Fora Brystoperation Er der stor forskel på 435 og 500 cc og burde jeg vælge den store størrelse?flag

0 visninger

4 svar

0
    5

Er der stor forskel på 435 og 500 cc og burde jeg vælge den store størrelse?

7. juli

Hej jeg skal opereres d. 19 August og til forundersøgelsen blev jeg enig med min kirurg om 435 cc HP.

Jeg er efterfølgende blevet i tivl om jeg istedet burde tage 500 ml. Jeg er bange for at fortryde at jeg ikke tog dem en smule større efter operationen, men jeg er også bange for om at overhovedet kan bære 500 ml. (Om det ser for voldsomt og for iøjenfaldende ud med tøj på)

jeg selv er 168 og vejer 60 kg. Jeg har nu ca en B skål Som mangler fylde foroven efter 2 børn.

Er der nogle vil vise billeder af at de har fået omkring de 435-500 ml i? hvad størrelse bh havde i inden og hvad endte i efterfølgende med? Virker de meget store eller ser det naturligt ud til din krop? 😊

1
    23
    7. juli

Det er så forskelligt hvad de forskellige kroppe kan bære og hvordan det ser ud. Hvor brede dine bryster er osv. jeg havde 450 og 500 i til forundersøgelsen. Vi aftalte 450. Men jeg endte med at få 425. Det er nok ikke den store forskel. Men jeg er nu Rigtig glad for de 425, og at det ikke blev 450.

Jeg manglede fylde foroven efter to børn. 166 cm vejer nu 63 kg. Jeg fik også Full (samme som HP). Du kan se forskellige billeder af mine bryster i tråden for opererede juni/juli.

Juni 2020:
    Stort brystløft + Motiva 425 ml Full profil
    AK Nygart - Aarhus

166 cm / 63 kg

0
    5
    7. juli

Tak for svar 😊 det gør mig egentlig lidt tryg at høre 😅 jeg syntes hurtigt at man kan se sig blind på andres resultater. Jeg blev forvirret af at nogen omkring min størrelse så ret “lille ud” med ca. 435 cc imens andre var lige efter mit ønske. Men hvis der ikke er den store forskel, tænker jeg at min første beslutning om 435 nok ikke er så dumt 😊

1
    23
    7. juli

Der er nogen kroppe hvor 435 ser små ud og andre hvor 350 ser meget store ud. Så de kan godt se små ud på dig selvom de ikke gør på mig.

prøv at se AK Nygarts gemte storys på IG der hedder “Bikini og BFO”. Der er nogen der ser små ud med 500 og omvendt.

prøv eventuelt som Cirkeline herinde gjorde. Hun lavede afvejede poser med ris og gik rundt med i en sorts bh for at vælge størrelse

jeg var inde to gange for at prøve implantat størrelser

Juni 2020:
    Stort brystløft + Motiva 425 ml Full profil
    AK Nygart - Aarhus

166 cm / 63 kg

0
    5
    7. juli

Tak 🙏🏻 Jeg har netop ledt efter billeder i bikini jeg kunne sammenligne med 😁 jeg tror at jeg vil prøve det med risene og ellers må jeg ind til en undersøgelse mere ☺️

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.