Fora Skønhedspleje Eyelash Extensions Svenstrup J (Aalborg)flag

6.2k visninger

8 svar

0
    100

Eyelash Extensions Svenstrup J (Aalborg)

Nov 2013

005032047005009010

Log ind for at se 6 billeder

Løft + BFO hos Susanne Arffmann d. 25/2-2011, 450cc Mentor high profil implantater
    Lower Body Lift / 360'er 14/9-2011 hos Michael Rose på Grindsted Sygehus
    0
    100
    Nov 2013

Hej piger!

Jeg tilbyder vippe/eyelash extensions med buketter.

Prisen for en påsætning er kr. 250,- og tager ca 1 time.

Normalt holder vipperne 3-4 uger – med opfyldning kan holdbarheden forlænges med 1-2 uger (koster kr. 100-150,-).

Det vigtigste er at man overholder de almindelig regler, undgå vand, damp, sol osv. de første 48 timer. Samt olie produkter f.eks. makeup fjerne og vandbasseret mascara. Dette vil opløse limen og de vil hurtigt gå løs! 

Samtidigt skal man på intet tidspunkt selv forsøge at fjerne dem, eller plukke dem af, da dette er skyld i mange mistede og knækkede vipper!

Når du hører dårlige rygter om vippe extensions – er det ofte fordi kunden har sparet de kr. 100,- det koster at få dem fjernet – og i stedet selv plukket dem af 😥

Kontakt mig endelig hvis du har spørgsmål – eller har lyst til at få de smukkeste diva øjne 🙄

Knus Piv

Løft + BFO hos Susanne Arffmann d. 25/2-2011, 450cc Mentor high profil implantater
    25
    190
    Nov 2013

En skam det er så langt væk!

For fanden det ser godt ud! 🙂

FU: 19/6 2013 Susanne Arffmann 325 eller 350 HP
    OP: 18/7 2013 Susanne Arffmann 375 HP
    165 høj, 54 kg. Før 75A - nu 75D
    0
    16
    Nov 2013

Ser super godt ud!

Hvordan med tider? Kan du kun hverdage?

FU Susanne Arffmann
    BFO Susanne Arffmann 550ml under musklen
    0
    100
    Nov 2013

TAK 😉 altid rart at nogen synes man laver et flot stykke arbejde!

Jaah – har primært tider i hverdagene -men kan da godt lave en undtagelse Kat83!

Hvornår vil du evt. gerne?

Mvh Piv

0
    16
    Nov 2013

Er også bare fordi jeg har skæve arbejdstider 🙂 så enten kan jeg formiddage eller weekends… Ku godt tænke mig det snart!!

Hvordan med at bruge mascara osv efterfølgende… Er det no go?

FU Susanne Arffmann
    BFO Susanne Arffmann 550ml under musklen
    0
    100
    Nov 2013

Ja du kan godt bruge mascara – men kun vandbaseret!

Dog vil jeg mene der er overflødigt… de er så sorte og fyldige at de ikke behøver mere… dog bruger jeg det altid på de nederste vipper – sammen med eyeliner :)

Jamen hvordan ser lørdag ud for dig? du kan evt. finde mig på facebook – hedder Eyelash Extensions Svenstrup – der har jeg en vippe profil, og er oftere online der, end her 😉 !

0
    1
    Jun 2014

Hej står og skal til bryllup den 12 juli så vil høre om du har en tid til at kunne lave fine vipper på mig ? 🙂 og hvor lang tid inden vil være godt? Mvh Heidi

0
    7
    Apr 2017

Laver du stadig vipper??

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.