Fora Brystoperation FBO februar 19flag

134 visninger

8 svar

0
    10

FBO februar 19

8. January

halløjsa derude

er der andre som skal have FBO i februar?

0
    4
    15. February

Hej

Ja jeg er lige  blevet opereret  I onsdags d. 13 Februar..

Er du blevet opereret?? 😀

450 ml mentor medium profil under musklen v. Marie Louise Skærlund Aleris-Hamlet Aalborg.
    0
    10
    17. February

Ja den 5/2  og alt er gået så godt, jeg er rigtig glad , mega flot resultat, håber ikke det ændrer sig for meget ;0)

Hvordan har du det?

• Dette svar blev ændret 1 måned af Avatar of Marisse Marisse.
    0
    4
    17. February

Jeg er også rigtig spændt på hvordan det ændrer sig.. Har dine ændret sig meget siden OP??

Jeg synes faktisk at jeg har det godt – det spænder en del hen over brystet, men det er til at holde ud.. 😉

Hvor meget har du fået i og hvor??

450 ml mentor medium profil under musklen v. Marie Louise Skærlund Aleris-Hamlet Aalborg.
    0
    10
    21. February

Hej igen 😊

jeg er vild glad for at mine smerter har været moderate…

Jeg synes ikke rigtigt at mine har ændret sig siden operation, det er nu 16 dage siden. Sting er fjernet og mammastrop er også lagt væk, så det er dejligt. De er stadig spændte og ømme, og de svier/brænder lidt ind imellem.

Jeg har fået motivia ergonomix 450 ml i det ene og 425 i det andet, de er så flotte, er mega glad for dem, men skal vænne mig til dem uden tøj, med tøj er det som jeg plejer, da jeg gik med 2 push op bh  i flere måneder inden operation så andre kan ikke se forskel.

jeg har købt min første nye bh 70f , før var jeg 75b .

Nu glæder jeg mig til de falder mere på plads og ikke er så spædte og ømme mere 🤗

0
    4
    24. February

Åhhh hvor er du heldig at dine smerter har været moderate 👌

Jeg har også mamastrop på – skal have den af forhåbentlig på onsdag når jeg skal til tjek ang ar/string.. Er MEGET spændt på hvad de siger.. Synes selv at de stadig sidder lidt højt 🤔🤔

Vi har fået stort set det samme i – jeg har fået 450 ml medium profil i hver bryst.. 😉

Sådan har jeg det også, med tøj kan man ikke se den store forskel (brugte super push-up bh) men uden tøj kan man godt se at de er vokset 😉 Men de er jo også spændt helt indtil kroppen i denne sports bh – så det bliver godt at komme i en alm bh om 2 1/2 måned 👏👏

Jeg har nogle gange oplevet at de hæver hvis jeg “laver for meget” – har du oplevet dette??

0
    10
    6. March

Hvordan gik det ved kirug?

Fik du mammastrop af?

Jeg bruger ikke sportsbh, den måtte jeg gerne tage af.

Jeg bruger slet ikke bh, synes det er ubehageligt at have på. Fordi huden føles så sensitiv. Håber det hjælper med tiden, så jeg kan gå med  bh igen selv om de sidder flot  uden bh.

Ja jeg kan især mærke musklen at den spænder om hvis jeg støvsuger, det det er rart vildt.

Ellers går det rigtig godt, nu er det også 4 uger og 1 dag siden operation.

Jeg håber også alt går fint hos dig.

0
    4
    8. March

Det gik fint til 14 dages kontrol 👌

Har stadig stroppen på men mest på grund af at jeg hæver op når jeg bruger mine arme.. Så det er sådan lidt efter behov agtigt.. 🤔

Min hud er også noget sensitiv, men det er blevet SÅ meget bedre de sidste 7-10 dage.. Førhen mærkede jeg dem hele tiden, nu tænker jeg ikke rigtigt over det andet end hvis jeg støder mod noget eller jeg rører ved siden af brystet..

Går det godt hos dig?? 😉

0
    10
    17. March

Dejligt at kontrol gik godt 👌

Mem godt du har mammastrop så den kan afhjælpe når der er behov.

jeg hæver slet ikke op 😊 de er heller ikke så sensitive mere, jeg er begyndt at gå med almindelig bh.

Jeg har stadig et “dødt” punkt på brystkassen hvor jeg ikke kan føle, håber det bliver bedre med tiden.

Ellers er alt som det skal være , jeg er mega glad for  at jeg fik det lavet .

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.