1.6k visninger

4 svar

• 2
    0

Dermaroller?

Dec 2014

Kan se man kan købe en dermaroller til hjemme brug – nogen der har erfaring med det?

107
    862
    Dec 2014

Jeg har ikke erfaring med den personligt, men jeg har hørt, at den skader huden mere, end den gavner.

Jeg har selv fået lavet noget der hedder Dermatude, som er lidt samme princip, men hvor man får det lavet på en klinik, hvor de 100% ved, hvad de laver – og det virker. Det koster så selvfølgelig noget mere, end Dermaroller til hjemmebrug, men hellere det, end at ødelægge sin hud, mere end den måske er i forvejen.

I øvrigt tænker jeg lidt, at alt hvad man kan få til hjemmebrug, ikke er “godt nok”, siden det kan sælges til hjemmebrug.

0
    1
    Jan 2016

Jeg har prøvet det flere gange og det er gået fint. Man skal bare være sikker på at de ruller man køber er af god kvalitet, og man ved hvad man gør. Jeg læste en rigtig god guide om dermaroller før jeg gik i gang, I kan se den her: derma-roller.dk
    Der er mange firmaer, som sælger dem i øjeblikket, så man skal passe lidt på hvor man køber. Jeg har set mange deal sites, som sælger dem til 99 kr., jeg købte en hos dages bedste og den var ikke af særlig god kvalitet, den sad fast når jeg rullede og jeg fik rifter af at bruge den. Derefter googlede jeg lidt og fandt frem til en webshop, som hedder Perfect-Body, jeg skrev lidt med dem over mail omkring min tidligere erfaring og de forsikrede mig om at deres var af god kvalitet. Jeg har nu prøvet deres et par gange, og de er rigtig gode. Jeg købte endda deres billigste til kun 229 kr.

0
    4
    Mar 2017

Hej Tøser.

Jeg kan se der er flere tråde her på mylooks.dk ang. dermaroller. Jeg har desværre nogle ar i ansigtet fra mine tidligere teenage og. Jeg døjede med svær akne. Jeg har både hørt for og imod for at bruge en dermaroller. Da jeg allerede har skadet min hud nok ved at presse bumserne. Vil jeg nødig gøre det være end det er. Jeg har overvejet at få laserbehandling men det ser bare så voldsomt ud. Jeg har fundet en grundig vejledning om dermaroller her: https://agirls.dk/dermaroller-test/  jeg er dog stadig i tvivl. Er der kommer mere information om denne behandling siden sidst?

Jeg tager imod alle råd med kyshånd.

God aften.

Mvh. Frutte

Det er kærligheden, der sætter solen og de andre stjerne i bevægelse.
    0
    1
    Oct 2017

Jeg har selv brugt en Dermaroller derhjemme til at fjerne nogle ar jeg havde i siden af ansigtet fra akne jeg har haft som yngre. Jeg syntes det var en god løsning fordi jeg gider ikke at bruge mega mange penge på en klinisk behandling og desuden syntes jeg det ser vildt skræmmende ud . Man skal bare huske at informere sig godt, læse nogle indlæg om det på nettet inden man begår sig ud i det, så man ved hvad man har gang i. Jeg har fx læst den her: https://perfect-body.dk/blogs/pb-blog/6-gode-raad-til-at-bruge-en-dermaroller og den her: https://perfect-body.dk/blogs/pb-blog/sadan-bruger-du-en-dermaroller-til-ansigtsbehandling ,  netop fordi at jeg gerne ville behandle i ansigtet.

Jeg har ihvertfald ikke haft problemer med det, ud over at det selvfølgelig prikker lidt, men jeg er måske også bare lidt pivet med sådan noget 

• Dette svar blev ændret 3 år, 8 måneder af Avatar of KarlaJohanna KarlaJohanna.
    • Dette svar blev ændret 3 år, 8 måneder af Avatar of KarlaJohanna KarlaJohanna.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.