Fora Brystoperation Forløbet efter operationenflag

0 visninger

2 svar

0
    3

Forløbet efter operationen

21. marts

Jeg fik for 13 dage siden udskiftet mine implantater. Under musklen hvilket de også var første gang. Jeg har stadig meget ondt og må stadig tage smertestillende for at kunne holde det ud. Yderligere kan jeg stadig kun sidde op og sove. Det gør egentlig ik ondt når jeg ligger ned men smerterne når jeg har sovet et par timer er fuldstændig ulidelig. Kan kun komme op/ud af min seng pga det er en elevationsseng. Var til kontrol i tirsdag, ik hos kirurgen men en sygeplejerske, som sagde det så fint ud. Mit Venstre bryst var faktisk ok efter 4 dage men jeg har så mange smerter i mit højre bryst og ud under armhulen. Jeg har holdt mig i ro og ik løftet men har 3 børn som jo gør jeg ik har holdt mig i ro og jeg laver jo en del flere ting efterhånden som dagene går. Må jeg høre om jeres forløb? 🙂

5
    28
    9. april

Du må gerne høre om mit, men det hjælper dig nok ikke. Mit forløb var nemlig virkelig smertefrit. Men har også kun fået lagt 300 ml. ind og har svage brystmuskler. Selvfølgelig var jeg lidt kvæstet og øm, men det var ikke slemt.

Jeg kan dog her 2 måneder efter, stadig godt få sådan nogle små jag og nivefornemmelser i brystet som gør ondt.

0
    1
    5. juni

Er opereret med et stort løft 500 ml her for 9 dage siden, mine smerter er næsten væk, det kun hvis jeg bærer for meget rundt på min 9 mdr gamle søn at jeg oplever spændinger Og selvfølgelig om morgenen fordi man Nok har liggget for meget på siden om natten. Jeg er mere bekymret for den tyngende fornemmelse man har nedad pga syninger osv, det er fandme nederen.. 🙂 men ellers Får jeg stik i brysterne der kommer og går om selvfølgelig ømhed omkring syningerne osv . Døjer lidt med sårvæske i syningerne så jeg skifter tapet hver 2. Dag det dejligt at få det af 😉

2007: BFO i Thailand med 350 ml high profile. Euro silicone.
    2020: BFO, stort løft, Citadell Landskrona, 500 ml High profile. Lativa implants.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.