Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling Næseoperation Dr Reha Рfacebook gruppe !flag

2.1k visninger

4 svar

1
    20

Dr Reha - facebook gruppe !

Feb 2016

Hej alle ūüôā
    Jeg befinder mig lige nu i Tyrkiet da jeg er blevet opereret af Dr Reha.
    Jeg har desv√¶rre 2 n√¶seoperationer bag mig. Den f√łrste n√¶seoperation var i Danmark lavet af aksel gr√łntved, og som √łdelagde min n√¶se fuldkommen ( billeder kan sendes ) blev derefter opereret af Cemil Tugay i Tyrkiet, som fik rettet den en smule op, og denne gang har jeg s√• allieret mig med Dr Reha som har meget mere erfaring og is√¶r med at rekonstruere n√¶ser !
    Har f√•et foretaget en lukket n√¶seoperation som meget f√• kirurger udf√łrer, og er indtil videre MEGET MEGET positiv overrasket !

Jeg har detfor operettet en fb gruppe for os patienter og interesserede ūüôā hvor vi deler erfaringer og r√•d. Der er f√• regler jeg forventer man l√¶ser igennem f√łrst.

Gruppen hedder
    Dr Reha – Scandinavia

0
    2
    Feb 2016

Hey. Jeg kan ikke finde gruppen.. Kan du ligge et link op til den? ūüôā

1
    20
    0
    2
    24. July

Jeg er virkelig intra i at blive medlem at gruppen da jeg rigtig meget overvejer at f√• mig en n√¶seoperation ūüėÄ

0
    1
    13. March

Jeg overvejer at blive opereret af dr. Reha, da jeg har læst så mange gode anmeldelser.
    Jeg vil dog gerne h√łre flere historier, og har derfor anmodet om at blive medlem af FB gruppen.

Denne anmodning er bare stadig ikke godkendt, så er der mulighed for, at en af jeg vil gå ind og godkende?

Tak ūüôā

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-r√•dgiver, der ud fra dine s√¶rlige √łnsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har f√•et 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks st√łrste database af uafh√¶ngige klinikbed√łmmelser, indsamlet gennem mere end 10 √•r.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne p√• denne side er vejledende og m√• ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne p√• Mylooks.dk m√• aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet p√• denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilh√łrer Mylooks.dk. Indholdet m√• ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne p√• denne side m√• kun anvendes til privat brug.