Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling Fedtsugning Fedtsugning af ydre/indre lår og knæ – gode råd søges!flag
    0
    22

Fedtsugning af ydre/indre lår og knæ - gode råd søges!

Mar 2014

Hej, jeg skal i næste måned ha foretaget liposuction på ydre/inder lår, samt knæ. Jeg vil gerne høre fra folk som har været igennem det samme og som evt har nogle gode råd! Desuden vil jeg lige høre mht de kompressions bukser man skal have på – er det til at have nogen almindelige bukser udenover, eller ses de let igennem ens tøj?
    Tak for hjælpen 🙂

4
    331
    Mar 2014

Hej 🙂
    Jeg går med overvejelser om, at få suget de samme steder, så håber du vil beskrive dit forløb her. Vil også rigtig gerne se billeder, hvis det er muligt.. 🙂
    Det er ikke meget der er at finde med erfaringer om dette, så glæder mig til at se, om nogle vil dele deres erfaringer.
    Held og lykke med din operation.
    Venligst.

0
    22
    Mar 2014

Hej Christina!

Jo jeg vil gerne dele lidt omkring mit forløb herinde, som du nævner er der ikke mange tråde om emnet.

Jeg kan starte med at fortælle lidt om hvorfor jeg skal opereres.. Jeg har siden puberteten haft en uheldig fedt fordeling på mine knæ. Jeg har altid følt at jeg så forkert ud i bukser, da de (efter min mening), går sammen og buler ud på indersiden. Jeg er ikke nogen stor pige, vejer 58 kg, og har altid gjort det. Jeg er 170 høj. Jeg er vist det man beskriver som pæreformet.

Efter i mange år, at have prøvet diverse trænings former, kostomlægning osv. er jeg nået frem til, at uanset hvor meget jeg træner eller hvor tynd jeg bliver, vil disse “fedtpuder” aldrig gå væk. Jeg har født mit første barn for 1 år siden, og føler at nu skal det være. Jeg vil ikke sige at fedtfordelingen er blevet værre efter graviditet – jeg ser ud som jeg plejer – men i og med det er noget som har irriteret mig i mange år, ja så er det ikke nemt at acceptere og “leve med”.

Jeg har tidligere haft erfaringer med Aros privathospital i Århus, da jeg har fået foretaget laser behandling mod to store karsprængninger, og har været rigtig glad for deres service –  følte det var det rigtige sted for mig, hvis jeg en dag skulle have lavet noget mere. Jeg bookede derfor en FU hos Ole Momsen i Oktober.

Til for undersøgelsen forklarede Ole mig, at mit problem ikke kun er i knæområdet – men strækker sig op af mine inderlår. For at det samlet resultat skal bliver pænt, forstået på den måde, at tyngdepunktet skal flyttes, idet fokus lægger på min underkrop nu, fordi jeg er pæreformet, skal ydrelårene også suges, da jeg her har lidt ridebukselår.. Så ja, fra at gå og tro at knæene var ens issue, til at få forklaret at hele ens uk er “større” og trænger til omformning, var lidt hårdt. Specielt fordi jeg jo er tynd. Jeg har derfor brugt de sidste 5-6 mdr på at tænke over det og spare flere penge sammen, og er kommet frem til konklusionen, at jeg vil ha foretaget operationen..

Mht valg af kirurg, så vidste jeg ingenting om Ole, før jeg mødte ham til FU –  har efterfølgende googlet ham og har læst mig frem til, at han er en dygtig læge, omend lidt speciel – hvilket jeg kun kan samtykke omkring! 🙂 Men det gode ved Ole er, at man får det råt for usødet, og ingen lyserøde skyer, hvilket gør at jeg stoler mere på ham, i forhold til en læge som strøg en med håret – hver sin smag.

Så ja, nu står jeg her og skal ha booket tid – har besluttet mig for næste måned, så det kommer an på hvornår det passer ind for dem og hvorledes. Jeg er ret nervøs, idet det er i fuld narkose, har prøvet narkose før, men er alligevel spændt!

Mht til før og efter billeder, ja så ved jeg ikke om jeg er så modig! 🙂 Vil tænke over det… Skal nok skrive herinde når der sker noget nyt og selvfølgelig efter operationen…

VH Pastry.

1
    52
    Mar 2014

Hejsa. Jeg har fået foretaget samme operation for snart 2 år siden. Jeg har altid døjet med ridebukselår og “tykke” knæ. Jeg er i dag rigtig glad for resultater, der har givet mig en bedre harmoni rent kropsmæssigt. Jeg fik suget 2800 ml, fordelt på yder-inderlår og inderside af knæ….Bukserne jeg brugte ca. 6 uger efter operation , kan godt anes gennem stramme bukser, jeg brugte løse bukser eller nederdel med lidt længde. Selve froløbet var forholdvis nemt, men var blå og sort på benene i nogle mdr. så andre vil opdage det, hvis du går med ” bare” ben…:-)

Håber det hjalp dig lidt, KH…

4
    331
    Mar 2014

Hej pastry.

Det har været rigtig interessant at læse din historie, overvejelser og grunde til denne operation. Jeg troede faktisk ikke det ville foregå i fuld narkose, noget af det der har skræmt mig mest 🙂 så nu har jeg fået mere mod i den retning…

For at det skal give et godt resultat og sammenhæng på mig, er jeg også nødt til at have suget, både knæ og inder/yderlår.

