Fora Brystoperation Fælles tråd for alle der skal opereres i juni/juliflag

0 visninger

74 svar

1
    28

Fælles tråd for alle der skal opereres i juni/juli

20. maj

Kan se at der er en masse gamle fælles tråde og vil høre om der er nogen der vil være med i den her

Jeg skal selv opereres i juli måned og jeg glæder mig og er samtidig nervøs

1
    2
    20. maj

Jeg skal også opereres i juli 😇

1
    30
    21. maj

Hej. Jeg skal godt nok ikke opereres juni eller juli, men her pp mandag d. 25 maj 🙂 håber jeg må være med alligevel

1
    28
    22. maj

Hej Mmemm jo selvfølgelig og der er jo ikke længe til glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå dig

Hvor skal du opereres og hvordan har du det nu det er lige op over 🙂

Chanel hvilken dato skal du 🙂

Jeg skal den 28juli og det meste af tiden glæder jeg mig og så kommer der lige en følelse af at det er det dummeste og vil de blive pæne er størrelsen rigtig osv og er smerterne til at holde ud

1
    30
    22. maj

Jeg skal opereres hos nygart 🙂 hvor skal i opereres henne?

Lige nu har jeg det egentlig okay, selvfølgelig lidt kriller i maven.

Tankerne om de bliver for store eller ikke bliver pæne 🤔 men ved jeg har valgt en rigtig dygtig kirurg så det giver is i maven synes jeg.

Jeg har valgt at få 400ml HP mentor i, da jeg har ok bryst sagde kirurgen at det ville blive pænt med de 400.  Hvor meget skal i have i og hvilken profil?

1
    2
    22. maj

Jeg skal opereres den 8 juli på amalieklinikken men jeg er godt nok nervøs for om jeg nu har valgt det rigtigte 🙂

1
    28
    23. maj

Jeg skal også opereres på Amaliklinikken og vi aftalte at jeg skal have 425ml højprofil runde fra mentor men lige nu er jeg lidt nervøs for om det bliver for stort til mig så l næste uge skal jeg lige ind og prøve dem igen og tage billeder med implantater i da jeg glemte det til samtalen

Jeg er 164 høj og vejer ca 58 under brystet måler 76 i omkreds under brystet og er bred  i skålen men mangler i den grad noget fylde

1
    30
    24. maj

Lyder rigtig meget som vi har samme mål sommer40.

Jeg er 163 og vejer 57kg.

Jeg ved ikke lige hvor bred jeg er osv men jeg bruger 70D i bh ligenu, men skålen er ikke fyldt ud foroven, jeg mangler i den grad også fylde! Det var også derfor min kirurg synes hp ville være flot. Jeg var også bange for at det blev for stort, så var inde og prøve igen, men da jeg fik dem i var jeg ikke i tvivl, det bliver rigtig flot til mig.

1
    28
    24. maj

Mmemm ja så har vi stort set samme mål godt at du var inde og prøve dem igen så du har ro på

Håber din operation kommer til at gå godt og du bliver glad for dit valg bor du tæt på klinikken eller bliver det en lang tur og hvordan holder du ferie efterfølgende

Glæder mig til at høre om hvordan det kommer til at gå dig og hvis du har lyst til at sætte billeder ind

Skal også selv have lagt billeder ind

Og glæder mig til at jeg skal have taget billeder i morgen håber det giver ro mht størrelse

Pøj pøj med i morgen 🙂

1
    30
    25. maj

Ja det var rart lige at se det igen 🙂

Nej jeg har ikke så langt til klinikken, ca 25min i bil fordi vi skal ind gennem byen. Uh tænk at det er imorgen! Det er helt vildt synes jeg. Er så spændt på hvordan resultatet bliver.

Jeg er heldigvis på barsel endnu, så jeg skal heldigvis ikke have ferie her efterfølgende. Jeg vil gerne ligge billeder ind, jeg skriver lige når jeg er ovenpå.

Håber du får mere ro i maven efter dit besøg imorgen 🤞 vi snakkes ved 🤗

1
    28
    Mandag kl. 14:28

Mmemm jeg håber at din operation er gået godt og du er blevet glad for resultatet 🙂

Det er da heldigvis tæt på tror det er rart efter operationen ikke at skulle køre for langt og godt med barsel så er din mand vel hjemme og hjælper i starten

Jeg holder 2.5 uge og håber det er nok

1
    30
    Mandag kl. 17:28

Sommer40 –

Operationen er gået rigtig godt, og ligger på sofaen og slapper

Jeg så brysterne lige efter operationen, og de var simpelthen så flotte og størrelsen perfekt! – men nu er de så hævede så det ligner 2 mursten 😁 jeg er godt dækket for smerterne, så det er absolut til at holde ud.  Hvis du ikke har sådan en nakkepude (som man bruger i flyet) så køb en, den er guld værd når vi skal ligge så længe på ryggen og oprejst.

