Fora Brystoperation Erfaringer ang kirurg Jamshaid fra Cph plastikkirurgiflag

0 visninger

3 svar

0
    11

Erfaringer ang kirurg Jamshaid fra Cph plastikkirurgi

2. maj

Anyone? Syntes ikke jeg kan finde noget rigtigt om ham og hans arb. Eller billeder/ video fra klinikken. Der er lidt billeder på deres hjemmeside , men ku godt være der er nogen her (BFO)

4
    28
    Mandag kl. 13:20

Prøv at tjekke deres Instagram-konto. Der er i hvert fald før/efter billeder

https://www.instagram.com/cphplastikkirurgi/ 

Jeg skrev kort med Danica Chloe (blogger) via instagram, som har fået foretaget sin operation hos CPH Plastikkirurgi.

https://danicachloe.dk/min-brystoperation-gode-rad-og-alt-du-bor-vide/ 

Så er der en Facebook-gruppe, som du kan søge i.Plastikkirurgi & skønhedsoperationer før & efter – KUN for private kvinder! Der har været et par opslag om ham og klinikken, der lyder ret positive. Men bemærk, at den gruppe generelt set er på godt og ondt. Der er mange gode råd, men også folk, som deler deres skrækhistorier. Det skal man altså kunne håndtere og huske, at de fleste i sådan en gruppe deler deres dårlige historier fremfor de gode, hvor herinde på mylooks, deler man i langt større grad også de gode historier.  

Så mener jeg, at Babybrownies81 vist nok har haft en kort interaktion med ham i sit forløb, og det lød til hun var positiv. Så det kan være hun svarer herinde 🙂

FU: 20/4-21, Amalieklinikken
    BFO: 26/5-21, Amalieklinikken, mentor dråbeformede, 355 ml medium profile
    2
    30
    Tirsdag kl. 15:35

@Met100 skrev:

Anyone? Syntes ikke jeg kan finde noget rigtigt om ham og hans arb. Eller billeder/ video fra klinikken. Der er lidt billeder på deres hjemmeside , men ku godt være der er nogen her (BFO)

Han er sindssyg god! 🙂

Han har masser af info og billeder på deres instergram.

Flot arbejde han laver på folk 😀

0
    11
    Tirsdag kl. 20:51

Tusind tak ..vil skynde mig ind og kigge👍😁

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.