Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling Næseoperation Erfaringer med Claus Gregers Petersen – Næseoperation?flag

6.8k visninger

32 svar

1
    5

Erfaringer med Claus Gregers Petersen - Næseoperation?

May 2013

Hej Alle sammen

Jeg er ny herinde, og skal opereres den 27 Maj 2013 i Teres.. Jeg er utrolig spændt på hvordan det vil foregå hele operationen. siden jeg var 7 år og indtil nu (24 år) har jeg ikke kunnet trække vejret gennem næsen fordi jeg har en skæv næseskillevæg. Og derudover skal jeg også have fjernet en bule som jeg har på næsen og han vil også fjerne tippen og sætte brusk ved næseborene så jeg kan trække vejret endnu bedre.

Nogen af jer der har erfaring med ham som læge? Jeg har hørt han er dygtig, så håber på at jeg er i trygge omgivelser. Og mindst af alt, så håber jeg at det lykkedes mig gennem min store operation – for har i flere år været bange for at komme under kniven af frygt for at næsen bliver grimmere..

Mvh Nikki88

0
    1
    Aug 2013

Hej Nikki88,

Skal selv her til forundersøgelse hos Claus Gregers Petersen i Teres d. 19/09 2013, og vil derfor rigtig gerne høre din oplevelse med ham, og hvordan du synes resultatet er blevet. Kan du anbefale ham og føler man sig tryg?

Mvh fred08

1
    5
    Aug 2013

Hej Fred08

Jeg havde faktisk en rigtig god oplevelse med ham, og alt hvad han sagde han ville gøre ved min næse er gjort..

da min næse var spinkel og tynd (før operation) så sagde han at han vil tage rette op på min skæve næseskillevæg og han ville tage min indre brusk fra næsen og udvide mine næseborer så jeg kan trække vejret bedre, og han fik også fjernet min knogle som gjorde min næse lang og grim. Så nu har jeg en fin næse og det vigtigste af alt så kan jeg trække vejret meget bedre end hvad jeg kunne før. Han er utrolig sød og flink og dygtig læge – så ham jeg kan godt anbefale til dig 🙂 Held og lykke

P.s hvis du vil se min før og efter billede så kan jeg sende dig en email

mvh Nikki88

0
    6
    Aug 2013

Kan du ikke også sende billeder til mig 🙂 Babojan49@hotmail.com

1
    12
    Aug 2013

Hejsa.

Jeg vil også meget gerne se før efter billede, hvis dette er muligt.

nana_olesen@hotmail.com

HCA privathospital - 25/4 2014 - Jens Pilegaard - Reduktion af skamlæber.
    HCA privathospital - 25/4 2014 - Jens Pilegaard - Sammensyning af stretched øre.
    1
    5
    Aug 2013

jeg sender til jer nu 🙂

0
    1
    Aug 2013

Hej 🙂

Jeg overvejer også en næseoperation, så ville være glad for at få billeder 🙂

simc600@gmail.com

15
    37
    Aug 2013

jeg vil også gerne se billeder : )

lushpapaya@hotmail.com

0
    7
    Oct 2014

Hej

Er der andre herinde, som er endt med at blive opereret af Claus Gregers, som vil sende billeder til mig på natasha.askbo@hotmail.com?

Vh. Natasha

2
    37
    Dec 2015

Hey.

Kan se det er en gammel tråd. Jeg går og overvejer at blive opereret af Claus Gregers.
    Kunne være mega nice hvis dem der endte med at blive opereret af Claus gad sende før og efter billeder til katrina-7@hotmail.com 🙂 !

Mvh

Katrina

0
    2
    Dec 2015

Kunne også tænke  mig at se nogen billeder 🙂 min mail er esra-2200@hotmail.dk

0
    3
    Aug 2016

Hej,

jeg vil også rigtig gerne have før/efter billeder hvis det er muligt.

shushanik_93@hotmail.com

På forhånd tak 🙂

3
    57
    Sep 2016

Hej Nikki88
    Jeg skal selv til forundersøgelse hos Claus Gregers og rettet skillevæg samt rettet noget brusk på tippen.
    Ville rigtig gerne se dine før og efter billeder.
    Tak

5
    46
    Oct 2016

Hejsa alle. Jeg blev opereret igår eftermiddags af Claus Gregers. Jeg skal med glæde ligge billeder ud, så snart jeg får skinden af om en uge. Jeg er vist heldig, for jeg har ikke mærket de mindste smerter overhovedet. Nyder bare at jeg endelig er blevet opereret. Lige nu er jeg selvfølgelig hævet i ansigtet med et par blå øjne. Men skriv, hvis der er noget i vil spørge om. Ved selv hvor meget det betyder at tale med andre der har gennemgået det indgreb som man selv overvejer at få. Jeg er fuldt ud tilfreds med Claus, operation, behandling osv.

5
    46
    Oct 2016

PS har fået rettet næseryg (fjernet bump) samt sænket næsetip og fået korrigeret næsetip 🙂

2
    37
    Oct 2016

Fedt jeg glæder mig til at se billederne 😀 !

0
    3
    Oct 2016

Hej alle

Jeg ved det er en gammel tråd, men jeg skal ind til FU i november hos Claus. Så jeg ville høre om i der er blevet opereret hos Claus vil sende mig før og efter billeder af jeres næse. Jeg er meget nervøs for operationen.

Send meget gerne på nad@kab-bolig.dk

0
    3
    Oct 2016

Vil du også sende billeder til mig på nad@kab-bolig.dk

Jeg skal opereres i november hvis alt går vel.

5
    46
    Oct 2016

Jeg skal nok ligge billeder ind, så i Alle kan se resultat før/efter. Jeg skal have skinnen af ved kontrol på mandag. Glæder mig til at dele resultatet. Indtil videre er alt forløbet problemfrit og endda smertefrit!
    Skriv endelig hvis i har andre spørgsmål. Ved selv hvor mange tanker og spørgsmål der kører rundt i hovedet op til en operation.

1
    1
    Oct 2016

jeg overvejer også en sådan operation. Glæder mig meget til at se dine billeder Frk Kvist!
    – jeg er nemlig meget  tvivl om, om de er dygtige nok her i DK da jeg mest har fundet anbefalinger til tyrkiet osv. jeg ville dog helst hvis det kunne blive lavet her i DK 🙂

Side 1 2

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.