Fora Brystoperation Er det kun mig eller har andre af jer det på samme måde? Bryststørrelseflag

0 visninger

4 svar

0
    7

Er det kun mig eller har andre af jer det på samme måde? Bryststørrelse

15. juli

Hej

Hvordan har I det?

Mine bryster ser fint ud i en bikinitop, dog når jeg tager tøj på ser de alt for store ud til min krop. Bruger BH uden push up eller bøjle, men alligevel strutter de alt for meget frem og det gøre at jeg ikke går i alt for meget lyst tøj.

Mit ønske var altid at have en barm som ser “naturlig” ud og passer til resten af min krop. I en bikinitop er de pæne, men i alt andet tøj ser de for store ud. Har 320 ml lige nu i hvert bryst.

Andre som har det på samme måde???

JOY

7
    42
    18. juli

@JoyJ skrev:

Hej

Hvordan har I det?

Mine bryster ser fint ud i en bikinitop, dog når jeg tager tøj på ser de alt for store ud til min krop. Bruger BH uden push up eller bøjle, men alligevel strutter de alt for meget frem og det gøre at jeg ikke går i alt for meget lyst tøj.

Mit ønske var altid at have en barm som ser “naturlig” ud og passer til resten af min krop. I en bikinitop er de pæne, men i alt andet tøj ser de for store ud. Har 320 ml lige nu i hvert bryst.

Andre som har det på samme måde???

JOY

Hejsa,

Jeg oplever ikke de er alt for store til min krop, men passer naturligt. Det er snarere mig, der skal forene sig med et nyt kropsbillede. Dog kan jeg sagtens følge dig i, at de syner større når man ikke har tøj på. Det tror jeg er ret normalt. Hvad er det ved det lyse tøj, som gør dig utilpas?

Jeg læste dit andet indlæg – lyder som om projektion og størrelse generer dig. Har du runde eller anatomiske implantater?

FU: 20/4-21, Amalieklinikken
    BFO: 26/5-21, Amalieklinikken, mentor dråbeformede, 355 ml medium profile
    Før: 75A
    Nu:80B/75C
    0
    7
    18. juli

@MjKryh skrev:

Hejsa,

Jeg oplever ikke de er alt for store til min krop, men passer naturligt. Det er snarere mig, der skal forene sig med et nyt kropsbillede. Dog kan jeg sagtens følge dig i, at de syner større når man ikke har tøj på. Det tror jeg er ret normalt. Hvad er det ved det lyse tøj, som gør dig utilpas?

Jeg læste dit andet indlæg – lyder som om projektion og størrelse generer dig. Har du runde eller anatomiske implantater?

Hej

Ved ikke om man svarer her, men tror jeg nu nok.

Først og fremmes tak fordi du tog dig tid til at skrive til mit indlæg👍🏼

Det er helt omvendt hos mig, de ser ok fint ud i bikinitop, men ALT for stort når jeg fx har en lys t-shirt på:-(

Vedhæfter lige et billede af nuværende resultat + implantat-type.

Lige nu har jeg Eurosilokone TMM3 320 ml i hvert bryst, dråbeformet.

Allerede med 280 ml har jeg altid synes de var for stort:-(

Log ind for at se 2 billeder

7
    42
    19. juli

@JoyJ skrev:

Hej

Ved ikke om man svarer her, men tror jeg nu nok.

Først og fremmes tak fordi du tog dig tid til at skrive til mit indlæg👍🏼

Det er helt omvendt hos mig, de ser ok fint ud i bikinitop, men ALT for stort når jeg fx har en lys t-shirt på:-(

Vedhæfter lige et billede af nuværende resultat + implantat-type.

Lige nu har jeg Eurosilokone TMM3 320 ml i hvert bryst, dråbeformet.

Allerede med 280 ml har jeg altid synes de var for stort:-(

Okay det var da ikke så rart, det er trods alt oftere man har en T-shirt på end en bikini 🙁 Det er jeg ked af at høre.

Det ser ud som om det ene er roteret(dit venstre), kan det passe? Beklager, hvis det lige lyder lidt direkte, men det ligner al fylden er over dine brystvorter. Jeg tænker, at den anden kirurg som du er i dialog med er på rette spor med en reduktion og korrektion uden jeg skal sidde her og kloge mig alt for meget.

Tag eventuel en snak med kirurgen igen inden september. Det allervigtigste er, at du er tryg inden du lægger dig på bordet og I er enige om det resultat du ønsker bagefter og som kirurgen kan opnå med udgangspunktet.

Jeg kan sagtens forstå du er nervøs for resultatet, når du har været igennem så mange operationer og de ikke har ramt rigtigt nogle af gangene.  Jeg krydser virkelig fingre for dig!!

FU: 20/4-21, Amalieklinikken
    BFO: 26/5-21, Amalieklinikken, mentor dråbeformede, 355 ml medium profile
    Før: 75A
    Nu:80B/75C
    0
    7
    21. juli

@MjKryh skrev:

Okay det var da ikke så rart, det er trods alt oftere man har en T-shirt på end en bikini 🙁 Det er jeg ked af at høre.

Det ser ud som om det ene er roteret(dit venstre), kan det passe? Beklager, hvis det lige lyder lidt direkte, men det ligner al fylden er over dine brystvorter. Jeg tænker, at den anden kirurg som du er i dialog med er på rette spor med en reduktion og korrektion uden jeg skal sidde her og kloge mig alt for meget.

Tag eventuel en snak med kirurgen igen inden september. Det allervigtigste er, at du er tryg inden du lægger dig på bordet og I er enige om det resultat du ønsker bagefter og som kirurgen kan opnå med udgangspunktet.

Jeg kan sagtens forstå du er nervøs for resultatet, når du har været igennem så mange operationer og de ikke har ramt rigtigt nogle af gangene.  Jeg krydser virkelig fingre for dig!!

1000 tak for dit ærlige  svar 🙏🏽  Du har ret, det venstre bryst peger enorm meget til venstre, og det er en af de dele som skal rettes op på. Nuværende læge synes de 320 ml jeg har nu (fik jeg af ham i sidste OP) er et godt resultat, det er også ham som forslå i første samtale 380 ml, for så mente han en brystkorrektion kunne blive undgået. Dog var jeg jo allerede med 280 ml ked af at de virkede så store, derfor sagde jeg at det kun måtte blive 320 ml og ikke mere.  Nu blev vi enige om en brystkorrektion og -reduktion, efter jeg har talt med ham 2 gange og det er mig selv som har bedt om en reduktion i størrelsen 240 ml.

Lægen synes at størrelsen jeg har nu passer fint til min krop, men har sagt fra starten, at de er for store. Det er jo mig som går rundt med dem, og det er også mig som skal være tilfreds.

Jeg må stole på at det hele bliver godt, og at jeg bliver glad for resultatet efter næste OP🙏🏽

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.