Fora Brystoperation Fælles tråd for ALLE der skal have BFO i oktober/november 2020flag

0 visninger

22 svar

0
    13

Fælles tråd for ALLE der skal have BFO i oktober/november 2020

19. september

Jeg har fået forundersøgelse lavet for 3 uger siden og skal have foretaget BFO uden løft ved Amalieklinikken den 12/11 2020 🙂

shit hvor jeg glæder mig 😄

nogen der kan vise mig hvordan jeg laver info i bunden af mit opslag? 🙏

BFO 12. November 2020
    Amalieklinikken
    Dråbeformede 495ml
    Højde og vægt: 1.72 og 65 kg
    Ingen tidligere BFO
    3 børn
    • Dette emne blev ændret 1 måned af Avatar of Lulu83 Lulu83.
    • Dette emne blev ændret 1 måned af Avatar of Lulu83 Lulu83.
    2
    22
    30. september

Utroligt, at der slet ikke er nogen, der melder sig på banen. Gad vide om der foretages langt færre BFO’er her under corona. Håber du får gang i tråden, nu vi er gået ind i okt. Håber da selv, at der bliver bare nogle få at følges med til december.

FU hos Aleris Hamlet Aarhus hos Frantz Grymer d.10/11 2020. Planlagt bfo d.9/12.
    Højde 172 cm. vægt 61 kg.
    Ingen tidligere bfo.
    7
    77
    2. oktober

Hej.. Jeg skal have udskiftet implantater, sandsynligvis i november 🙂 går fra 300 ml motiva ergonomix demi, til 425 ml motiva ergonomix full

0
    13
    6. oktober

Ja det virker lidt sløjt med folk der skal have lavet bfo inden for de næste to måneder 😂

jeg fik ringet til Amalieklinikken igår for at få min endelige tid. Kl. 08.00 den 12/11 😅😅😅

Er supernervøs og kan heldigvis overnatte ved familie, da vi har en transporttid på 3 1/2 time 😴

håber snart der kommer flere til gruppen så vi kan dele bekymringer og oplevelser.

BFO 12. November 2020
    Amalieklinikken
    Dråbeformede 495ml
    Ingen tidligere BFO
    3 børn
    2
    22
    6. oktober

Jeg har lige booket tid d.9/12 på Aleris Hamlet Aarhus. Jeg er meget lidt fleksibel, så måtte booke før min FU, for den pågældende kirurg har kun en ledig tid tilbage, der hvor jeg kan. Så har jeg så også 4 uger, før jeg skal starte job igen. Til gengæld to børn på 2 og 5, så det bliver nok lidt en udfordring. Hvor gamle er dine børn? Håber bare jeg er nogen lunde smertefri, når juleferien starter 12 dage efter!! Det bliver lidt mere virkeligt, når datoen er sat.

FU hos Aleris Hamlet Aarhus hos Frantz Grymer d.10/11 2020. Planlagt bfo d.9/12.
    Ingen tidligere bfo.
    0
    13
    6. oktober

Mine er 9, 11 og 1 år men deres far er hjemme og hjælper mig 😅

jeg går og prøver at finde ud af hvad jeg skal bruge lige efter operationen såsom bh, creme til at fremskynde heling, hjælpemidler til perioden efter operation.

BFO 12. November 2020
    Amalieklinikken
    Dråbeformede 495ml
    Ingen tidligere BFO
    3 børn
    2
    22
    8. oktober

Kan se, vi har nogenlunde samme udgangspunkt. Jeg er 172 cm. og 61 kg. Jeg er meget i tvivl mht. dråbeformet eller rundt moderat profil, men så er det jo godt, at der er en ekspert til at guide. Jeg træner rigtig meget, og jeg frygter rotation ved de dråbeformede, men synes samtidig de giver et virkelig smukt resultat. Og så er der jo lige det med løft. Jeg vil ikke kompensere med en masse ml., så hellere løft og mindre implantat. Tænker selv 350-400 ml. Mine bryster er pilskæve, da jeg jo nærmest har ammet 3 år op Venstre bryst. Håber du vil skrive lidt om dit forløb herinde. Jeg har brugt en fantastisk creme fra A-Derma ved mine hofteoperationer, og det har givet mig virkelig flotte ar. Så den vil jeg brugen og så Bio Oil, som jeg brugte under mine graviditeter til mave og bryst. Tænker også jeg skal have magnesia liggende til maven (ved min mave kommer til at gå i stå) Jeg ved faktisk ikke hvad Frantz Grymer anbefaler i forhold til bh. Det må jeg hører ham om. Men tænker under alle omstændigheder at købe to kompressions sports bh’er, når jeg ved, hvilken størrelse jeg ender ud med. Er en 70-75 c nu, som jeg ikke fylder ud overhovedet. Pyha, det blev langt.

