Fora Brystoperation Er det normalt? Råd søges :/flag

51 visninger

1 svar

0
    14

Er det normalt? Råd søges :/

4. January

Hej kvinder.

Jeg fik min bfo med implantater for 16 dage siden. Alt så ud til at være forløbet fint og hævelsen falder, noget langsomt, men den falder. I går kunne jeg også mærke at brysterne var begyndt at blive bløde, mere end jeg havde forestillet mig de ville på dette tidspunkt.

Men i dag er de begyndt at hæve op i øvre del og de føles meget hårde igen. Jeg er simpelthen så bange for at noget er ved at gå galt. Jeg startetde arbejde efter 14 dage, har været forsigtig som jeg har fået besked på, men da jeg har arbejde i lokaler i en institution, er der højtsiddende håndtag og meget tunge døre, som jeg skal ind og ud af mange gange dagligt og der bruger jeg jo nok både arm- og brystmuskler mere end jeg burde. Derudover bruger jeg armene meget, uden løft, men bevæger dem meget.

Er det normalt at jeg hæver op igen og at det bliver hårdt? Kan det endelige resultat blive ringere, eller er processen måske bare udskudt? Er så ulykkelig lige nu, fordi jeg ikke kan ringe til klinikken. Hjælp :’/

21
    121
    Tirsdag kl. 23:19

Dine bryster vil det næste stykke tid ændre form, hårdhed, sensivitet mm frem og tilbage. Så der er ingen grund til at være nervøs. Dog kan brysterne godt blive lidt hårde og ømme hvis man har fået taget for hårdt fat, eller løftet for meget. Men der går over igen, men er en reminder om at gå lidt langsommere frem.

1. Bfo 300ml under muskel, medium profile Eurosilicone, Hovedstdensplastikkirugi dec 2007, Hans Henrik Stenfors
    2.Bfo 500 ml under muskel + stort løft, high profile Mentor, Ak Nygart jan 2018, Jesper Trillingsgaard
    3. Bfo 500ml under muskel, Silksurface Plus Motiva, re operation pga let buttom out på v. bryst, samt stor forskal på højden af brystvorter. AK Nygart nov 2018 Jesper Trillingsgaard
    4 børn

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.