Har du fået en pris på indgrebet?

Annika 75:

Hvor fik du foretaget din operation?
    Gjorde det meget ondt efterfølgende? 🙂

Venligst Christina

0
    22
    Mar 2014

Tak Annika, jeg har også investeret i løse bukser, buksedragter mv. – tænker at de stramme jeans nok ikke lige bliver brugt med det samme 🙂 Jeg kunne også godt tænke mig at vide mere om smerterne efterfølgende 🙂 Og når nu man får suget knæ også – får man kompressions tights der går ned under knæet – ligesom ved korte løbetights?

Christina, jeg kommer til at betale ca 36.ooo inkl opfølgende undersøgelse og indlæggelse (1 døgn). 🙂 Ja tanken om narkose er ikke sjov, men tror på jeg er i de bedste hænder, og ville alligevel ikke bryde mig om, at ligge vågen under indgrebet, når nu det er så “omfattende”.

4
    331
    Mar 2014

Præcis, så hellere være i narkose..
    Jeg har fået fjernet maveskind, hvor jeg ikke var i fuld narkose. Det gik super fint, sov nærmest under det hele, så det var en god oplevelse. Men når der skal suges, bliver der jo rykket noget, så det tør jeg ikke rigtig, hvis det ikke bliver fuld narkose. 🙂

1
    52
    Mar 2014

Jeg er opereret på Aleris Hamlet. Kirurgen anbefalede ikke lokalbedøvelse, da det var så store områder, der skulle suges. Det var min første narkose, og var ret nervøs, men de var så søde, og jeg vil til enhver tid foretrække narkosen igen. Ja, der var da smerter efterfølgende, men ikke noget der ikke kunne klares med lidt panodiler. mere en spændt og trykkende fornemmelse i benene. Der var en del hævninger, hvilket er helt normalt, og det giver følelsen af at være helt spændt ud i huden.

Ja, de tights jeg fik med, gik til under knæene, med et helt i skridtet til toiletbesøg….;) Jeg brugte dem døgnet rundt i 6 uger efter anbefaling, og det var ret varmt og generende til sidst, men ikke ulideligt 🙂

1
    52
    Mar 2014

Pastry: gælder prisen inkl. indlæggelse? Jeg kom hjem samme dag, ingen problem. Du kan sende en pb, hvis du vil høre om prisen for behandlingen hos Aleris

0
    22
    Mar 2014

Ja Anikka, prisen er incl. indlæggelse 🙂

4
    331
    Mar 2014

Annika: hvor meget gav du for dit indgreb?

4
    331
    Mar 2014

Pastry: med hensyn til billeder, så er der jo ingen der ved hvem du er herinde, så du er anonym..

1
    52
    Mar 2014

jeg gav 26.500 inkl undersøglese og tights, uden indlæggelse. jeg har efterfølgende fået korrektion gratis og uden bøvl.

4
    331
    Mar 2014

Annika: det lyder som er god pris. Har du billeder du vil vise? 🙂

0
    22
    Mar 2014

Jeg vil som sagt overveje at lægge billeder op – det er ikke om jeg forbliver anonym herinde eller ej, men jeg viser mig aldrig uden bukser, idet mine lår går mig på, og jeg er flov over mine lår og knæ..  Under alle omstændigheder, så vil jeg først lægge evt billeder op, når operationen er udført og jeg kan fremvise nogle foreløbige resultater.. 🙂

4
    331
    Mar 2014

Helt i orden 🙂
    Det kan også være grænseoverskridende, at ligge billeder ud af noget, man ikke selv har det godt med…

4
    331
    Mar 2014

Hej Lars.

Ja man kan nemt blive fristet til, at vælge det billigste sted, men som du selv nævner, er det måske ikke altid det rigtige.
    Godt at høre, at du er tilfreds med resultatet, det er det vigtigste 🙂

Mvh. Christina

0
    22
    Apr 2014

Så har jeg fået tid til en halvkonsultation den 13 maj! Muligvis skal jeg opereres ugen efter den, så er meget spændt. Annika; hvor lang tid gik der hos dig før hævelserne og de blå mærker forsvandt?

1
    52
    Apr 2014

Hej Pasty. Det lyder spændende med konsultation, bliver det hos Aros? Jeg mener der gik næsten 6 uger, inden alle hævelser og mærker var helt væk….Fortæl endelig, hvordan det konsultationen går 🙂

1
    7
    Apr 2014

Hej

Jeg har tid til fedtsugning af yderlår og knæ onsdag d.23.4 – hos Christian Bang, Teres (tidl Grymer) – jeg SKAL på job mandag d. 28.4, er det urealistisk? Jeg arbejder kun deltids og sidder mest… Dvs. jeg kan godt have benene lidt op ad… Hva tænker I der har prøvet det, skal jeg hellere vente til efteråret??

Mvh M

BFO 1999 ved Jette Kiil, Plastikkirugisk Klinik Århus
    BFO 2009 ved Jette Kill, Plastikkirugisk Klinik Århus
    Øjenlågsløft 2011 ved Chr. Bang, Teres Århus
    Fedtsugning yderlår 2014 ved Chr. Bang, Teres Århus
Side 1 2

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.