Ingen tidligere bfo.
    0
    13
    8. oktober

Ja selvfølgelig skriver jeg løbende både før og efter om mine oplevelser og tanker.
    synes selv det har været skønt at kunne følge med i andres forløb ☺️

mine bryster har virkelig også aftjent deres værnepligt med 3 x amning og brystbetændelse ved den sidste 😬😬😬

jeg var åben overfor løft men JJE mente slet ikke det var nødvendigt så jeg satser på han ved hvad han snakker om 😉

forventer at “gunne” op på d-vitamin, c-vitamin, kollagen, selen og zink indtil 14 dage – 3 uger før Op.

BFO 12. November 2020
    Amalieklinikken
    Dråbeformede 495ml
    Ingen tidligere BFO
    3 børn
    2
    22
    9. oktober

Da jeg slet ikke har hæng på højre bryst og kun lidt på venstre, så kunne jeg godt forestille mig, at Grymer evt. foreslår anatomiske med en eller anden profil, der løfter lidt, og det vil jeg bestemt også være åben overfor, hvis ikke implantatet bliver for stort. Mine brystvorter sidder langt nede, der kan ikke ses meget hud under det brune område før folden begynder, så det er faktisk primært derfor, jeg tænker løft. Skal du have lagt under eller over musklen?

Ingen tidligere bfo.
    0
    13
    9. oktober

Nårh ja okay så meget hæng har jeg ikke. Det er faktisk kun lidt på det ene bryst. Jeg synes selv 495ml lød af meget og havde selv tænkt 375, men da jeg prøvede prøveimplantaterne på kunne jeg godt se at de store passede bedre til mig.

jeg skal have under musklen da jeg ikke har så meget “polstring“ på overkroppen og kirurgen anbefalede under.

BFO 12. November 2020
    Amalieklinikken
    Dråbeformede 495ml
    Ingen tidligere BFO
    3 børn
    2
    22
    10. oktober

Det er nok også det jeg er mest spændt på, om de tanker jeg selv har gjort mig holder stik, eller om Grymer har helt andre tanker. Prøvede lige dem famøse blyant test i går, og jeg består på højre, men der kan lige være en blyant under folden på Venstre, så tænker jeg ligger i en gråzone. Kan se du skal opereres på Amalieklinikken, den havde jeg også valgt, hvis jeg havde været bosat på Sjælland. Synes de virker så reelle!

Ingen tidligere bfo.
    0
    13
    10. oktober

Jeg er fra Jylland og kører derover og overnatter ved familien dagen før OP og bliver så kørt hjem dagen efter 😄

føler mig bare mest tryg ved Amalieklinikken og vil hellere køre og så få den tryghed der er i det. Det er trods alt både en stor operation og mange penge, selv de billige steder.

hvor meget skal du slippe ved Grymer?

BFO 12. November 2020
    Amalieklinikken
    Dråbeformede 495ml
    Ingen tidligere BFO
    3 børn
    2
    22
    12. oktober

Da jeg ikke har været til FU endnu, så ved jeg det ikke helt, men jeg ved, at Hamlet hører til de dyreste. Mener det er ca. 43000 uden løft og ca. 50-55.000 med løft af det venstre, så det er jo en pæn stor sum penge. Jeg skal egentlig også til FU hos Jesper Trillingsgård, der har et virkelig godt ry, jeg er dog generelt ikke helt glad ved Nygart. Så hvis Grymer lever op til mine ret store forventninger, så vil jeg til en hver tid foretrække Hamlet frem for Nygart. Jeg regner med min mand og jeg tager en overnatning så tæt på Skejby som muligt, og så har mine forældre børnene. Under alle omstændigheder skal jeg lige have et døgn for mig selv, inden jeg skal tage mig af de små. Håber jeg er nogenlunde ovenpå, når juleferien så rammer d.21/12! Måtte du have en pårørende med til FU?

