Fora Brystoperation Dorte Lyhne Aleris Hamlet erfaringflag

22 visninger

2 svar

0
    17

Dorte Lyhne Aleris Hamlet erfaring

29. March

Hej

Jeg skal have foretaget BFO hos Alleris Hamlet. Skulle have været afsted d. 8/4 og opereres af Christian Bang. Nu har jeg så talt med dem,  og Christian er kommet til skade med hånden og kan ikke opererer i flere måneder. De har derfor tilbudt mig at komme til ved Dorte Lyhne d. 12/4 istedet.

Jeg valgte Aleris fordi jeg følte mig såååååå tryg ved Christian , og nu vil jeg så gerne hører om der er nogen der har erfaring med Dorte Lyhne.. ???

Jeg har selvfølgelig booket en ny forundersøgelse ved hende, (4/4) for at møde hende inden operationen, men det ville være dejligt hvis der var nogen af jer der kunne fortælle lidt om hende

FU hos:
    Andreas Printzlau Aarhus
    Christian Sneider Nygart Aarhus
    Dorte Lyhne Aleris Hamlet Aarhus
    BFO 12/4 af Dorte Lyhne Aleris Hamlet Aarhus
    450 ml HP runde Mentor chovesive 1
    0
    2
    25. May

Hej. Har du haft nogle egne erfaringer med hende indtil videre? Kh. Maria

0
    2
    25. May

Hov ups – kan se, at din BFO var i april. Mon du vil skrive om forløbet m. Dorte?

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.