Fora Brystoperation Fælles tråd for ALLE der skal opereres i august/septemberflag

0 visninger

179 svar

1
    16

Fælles tråd for ALLE der skal opereres i august/september

30. juli

Jeg tænkte om der mon ikke var flere der gerne ville være med i en fælles tråd, hvor vi kan dele alverdens tanker før/efter operation mm.

Jeg selv skal have et brystløft med rundt mentor implantat på 225 ml. Og derudover skal jeg have en lille maveplastik. Jeg skal opereres af Benedikte Thuesen på Capio privathospital i Hellerup, men først i slutningen af september, så lige nu synes jeg ventetiden er ret så lang.

0
    6
    6. august

Jeg skal opereres d. 19 August på h. C. Andersen klinikken af Henrik ? jeg vil gerne følge med i denne tråd

6
    26
    7. august

Jeg følger også med  🙂

skal opereres d. 7 /9

26 år, 159 cm, 65 kg
    Operationsdato: 7. 9. 2020
    Sted: AK Nygart
    Str: 340 ml/ Motiva Ergonomix Demi
    2
    14
    7. august

Jeg er lige blevet opereret her d. 5/8 på Roskilde privathospital af Christina. Hele forløbet er gået så godt, og de er så dygtige og professionelle igennem hele forløbet.

Har været i bad for første gang efter operationen i dag, og er allerede meget positivt overrasket over både symmetri og str og alting, selv efter så kort tid.

Jeg endte med at få 375ml i venstre bryst, og 400 i højre. Runde, under musklen og i moderat plus profil.

Kan varmt anbefale dem!

Og kæmpe held og lykke med jeres operationer! 🙂

6
    26
    7. august

@Bubz skrev:

Jeg er lige blevet opereret her d. 5/8 på Roskilde privathospital af Christina. Hele forløbet er gået så godt, og de er så dygtige og professionelle igennem hele forløbet.

Har været i bad for første gang efter operationen i dag, og er allerede meget positivt overrasket over både symmetri og str og alting, selv efter så kort tid.

Jeg endte med at få 375ml i venstre bryst, og 400 i højre. Runde, under musklen og i moderat plus profil.

Kan varmt anbefale dem!

Og kæmpe held og lykke med jeres operationer! ?

Tillykke med dine nye bryster
    Må man spørge om din størrelse før og hvad du tror du har nu ?

26 år, 159 cm, 65 kg
    2
    14
    7. august

@Pernulle26 skrev:

Tillykke med dine nye bryster
    Må man spørge om din størrelse før og hvad du tror du har nu ?

Jeg brugte en str 75b i H&M størrelserne (som jeg altid havde ekstra plads i), og min egen bryststørrelse målte hun til at være ca 200ml. Jeg har fået støttebh’en med hjem fra hospitalet i en str M, og i den står der at det svarer til en C/D skål ca 🙂

Jeg er forresten 169 høj, og vejer omkring 65 kg, hvis det er til nogen hjælp haha! 

1
    19
    8. august

Jeg vil også være med. Skal selv opereres til september.  Skal have 335 ml hp motiva ergonomix og stort løft samtidig- hos Hamlet i Søborg?

• Dette svar blev ændret 2 måneder, 1 uge af Avatar of Jamila90 Jamilla.
    • Dette svar blev ændret 2 måneder, 1 uge af Avatar of Jamila90 Jamilla.
    5
    49
    11. august

Hej med jer 🙂

jeg skal opereres d 24/8 på Amalieklinikken. Jeg glæder mig helt vild! Ser frem til at følge jer andre og evt se jeres før og efter billeder 🙂

BFO Amalieklinikken august 2020
    325 ml plus profil mentor runde implantater
    13
    36
    12. august

Jeg er blevet opereret i lørdags 8/8 hos Cerix af Stig-Frederik.
    Jeg fik 425 ml Motiva Ergonomix og jeg er vild med dem ?, jeg er nu på femte døgn og smerter har hele tiden været til at holde ud.
    Det svært at rejse sig op, og alt strammer og spænder ? men det er de eneste. Ellers synes jeg med hvile, hjælp og smertestillende så har det gået overraskende godt.
    Held og lykke til jer alle ??

40 år, 168 cm, 64 kg
    BFO: 8. august 2020 Cerix
    Læge: Stig-Frederik
    Motiva Ergonomix 425 cc
    5
    49
    12. august

@Nadlug skrev:

Jeg er blevet opereret i lørdags 8/8 hos Cerix af Stig-Frederik.
    Jeg fik 425 ml Motiva Ergonomix og jeg er vild med dem ?, jeg er nu på femte døgn og smerter har hele tiden været til at holde ud.
    Det svært at rejse sig op, og alt strammer og spænder ? men det er de eneste. Ellers synes jeg med hvile, hjælp og smertestillende så har det gået overraskende godt.
    Held og lykke til jer alle ??

Ej hvor godt at høre 🙂 kan spændingen havde noget at gøre med hvis man selv har Et lille bryst og de dermed skal hive i huden for at gøre plads til implantatet? ?‍♀️ I forhold dem der måske har tabt sig og dermed har løs hud i forvejen? Nu ved jeg jo ikke hvad du har haft i forvejen.