Ingen tidligere bfo.
    0
    13
    13. oktober

Ja det måtte jeg godt, men fordi vi har Alexander på 15 mdr måtte min kæreste gå ud fordi han larmede.

synes da Hamlet har tilbud på bfo lige nu til 28500,-

BFO 12. November 2020
    Amalieklinikken
    Dråbeformede 495ml
    Ingen tidligere BFO
    3 børn
    2
    22
    13. oktober

Det har de også, men det er for coh. I så der kommer tillæg for coh. II eller III og så er det vist også kun med 1 års kapsel garanti, så jeg skal tilkøbe 5 års garantien. Så hvis de kan tage udgangspunkt i tilbudsprisen, så er det nok nærmere 39.000 uden løft. Jeg tror jeg ender med at tage selv til FU. Det er 8:30, så ungerne ville skulle afleveres allerede 7:00, så jeg kører vist bare selv og lader manden aflevere ungerne til normal tid😊

Ingen tidligere bfo.
    0
    13
    14. oktober

Ja og i virkeligheden er det jo også mest dig der skal føle dig tryg og have svar på de spørgsmål du nu må have til indgrebet 😄

puha hvor jeg glæder mig altså! 😅😬

skal også have bestilt tid til coronatest en uge før OP, men kan først booke en tid en uge før 😬 det dumme system kan ikke booke en tid længere frem i tiden 🙄

BFO 12. November 2020
    Amalieklinikken
    Dråbeformede 495ml
    Ingen tidligere BFO
    3 børn
    2
    22
    14. oktober

Kan virkelig godt forstå du glæder dig. Det er jo lige om lidt!! Er det noget du har vist, at du gerne ville i mange år, eller er ønsket kommet efter du har fået børn? Er det ikke noget med, at svaret på corona test ikke må være mere end 72 timer gammelt?
    jeg tror jeg får meget mere ro på efter FU, for lige nu bruger jeg nok uhensigtsmæssigt meget tid på at tænke mulige scenarier igennem😅🙈. Men efter FU bliver det jo nok tanker omkring operationen, den efterfølgende tid og resultatet, der kommer til at fylde🤣.

Ingen tidligere bfo.
    0
    13
    14. oktober

Jeg har egentlig altid sagt at det skulle jeg aldrig have, Da mine bryster sad lige i skabet for 10 år siden. Efter 3 børn og 3 amninger er virkeligheden en anden 😂😂😂

har dog tænkt over det i ca. 3 år og det er jeg glad for jeg har ventet på 😉 det tog mig ca. 20 år at bestemme mig for min første tattoo 😅😂😂

BFO 12. November 2020
    Amalieklinikken
    Dråbeformede 495ml
    Ingen tidligere BFO
    3 børn
    2
    22
    Fredag kl. 11:49

Haha den med tatovering kender jeg godt, jeg fik min, da jeg fyldte 30 år😅. Jeg har aldrig været glad for mine bryster. Jeg har aldrig ladet dem hæmme mig, men jeg har bare aldrig haft faste eller struttende bryster, og så har de haft et lidt “langt” udtryk grundet vortens lave placering. Men jeg har altid vidst, at jeg først skulle have børn, og dem fik jeg relativt sent, og de har ammet i lang tid. Jeg har været ret sikker i min sag siden jeg fik nummer to i juni 18. Så jeg glæder mig helt vildt til måske at prøve at have bryster, jeg synes passer til min krop. Ikke at jeg er sådan mega spændstig😅🙈, men jeg har en ret veltrænet krop og et par meget slatne og dovne bryster🤣😉

Ingen tidligere bfo.
    0
    13
    Lørdag kl. 18:57

Samme her. Er ikke direkte veltrænet, men er slank og uden deller og synes bare slet ikke mine bryster passer til mig. Næsten helt tømte og trætte 😂😂😂

har lige betalt forud for mine idag 😅😬😳

nu blev det pludselig virkeligt at det er lige om lidt. 😍

BFO 12. November 2020
    Amalieklinikken
    Dråbeformede 495ml
    Ingen tidligere BFO
    3 børn
Side 1 2

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.