1.6k visninger

7 svar

0
    85

For evigt eller?

Nov 2011

Hej.

Før jeg startede til regelmæssig voksning drømte jeg om at få fjernet uønsket hår ved hjælp af laser. Men da jeg så startede til voksning og drøftede dette med damen, der gjorde det.

Så sagde hun, at man aldrig ville kunne forhindre og fjerne væksten af hår hundrede procent.

Via laser fjernes hårene for en periode (måske år), hvor den så ville begynde at producere sig selv igen senere, ergo at der ikke var noget, der hed: permanent hårfjerning.

Har I nogen råd, noget for og imod denne udtalelse eller oplevelser, der støtter op omkring udtalelsen?

Mvh. Camilla Baastrup

57
    1.7k
    Nov 2011

Nygart siger de, at de godt kan fjerne hårvæksten permenent. Dette kræver dog flere behandlinger alt efter, hvor slemt og meget det drejer sig om. Det fik min mor i hvert fald at vide derinde, da hun hentede mig efter min operation… 🙂

BFO:
    2011: 400 ml HP u/muskel
    2012: 600 ml UHP u/muskel
    2015: 350 ml HP u/muskel + brystløft

Fra 70B-70G-70E

24 år, 176 høj og 56 kilo

0
    401
    Nov 2011

Hos cosmo laser klinik siger de også at der er intet som hedder permanent hårfjerning, netop fordi at at de med tiden vil begynde at producere igen..

Fu hos Nygart
    Fu hos Danica klinikken
    Fu hos Citadellklinikken
    Fu hos Aleris
    Bfo hos Aleris
    5
    1k
    Nov 2011

Jeg har selv fået “permanent hårfjerning” med laser, jeg fik en ca 15 behandlinger, som i øvrigt ikke er smertefrie. En god ide er at bruge Emla, lokalbedøvende creme! Var helt hårfri i 6 mdr ad gangen, men det kom hele tiden tilbage. Håret er dog reduceret med 75% nu og jeg er holdt op med at laserbehandle områderne. Men det kan helt klart anbefales, jeg ville klart foretrække laser i stedet for voks, da effekten under alle omstændigheder er længerevarende.

For mig er det vigtigt at kliniken/behandlingsstedet er seriøse omkring anvendelse af laser på kroppen, så det kan du måske også overveje.

Håber du kan bruge mit svar til noget 🙂

550 ml Mentor, op 2011, 170cm, 55kg, bh før 70D, efter 65J/I - 30G
    42
    1.3k
    Nov 2011

<Husk hårene skal være sorte/mørke for at laser har en effekt

Tragtbrystopereret 2006. Operation for flarring rib 2009, FU Citadel 2012. FU Arffmann 2012. Maveplastik og brystforstørrelse januar 2016 ved Luxuskirurgi i Litauen. 500 ml anatomiske Polytech implantater. Syet mavemuskler som var skredet 12-14 cm pga graviditeter. Fjernet 1.5 kg hud.
    0
    85
    Nov 2011

Ja, men det er jo også dyrt, hvis det kræver 15 behandlinger, f.eks. og så kun holder 6 mdr. Det koster jo ret meget par gang alligevel? Men ja, mange tak alle sammen 🙂

5
    1k
    Nov 2011

Jeg betalte 550 kr pr gang for armhuler og brazilian. Men tilgængeld holder det længere end voksning som kostede det samme og holdt kun i 4 uger. Det var under alle omstædnigheder billigere.

550 ml Mentor, op 2011, 170cm, 55kg, bh før 70D, efter 65J/I - 30G
    0
    85
    Nov 2011

Ja okay, hvorhenne gjorde du det? 🙂

Emnet 'For evigt eller?' er lukket for nye svar.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.