Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling Hårfjerning Forfærdelig oplevelse med Braziliansk voks ! ! HOLD JER VÆK :(flag

540 visninger

0 svar

0
    1

Forfærdelig oplevelse med Braziliansk voks ! ! HOLD JER VÆK :(

Mar 2016

Hej alle.

Jeg fik lavet braziliansk voksning hos Cecilie Dam beauty academy på Frederiksberg, og vil gerne dele min horrible oplevelse med jer. Inden jeg fik bestilt en tid, gjorde jeg mit research – jeg spurgte ind til hvor mange års erfaring de havde indenfor området, og jeg må godt nok sige at jeg føler mig ført bag lyset. Under selve behandlingen følte jeg mig utilpas, og hele forløbet forekom mig ekstremt uprofessionelt…

Kosmetologen var så hård ved min hud og vokset flere gange det samme sted. På trods af at jeg gav udtryk for mine bekymringer undervejs, lukkede hun munden på mig og sagde at det var normalt at få “rifter” her og der. Hun skyndte sig utrolig meget, og det endte med at hun placerede voksen og “papiret” forkert – og jeg fik en 5 cm lang “flænge” i området mellem indre og ydre skamlæbe. AV AV AV! Hun pressede fortsat på, og ville fortsætte behandlingen. Men jeg blødte helt vildt, og hulkede – for at få hende til at få tilkaldt en ambulance. På skadestuen blev jeg syet med flere sting! Er fortsat i smerter, og må afholde mig fra diverse aktiviteter en måned frem – såfremt ingen andre komplikationer opstår.

Jeg deler denne oplevelse fordi jeg ikke håber at andre gennemgår, det som jeg lige har oplevet. Vil derfor stærkt fraråde jer at blive behandlet hos dem ! HOLD JER VÆK 🙁

Derudover har jeg hverken modtaget en undskyldning eller lignende, hvilket jeg synes er så dårligt stil! Dybt frusterende for mig, og ved slet ikke hvad der kan gøres fremadrettet. Ved ikke om man skal søge om erstatning eller klage? Det vigtigste for mig, er at folk bliver opmærksomme på dette problem. For det er et problem at man siger at man har 10 års erfaring, for dernæst at skamfere piger “dernede”.

Hvad ville I have gjort?

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.