/7 - Olafur
    Operation Nygart d. 27/7

Type: Mentor 400 ml, medium Profile, Dual plane.

Mål: 170 cm. 64 kg

0
    166
    Jun 2012

Vil lige høre om i ved om der er lang ventetid hos Nygart? Var til FU hos Erik idag og skal til Kari imorgen men glemte at spørge om ventetiden???%3cacko

-1. FU d.26/6-12 Nygart, Erik
    -2. FU d.27/6-12 Kari Knutsson
    BFO d.4/7-12 Kari Knutsson 375 ml Mentor medium plus under musklen.
    170 cm - 64 kg
    9
    574
    Jun 2012

@ninatoft sagde:Mange tak chln !

Jeg har været til forundersøgelse nu ! Det gik rigtig fint , han syntes vist næsten jeg var helt ekspert 😉 jeg har hvad man kalder tuberkuløse bryster, hvilket gør operationen mere kompliceret end ved de fleste andre. Men ikke desto mindre har jeg et stort behov for at få dem ændret 🙂

Har fået en tid d. 27/7 til operation ved Olafur! Er allerede SKIDE nervøs !!!

Uh, er du ikke det ???

Ej hvor spændende søde 🙂 har godt hørt om Tuberøse bryster, det er vel det du mente? Kan du ikke få dækket dette af staten? har jeg hørt noget om..

Spændende at du allerede har fået en tid d. 27/7! det er jo præcis en måned til imorgen%3cink jeg glæder mig så meget til d. 19 ! tanken om det får mig til at få kriller i maven – er super spændt, men egentlig ikke nervøs.

Vh Chris

Bh før 65a-b
    Bh NU 65g-h

9
    574
    Jun 2012

@malou2011 sagde:

Vil lige høre om i ved om der er lang ventetid hos Nygart? Var til FU hos Erik idag og skal til Kari imorgen men glemte at spørge om ventetiden???%3c3cacko

Da jeg var til min første FU fik jeg ret hurtigt en tid til OP. Så tror ikke ventetiden er forfærdelig lang, ellers kan du jo høre imorgen? %3cmile

ps. jeg skal selv ind til Kari imorgen til min 3. FU

Vh Chris

Bh før 65a-b
    Bh NU 65g-h

0
    166
    Jun 2012

Ja må høre imorgen%3cmile

Hvordan kan det være du skal til 3 FU? Er det fordi du ikke er sikker på str eller hvordan?

170 cm - 64 kg
    9
    574
    Jun 2012

det var heller ikke meningen. Men blev lige pludselig i tvivl om jeg skal have Medium+ profil eller high 🙂 Så bare lige for at være 100 på hvad det skal være tilbød de mig at komme til en 3. Fu 🙂

Vh Chris

Bh før 65a-b
    Bh NU 65g-h

0
    166
    Jun 2012

Oki på den måde%3cmile

Ja så hellere komme en ekstra gang så man er sikker.

170 cm - 64 kg
    9
    574
    Jun 2012

Normalt bestemmer man sig jo til 2. FU. Men lige i mit tilfælde ønskede jeg en 3. FU 🙂

Vh Chris

Bh før 65a-b
    Bh NU 65g-h

Emnet 'Forundersøgelse Nygart?' er lukket for nye svar.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.