Ja min mand har taget 3 uger så jeg ikke skal tænke på noget. Jeg tror du er fint dækket med de 2.5 uge 👌👌

Hvordan gik din samtale hos kirurgen idag? Ændrede du størrelsen eller?

1
    28
    Tirsdag kl. 10:30

Mmemm hvor dejligt at høre 😃 håber du også er kommet godt igennem natten er det ikke vildt pludselig at have større bryster

Jeg glæder mig så meget til at min operation er overstået og har en nedtællingsapp på tlf

Det lyder godt at han er hjemme hos dig de næste 3 uger så du kan komme dig

Hm altså samtalen i går gik godt og de er rigtig søde jeg måler 12.5 så det kan også godt være en størrelse på 350 medium +profil og i går da jeg prøvede den synes jeg også den passede fint til mig øv at det skal være så svært

Jeg er spændt på at høre når din hævelse engang er faldet om du synes der “forsvinder ” noget de nævnte også at de 425 er store uanset tøj og de andre kunne jeg jo bruge en push up men begge to er fine til mig

Lige for tiden går jeg med poser med sukker herhjemme og prøver at beslutte hvilken størrelse 😅

Havde du også mange overvejelser om størrelse

Hvem blev du opereret af og håber ikke at du har for ondt i dag 🙂

1
    28
    Tirsdag kl. 10:44

Mmemm og godt råd med den nakkestøtte 👍

1
    30
    Tirsdag kl. 18:33

Ja det bliver bare så spændende 🙈 du kan godt glæde dig.  Brysterne er jo godt hævet, så man kan ikke rigtig se dem endnu, men jeg et lykkelig for min beslutning allerede.

Jeg blev opereret af Jesper trillingsgaard, simpelthen så sød og dygtig 👌👌

Jeg er 12.3 i brystvidde, så for mit vedkommende kunne jeg vælge 325 medium profil, eller 400 hp. Jeg havde selv en del bryst ned af til, og derfor blev vi enige om de 400 hp.

Men har du så valgt 350 eller? 😋

1
    30
    Tirsdag kl. 19:23

Ja jeg var også i tvivl om de 400 ville blive for voldsomt, og jeg var derfor inde og prøve igen. Men da jeg kiggede på dem da jeg havde 400 i vidste jeg det skulle være dem.

Men bruger jo rigtig mange penge på sådan en operation, og jeg vil til hver en tid hellere vågne op med lidt før store end lidt for små. Jeg skal ihvertfald ikke ud og bruge penge på push up bh’er når jeg har fået lavet babser , så går hele ideen jo af 😁😋 nej jeg er lykkelig for min beslutning om de 400. Og som jeg snakkede med kirurgen om, så var det kun 1,3 cm de ville strutte mere, så det synes jeg ikke var så galt.

0
    0
    Onsdag kl. 00:12

Hej piger!

Jeg blev opereret tidligere igår. Hvordan har i det når nu i er kommet hjem og bliver smerterne værre når man er hjemme? Nu overnatter jeg på klinikken og skal hjem her imorgen tidligt.
    Jeg går godt nok som lidt af en gammel kone når jeg har været oppe på toilettet 😂 Kan ikke rette mig helt op. Dog er jeg så lykkelig indtil videre!

Knus

1
    30
    Onsdag kl. 05:14

Hej brystforstørrelse26.

Jeg synes der har været rigtig fint at komme hjem, jeg har taget pillerne efter afvisningen fra klinikken, så jeg synes slet ikke det har været slemt at få lavet bfo. Bare husk at overholde tidsindtervallerne for hvornpr de skal tages, så skal du nok klare den 🤞😃 jeg blev opereret i  i mandags. Hvor er du blevet opereret henne og hvor mange ml har du fået i?

0
    0
    Onsdag kl. 06:23

Godmorgen 🙂

Mange tak for svar! Lyder godt. Det vil jeg gøre. Har du været ude at gå eller er det stadig svært? Jeg er blevet opereret på Citadell  🙂 Fik 500 ml i. Ligeså snart det stikker eller strammer bliver man helt nervøs for om det er normalt.
    Har du fået igennem armhulen?

knus

0
    0
    Onsdag kl. 07:38

Billederne er fra igår 🙂

Log ind for at se 2 billeder

Side 1 2 3 4

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.