Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling Hårfjerning Er der nogen der har prøvet en "Hollywood"?flag
    0
    332

Er der nogen der har prøvet en "Hollywood"?

May 2012

Hej Piger.
    I næste uge skal jeg have en Hollywood voks. Det vil sige en ret intim voksning hvor de fjerner alt mellem benene.

Har I prøvet og hvor nas gør det?

Brystløft og BFO 05/07-2010
    Maveplastik og fedtsugning af lænden 13/10-2011
    Fedtsugning af nedre mave og navlekorrektion 20/6-2012
    Reop mindre brystvorter og brystløft 29/02-2012
    113
    4.1k
    May 2012

Det vil jeg også gerne have lavet, så fortæl endelig hvordan og hvor slemt det var 😉

Hvor skal du hen og have det lavet?

Nov. 2010: Stor maveplastik ved Jørn Bo Thomsen på Vejle Sygehus
    Aug. 2011: BFO 500 ml.high profile ved Susanne Arffmann. 70G i bh 🙂
    Feb. 2012: Balleplastik i Give (fjernelse af overskydende hud på lænden)
    Mar. 2012: Øjenlågsplastik ved øjenlæge i Billund (hud over øjnene)
    Juli 2012: Re-op/Bfo 700 ml.high profile ved Susanne Arffmann. 70H i bh 🙂
    Dec 2013: Re-op af venstre bryst ved Susanne Arffmann
    0
    332
    May 2012

Hej Idanin.
    Jeg skal nok vende tilbage.
    Det er hos Duwald i Kolding .
    Det gør sikkert mega nas og ret grænseoverskridne

113
    4.1k
    May 2012

Ja, det tror jeg også, at det er %3cink

5
    183
    May 2012

Jeg har prøvet det første og sidste gang %3cink

Jeg fik anbefalet et sted her i Kbh som er kendt for at være rigtig godt.

Har tidligere prøvet forskellige metoder på benene. Ulempen for mig har været at hårsækken ligesom lukker sig hvis man hiver dem ud/af med voks eller en maskine (epileptor maskine) Og så danner hårsækken en slags lille knop/bums hvor håret ikke rigtig ken komme ud fra…..

Nå men til voksningen mellem benene. Hun tog først på selve venusbjerget og det var fint nok. De er jo proff. Så det går stærkt og hun holder jeg igen på huden så hun ikke står og trækker udnødigt i huden. Da hun kom til inderlårerne begyndte det at gøre rigtig nas. Og hun sagde hele tiden; nu går jeg lidt længere ned/ind etc…så man ligesom var forberedt. Det går jo i et snup-tag men det gør både ondt i det hun går det men også bagefter…..Jeg standsede inden hun fik taget alt….kunne ikke holde til mere.

Jeg følte mig IKKE helt glat. Der var en del hår som ikke var taget under voksningen og dem skulle jeg så hjem og barberer af….altså også på områder hvor hun HAVDE været.
    Efter 1-2 uger begyndte det at vokse ud…og jeg fik som tidligere oplevet en del knopper fordi hårerne var trukket ud og skulle igennem huden.

Min oplevelse var virkelig dårlig….dyrt, gjorde ondt og resultatet var utilfredsstillende.

Har veninder som sværger til det…..

Måske jeg har været uheldig.

Dette var en ærlig beretning….beklager hvis jeg har skærmt nogen væk – men ville gerne skrive min oplevelse.

Men åhhh ja…drømmen om silkeblød glat hud på ben, i 3-kanten og under armene….%3ctar
    113
    4.1k
    May 2012

Av av, det lyder ikke rart misskinny %3chocked

Men ja, det er vel vores allesammens drøm %3cink

5
    1k
    May 2012

Jeg vidste ikke at det hed hollywood? Jeg har prøvet det mange gange, det gør ondt men det overrasker vel ikke nogen. Hårene kom tilbage og det var jeg rigig træt af, så jeg begyndte på laser behandlinger i stedet for. Det gør også rigtig meget ondt men resultatet er meget bedre og holder meget længere.

550 ml Mentor, op 2011, 170cm, 55kg, bh før 70D, efter 65J/I - 30G
    0
    545
    May 2012

Det ikke så slemt hvis du finder en klinik der bruger alexandria sugaring. Det river ikke i huden da det kun binder sig til håret. Har prøvet med alm voks og en anden sukkervoks med strips. Av av. Alexandria er noget mere behagelig. Ingen strips, ingen varm voks der brænder. Smutter derind kl 10.30 i dag

Og bliver ordnet

FU den 3. maj 2011 ved Jörg på Citaldell
    BFO NY TID 9. juni 2011
    før = 70C 270/260
    Implantat = 530ml ultra high
    efter = la senza 70F/70FF / change 65H ....
    5
    183
    May 2012

Jeg kunne godt være fristet på andre løsninger – hvis det kan holde en glat og blød længere!

Men at give en klækkelig sum for at blive pint rød og øm forneden og så vokser det hele ud igen efter 1 uge. Det gør jeg ikke igen 🙂
    Og var også skuffet over det jeg skrev med at voksen kun trak 90% af og der så stadig var enkelte hår man skulle hjem og barberer af.

En anden ulempe er også at man skal lade det vokse en del ud før det kan vokses. Det vil sige man har en glat/blød periode og så skal lade det vokse en del ud for at det kan tages af. Hvor man ved barbering jo bare kan tage det selv ved få ½-1 milimeter.

Men jeg er åben overfor andre muligheder/løsninger.
    5
    183
    May 2012

Og man kalder det for det meste en Brazilian Wax 😉

0
    545
    May 2012

Jeg får det gjort hver 4. Uge. Tager selv med pincet de første 14. Dage. Er lykkelig over at slippe for barbering. Det ødelagde min hud og kradsede.
    Men Michelle fra klinik sund og slank på Frederiksberg er fantastisk

BFO NY TID 9. juni 2011
    før = 70C 270/260
    0
    332
    May 2012

Det hedder kun brazilian hvis man skal have en lille stribe tilbage. Hvis man skal have fjernet alt “bevoksning” dernede hedder det en Hollywood

5
    183
    May 2012

Hehe ja %3cink Men er nok mere til den brazilianske “frisure” end Hollywood så!

Føler mig lidt for 10 årig med helt glat…..så hvis vi nu skal gå i detaljer synes jeg en lille trekant eller stribe er pænest (til mig)

Er sikker på at der er stor forskel på metode, klinik og behandler….jeg har nok bare været uheldig.
    0
    332
    May 2012

Måske du har været uheldig. Jeg skal nok skrive om min oplevelse og hvis det går galt, så kan vi lave en klub

0
    545
    May 2012

Altid alexandria sugaring frem for alm voks. Hvor i landet er du fra

BFO NY TID 9. juni 2011
    før = 70C 270/260

Emnet 'Er der nogen der har prøvet en "Hollywood"?' er lukket for nye svar.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.