128 visninger

2 svar

2
    29

Er i tilfreds?

Nov 2018

Hej.

Jeg skal opereres d. 26/11 i Odense af Aksel. Og er som mange andre selvfølgelig meget spændt/nervøs på resultatet.

Der er ikke mange nye tråde herinde omkring næseop.

Men jer der har fået en næseoperation, er i tilfreds med resultatet? Er det blevet som i håbede på? Eller har i fortrudt?

d. 21/3 - 2013 - HCA Klinikken - FU Hos Jens Pilegaard
    d 13/8 - 2013 - HCA Klinikken - BFO Hos Jens Pilegaard HCA - 350 ml
    • Dette emne blev ændret 2 år, 2 måneder af Avatar of Pusle Pusle.
    • Dette emne blev ændret 2 år, 2 måneder af Avatar of Pusle Pusle.
    4
    90
    Nov 2018

Hej, det er efterhånden rigtig mange år siden, jeg fik foretaget en næseoperation. Jeg har bestemt ikke fortrudt min beslutning, men resultatet er heller ikke blevet 100%, som jeg ønskede. Jeg har nu et lille bump på næsen, som kan give mig lidt smerter, når jeg har briller på.

Men til  gengæld er min læse meget mere lige og mindre, end den var før operationen – og det har gjort en enorm forskel for min selvtillid.

29 år | 52 kg | 164 cm
    10/07-2015 BFO Viborg Privathospital 290ml mp runde (under musklen)
    17/06-2016 RE-OP Viborg Privathospital 270ml anatomiske (under musklen)
    28/02-2017 Second opinion og FU Aleris-Hamlet, Århus ved Christian Bang
    29/03-2017 RE-OP Aleris-Hamlet, Århus 215 ml anatomiske mp (i ny lomme under musklen)
    0
    7
    3. januar

Kommer det til,at ske skal jeg nok give mig til kende

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.