6.2k visninger
8 svar
-
Log ind for at se 6 billeder
Løft + BFO hos Susanne Arffmann d. 25/2-2011, 450cc Mentor high profil implantater
Lower Body Lift / 360'er 14/9-2011 hos Michael Rose på Grindsted SygehusHej piger!
Jeg tilbyder vippe/eyelash extensions med buketter.
Prisen for en påsætning er kr. 250,- og tager ca 1 time.
Normalt holder vipperne 3-4 uger – med opfyldning kan holdbarheden forlænges med 1-2 uger (koster kr. 100-150,-).
Det vigtigste er at man overholder de almindelig regler, undgå vand, damp, sol osv. de første 48 timer. Samt olie produkter f.eks. makeup fjerne og vandbasseret mascara. Dette vil opløse limen og de vil hurtigt gå løs!
Samtidigt skal man på intet tidspunkt selv forsøge at fjerne dem, eller plukke dem af, da dette er skyld i mange mistede og knækkede vipper!
Når du hører dårlige rygter om vippe extensions – er det ofte fordi kunden har sparet de kr. 100,- det koster at få dem fjernet – og i stedet selv plukket dem af 😥
Kontakt mig endelig hvis du har spørgsmål – eller har lyst til at få de smukkeste diva øjne 🙄
Knus Piv
Løft + BFO hos Susanne Arffmann d. 25/2-2011, 450cc Mentor high profil implantater
Lower Body Lift / 360'er 14/9-2011 hos Michael Rose på Grindsted SygehusEn skam det er så langt væk!
For fanden det ser godt ud! 🙂
FU: 19/6 2013 Susanne Arffmann 325 eller 350 HP
OP: 18/7 2013 Susanne Arffmann 375 HP
165 høj, 54 kg. Før 75A - nu 75DSer super godt ud!
Hvordan med tider? Kan du kun hverdage?
FU Susanne Arffmann
BFO Susanne Arffmann 550ml under musklenTAK 😉 altid rart at nogen synes man laver et flot stykke arbejde!
Jaah – har primært tider i hverdagene -men kan da godt lave en undtagelse Kat83!
Hvornår vil du evt. gerne?
Mvh Piv
Lower Body Lift / 360'er 14/9-2011 hos Michael Rose på Grindsted SygehusEr også bare fordi jeg har skæve arbejdstider 🙂 så enten kan jeg formiddage eller weekends… Ku godt tænke mig det snart!!
Hvordan med at bruge mascara osv efterfølgende… Er det no go?
FU Susanne Arffmann
BFO Susanne Arffmann 550ml under musklenJa du kan godt bruge mascara – men kun vandbaseret!
Dog vil jeg mene der er overflødigt… de er så sorte og fyldige at de ikke behøver mere… dog bruger jeg det altid på de nederste vipper – sammen med eyeliner :)
Jamen hvordan ser lørdag ud for dig? du kan evt. finde mig på facebook – hedder Eyelash Extensions Svenstrup – der har jeg en vippe profil, og er oftere online der, end her 😉 !
Lower Body Lift / 360'er 14/9-2011 hos Michael Rose på Grindsted SygehusHej står og skal til bryllup den 12 juli så vil høre om du har en tid til at kunne lave fine vipper på mig ? 🙂 og hvor lang tid inden vil være godt? Mvh Heidi
Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.