Fora Brystoperation Fordomme og overvejelserflag

0 visninger

3 svar

1
    2

Fordomme og overvejelser

23. november

Hejsa.

Jeg går og overvejer at få lavet en bfo inden for et års tid. Jeg er 23 år gammel, og tænker at børn er en 4-5 år ude i fremtiden. Jeg er i forvejen en str. 70d, så jeg er ikke helt flad fra naturens side. Jeg kunne dog godt ønske mig noget mere fylde, specielt foroven. Større og fyldigere bryster.
    Jeg har luftet tanken for nogle veninder og min mor, men de fleste mener jo at de er helt fine som de er, og at jeg da ikke har behov for det. Jeg ved jo også godt at jeg HAR bryster, og jeg bliver da helt i tvivl om jeg kan tillade mig at brokke mig?

Selvom jeg er af den overbevisning, at man altid skal gøre det man selv har lyst til, og som gør en glad, så kan jeg ikke lade være med at tænke på hvad andre mener. Er der nogle her som har lignende erfaringer, og som måske også selv havde en c/d skål inden? Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre nogle input i så fald!

8
    173
    24. november

De tanker kan følge en hele livet. Jeg er 39, mor til 2, har ammet i 3.5 år og har nu meget asymmetriske bryster. Alligevel har jeg kun sagt det til min mand (selvfølgelig😉) og min mor. Jeg skal have en beskeden forstørrelse og et løft, og jeg tror ikke, at der er nogen, der vil tænke over det. Har været en d skål inden børn, men har aldrig været glad for mine bryster . Lavt siddende brystvorter, størrelsesforskel og lidt hæng. Jeg har dog aldrig været i tvivl om, at jeg ville vente til efter børn, og den beslutning er jeg personligt glad for. Har simpelthen taget et valg om nu, at de veninder og den familie, der vil opdage det med tiden, de må tænke, hvad de vil, men tror faktisk, de vil være glade på mine vegne. Hvad folk jeg ikke kender tænker, det bekymrer jeg mig ikke om.

det er dig, der skal leve med dine bryster og være glad for dem. Mit råd må være, at du mærker efter, om det skal være lige nu. Med børn inden for de næste 4-5 år, så risikerer du, at resultatet ser helt anderledes ud efterfølgende, og det er jo en stor og bekostelig operation, som man helst ikke vil igennem flere gange end højest nødvendigt😉❤️.

Bfo + løft d.9/12 hos Frants Grymer på Aleris Hamlet i Arhus.
    Jeg skal have Mentor runde moderat + profil. 200 ml. i venstre bryst og 275 ml. i højre bryst.
    Er 39 år, 171 cm. og 60 kg. og mor til to på 2.5 år og 5 år.
    0
    17
    25. november

Jeg har altid været ked af mine bryster (dog har jeg kun en lille A), faktisk siden jeg var 16-17 år har jeg tænkt at jeg ville have dem lavet en dag. Jeg er 29 nu, og har gennem årene tænk meget på “hvad vil andre dog sige til det?”. Men at jeg har gået med tankerne i så mange år bekræfter mig kun i at jeg skal gøre det for min egen skyld og for at jeg bliver tilfreds, jeg skal bestemt ikke lade vær fordi der måske vil være nogen der synes det er unødvendigt eller en dårlig idé. Jeg er af den overbevisning at hvis der er noget man er ked af ved sig selv, og man har muligheden for at ændre på det, then go for it 😊 Det er din krop, og du lever kun en gang. Så vil det da bære ærgerligt ikke at leve det fuldt ud og gøre som du har lyst til. Det er en stor beslutning, og jeg har ventet til jeg fik de børn jeg skulle have. Nu har jeg tre, og skal ikke have flere, så jeg har tid til operation i April næste år og jeg er så lettet over at jeg endelig tog beslutningen om at gøre det her for mig selv 😊 Specielt nu hvor jeg har ammet tre gange og har set hvor flotte de også kan være 😄

1
    2
    25. november

Tusinde tak for svar til jer begge! Det sætter nogle tanker igang, og jeg er glad for at I ville dele jeres tanker.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.