Fora Brystoperation Dråbeformet implantat?flag

827 visninger

15 svar

0
    13

Dråbeformet implantat?

Mar 2011

Hej tøser :)
    Nogle det har billeder af jeres brystet med dråbformet implantat? Giver disse implantater flotte resultater – og kan man opnå god fylde for oven med dråbeformet ?

113
    4.1k
    Mar 2011

Jeg er lige med på en kigger, da jeg også er i tvivl mht. forskellen på slutresultatet. Hvem vælger det ene frem for det andet og hvorfor?

Nov. 2010: Stor maveplastik ved Jørn Bo Thomsen på Vejle Sygehus
    Aug. 2011: BFO 500 ml.high profile ved Susanne Arffmann. 70G i bh 🙂
    Feb. 2012: Balleplastik i Give (fjernelse af overskydende hud på lænden)
    Mar. 2012: Øjenlågsplastik ved øjenlæge i Billund (hud over øjnene)
    Juli 2012: Re-op/Bfo 700 ml.high profile ved Susanne Arffmann. 70H i bh 🙂
    Dec 2013: Re-op af venstre bryst ved Susanne Arffmann
    0
    108
    Mar 2011

Sir sir hvad har du nu?

0
    13
    Mar 2011

Jeg har en c-75

0
    108
    Mar 2011

Kan det tænkes du kan ligge et billede op?

3
    290
    Mar 2011

hejsa

Jeg har draabeformet og jo det giver faktisk en del fylde foroven.. Jeg havde ihvertflad forventet mindre fylde foroven..

Mine er dog alt for store saa skal ind naeste maaned og have lavet dem mindre, men vil dog lige sige at jeg synes draabeformede giver de absolut flotteste resultater..

Du kan se mine billeder i traaden “Hvad er jeres mening..??”

Knus

0
    13
    Mar 2011

Aaarhus-pigen (:

Hvor meget har du fået i ? og hvor meget havde du før ? (:
    3
    290
    Mar 2011

jeg har faaet 360ml i.. Havde dog selv lidt inden en stor B – lille C skaal..

Hvor meget har du taenkt dig at skulle have i?

Knus

0
    13
    Mar 2011

mener min læge sagde sagde 410 ml. jeg kan simpelthen ikke finde den tråd du siger du har billeder? /:

3
    290
    Mar 2011

den er paa side 12.. Jeg har ikke skrevet i traaden i noget tid:)

0
    13
    Mar 2011

Nu har jeg kigget alt igennem – kan simpelthen ikke finde den tråd /:

3
    290
    Mar 2011

Det lyder maerkeligt, hihi.. Jeg har selv lige fundet den.. Den er paa side 12 nummer 8 fra toppen.. og den hedder “Hvad er jeres mening..?”

Knus

0
    13
    Mar 2011

Nu fandt jeg det!

HOLD OP HVOR ER DE FLOTTE !- synes de passer så godt ti dig. ! hvis mine da bare kunne komme til at se sådan ud ! har du et billed af, hvordan dine bryster så ud før op?
    3
    290
    Mar 2011

nej desvaerre, jeg har ikke et billede af hvordan de saa ud inden..
    Det vaerste er bare at jeg synes ogsaa de er meget paene, men kan simpelthen ikke forene mig med stoerrelsen.. De er bare alt alt for store og det foeles som om de kommer gaaende med mig og ikke mig som kommer gaaene med dem.. Men ja derfor at jeg skal have dem lavet mindre i naeste maaned..

Havde du haabet paa samme stoerrelse som jeg har nu eller hvordan?? Og hvad stoerrelse er du nu?

Knus

0
    13
    Mar 2011

Jeg skal have 410 ml ind – dråbeformet. Har en c nu, men de sidder bare slet ikke pænt . Sidder sin ar i brystfolden? Og hvis er det så meget tydeligt? Er dine indlæg højprofil?

3
    290
    Mar 2011

ja ved anatomiske (draabeformede) kan man kun faa arrene i brystfolden.. Mine ar er ret fine.. De er meget smalle, og man kan ikke maerke dem elelr noget.. De er dog stadig lidt pink i det, paa trods af at det er et aar siden jeg fik em lavet, men jeg har altid vaeret meget langsom til at hele.. De fleste jeg kender har oplevet at deres ar er blevet hvie allerede efter 4-6 mdr.. Men altsaa man kan overhovedet ikke se dem naar man ser mig forfra.. Man kan lige ane meget meget lidt af dem naar jeg staar med siden til.. Du kan faktisk ogsaa se det paa billedet.. Men jo laengere tid der gaar jo mere utydeligt bliver det.. saa det er kun naar man ligger ned og kigger nedenfra..

Tror ikke du skal vaere bekymret over at have arrene i brystfolden.. Jeg er ihvertlfald meget glad for at de er der da jeg ikke saa gerne vil have ar paa brystvorterne, og slet ikke i armhulen. I tilfaelde af at arret bliver grimt hvilket jo kan ske med ar, saa er det trales hvis man kan se dem naar man har en kortaermet top paa.. Men det er jo en smagssag.. Jeg er egentligt meget glad for at det kun er mig selv og min kaereste som kan se dem nu hvor de er placeret i brystfolden..

Min profil er medium..

Hvem skal du opereres hos?? Har du et billede af hvordan dine bryster ser ud nu?? Og hvordan sidder de ikke paent? Altsaa asymmetriske eller hvordan?

Emnet 'Dråbeformet implantat?' er lukket for nye svar.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.