5
    49
    12. august

2
    14
    12. august

Jeg er også på 7. dag i dag, og smerterne er generelt væk. Det eneste er at jeg får nogle jag/stød helt ude i højre side, (det lille bryst, som fik mest i) – men var til tjek i dag og min kirurg fortalte at det kan komme i helt op til en måned efter, da det er nerverne som kan sidde i spænd. Så tror det er helt normalt! 🙂

5
    49
    12. august

@Bubz skrev:

Jeg er også på 7. dag i dag, og smerterne er generelt væk. Det eneste er at jeg får nogle jag/stød helt ude i højre side, (det lille bryst, som fik mest i) – men var til tjek i dag og min kirurg fortalte at det kan komme i helt op til en måned efter, da det er nerverne som kan sidde i spænd. Så tror det er helt normalt! ?

.

Hvor dejligt at høre, du også er kommet godt igennem den første uge 🙂 Hvor meget fik du i? Og havde i forvejen?

2
    14
    12. august

@Nadja89 skrev:

.

Hvor dejligt at høre, du også er kommet godt igennem den første uge ? Hvor meget fik du i? Og havde i forvejen?

Jeg blev målt til at have 200ml ca i mit eget bryst, så ca en 75b i H&M hvor der altid var ekstra plads/luft.

Jeg fik 375 ml i mit venstre bryst (som var det større), og 400 i det højre som var mindre. (Runde mentor moderat plus profil) Så tror også det er derfor mit højre er ekstra “spændt”, fordi det trods alt er fyldt det mere ud.

Og det bliver så spændende med dig den 24! 

5
    49
    12. august

@Bubz skrev:

Jeg blev målt til at have 200ml ca i mit eget bryst, så ca en 75b i H&M hvor der altid var ekstra plads/luft.

Jeg fik 375 ml i mit venstre bryst (som var det større), og 400 i det højre som var mindre. (Runde mentor moderat plus profil) Så tror også det er derfor mit højre er ekstra “spændt”, fordi det trods alt er fyldt det mere ud.

Og det bliver så spændende med dig den 24!

Og du er tilfreds? 🙂 hvor er dine lavet?

Jeg er SÅ spændt og tiden snegler bare ?

2
    14
    12. august

@Nadja89 skrev:

Og du er tilfreds? ? hvor er dine lavet?

Jeg er SÅ spændt og tiden snegler bare ?

Jeg havde det på PRÆCIS samme måde! kunne slet ikke vente.

Jeg er blevet opereret på Roskilde Privathospital af Christina, og er simpelthen så imponeret over hvor flotte de allerede er nu blot efter en uge. Det er over alt forventning, og ved at de kun blive endnu flottere med tiden. De er fuldstændig symmetriske, og så var det bare et rigtig godt forløb med hende. Har også haft mulighed for at ringe til hende dag og nat med alle mine spørgsmål både op til og herefter, så det er rigtig dejligt at være i gode hænder.

Skulle du opereres på Amalieklinikken? Og af hvem? 

5
    49
    12. august

@Bubz skrev:

Jeg havde det på PRÆCIS samme måde! kunne slet ikke vente.

Jeg er blevet opereret på Roskilde Privathospital af Christina, og er simpelthen så imponeret over hvor flotte de allerede er nu blot efter en uge. Det er over alt forventning, og ved at de kun blive endnu flottere med tiden. De er fuldstændig symmetriske, og så var det bare et rigtig godt forløb med hende. Har også haft mulighed for at ringe til hende dag og nat med alle mine spørgsmål både op til og herefter, så det er rigtig dejligt at være i gode hænder.

Skulle du opereres på Amalieklinikken? Og af hvem?

Det betyder bare så meget at være tryg ved dem der skal lave sådan et Betydningsfuldt indgreb på en. Ja på Amalieklinikken af Jens Jørgen. Har også mulighed for at ringe hele døgnet til ham. Det er rigtig rart at vide. Hvor er altså fedt du allerede er tilfreds, så kan det kun blive perfekt 🙂

4
    15
    14. august

Hej alle ☺️

jeg skal opereres d. 25/8 hos Ak Nygart. Min kirurg er Anders Ulrik og vi har aftalt hvis det kan lade sig gøre så får jeg 375ml motiva ergonomix full ellers så 355ml ? glæder mig!

5
    49
    14. august

@Bfoomlidt skrev:

Hej alle ☺️

jeg skal opereres d. 25/8 hos Ak Nygart. Min kirurg er Anders Ulrik og vi har aftalt hvis det kan lade sig gøre så får jeg 375ml motiva ergonomix full ellers så 355ml ? glæder mig!

Hej med dig 🙂

glæder mig til at følge dig, vi kommer til at følges ad 🙂

6
    26
    14. august

@Bfoomlidt skrev:

Hej alle ☺️

Jeg er møg spændt på dine vegne!  Jeg skal opereres af Christian Sneistrup fra Ak Nygart d. 7/9

26 år, 159 cm, 65 kg
Side 1 2 3 4 5 6 9

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.