Fora Brystoperation December tråd….flag

0 visninger

27 svar

5
    71

December tråd....

12. november

Jeg skal d.9/12 have lavet et stort løft, mindsket Areola og have lagt runde Mentor implantater ind i moderat + profil. 200 ml. på venstre og 275 ml. på højre. Jeg er meget spændt og glæder mig sindssygt meget. Er der mon andre herinde, der skal opereres i december og som har lyst til at dele tanker og erfaringer i denne tråd?😊.

Bfo + løft d.9/12 hos Frants Grymer på Aleris Hamlet i Arhus.
    Jeg skal have Mentor runde moderat + profil. 200 ml. i venstre bryst og 275 ml. i højre bryst.
    Er 39 år, 171 cm. og 60 kg. og mor til to på 2.5 år og 5 år.
    5
    71
    12. november

@Mialine12345 skulle du også opereres i december? 😊

Jeg skal have Mentor runde moderat + profil. 200 ml. i venstre bryst og 275 ml. i højre bryst.
    0
    3
    12. november

Hejsa, jeg skal opereres den 21.12 og er mega meget spændt .
    skal ha udskiftet implantater og lagt ny plus løft.

Er 39 år, 168 cm 58 kg
    21.12 skal ha BFO+løft
    Runde hø profil ca 550ml
    På Amalieklinikken
    5
    71
    12. november

Hej Gita.
    Hvilke implantater har du nu? Og hvad skal du skifte til? Og velkommen til😉😊

0
    3
    12. november

Tak for det – det er 12 år siden så kan slet ikke huske hvad jeg har i men ca 450 ml lige nu.
    Skal ha hø profil +100ml afhængig af hvad jeg har nu ( hvis det giver mening )

Bryster hænger ik så meget , kun en smule hud men de anbefaler løft . 😬

Det er Amalieklinik ( Jens Jøren ) skal lave det. Vil gerne ligge billeder efter operationen 😊

Er 39 år, 168 cm 58 kg
    21.12 skal ha BFO+løft
    Runde hø profil ca 550ml
    På Amalieklinikken
    5
    71
    13. november

Det giver fint mening. Her har jeg hæng på 3 cm. på venstre bryst og ikke rigtig noget på højre bryst, men alene den lave placering af mine brystvorter og Areola er nok til, at jeg behøver løft,  det var jeg helt afklaret med, inden jeg tog til FU. Er det fordi du ønsker runde implantater, at du ikke kan undgå løft? Og er det et stort løft, du skal have? Jeg kommer også til at dele billeder😊

7
    96
    13. november

Hejsa! Ja, det skal jeg. Skal reopereres da mit implantat ikke har sat sig som det skulle. Skal have fra 300 ml til 425

5
    71
    14. november

@Mialine12345

Var det det ene bryst, der ikke var faldet ordentligt ned? Åh hvor surt, når det ikke flasker sig første gang. Håber du får et helt uproblematisk forløb denne gang. Med den operation jeg skal igennem er der 10% risiko for, at implantatet sætter sig for lavt. Det synes jeg lød højt, men holder fast i, at det trods alt går godt for 90%, og at risikoen er lavere med mindre implantat🤞🏻.

7
    96
    14. november

Ja desværre. Det sidder højt oppe, og størrelsesmæssigt ligner det, at det er en hel skål mindre, og er ret hårdt… Det er faktisk 3. gang jeg skal opereres pga. det. Har haft et ret træls forløb, og jeg må indrømme jeg tror jeg kunne have haft et helt andet forløb, hvis jeg havde en anden kirug.. Men tak! Jeg håber virkelig også det er uden problemer denne gang.

Hvorfor er der 10 % risiko for, at dit sætter sig for lavt?

@Pilgren skrev:

@Mialine12345

Var det det ene bryst, der ikke var faldet ordentligt ned? Åh hvor surt, når det ikke flasker sig første gang. Håber du får et helt uproblematisk forløb denne gang. Med den operation jeg skal igennem er der 10% risiko for, at implantatet sætter sig for lavt. Det synes jeg lød højt, men holder fast i, at det trods alt går godt for 90%, og at risikoen er lavere med mindre implantat🤞🏻.

5
    71
    14. november

3 gang??? Ej det lyder heller ikke som et helt optimalt forløb, og slet ikke, hvis dit udgangspunkt var fint. Hvor er du opereret henne? Jeg mener de 10% hænger sammen med det, at jeg skal have et løft. Min hud er ikke så elastisk mere efter at have ammet i 3 år på det venstre bryst, og det er ikke til at sige, hvordan vævet reagerer efterfølgende. Men jeg ved også, at Frants har ry for at være meget reel og aldrig at love for meget i forhold til ens udgangspunkt, så tror blot han vil være helt sikker på, jeg ved, at det er en risiko. De betaler så reoperation, hvis det sker. Hvilken dato skal du opereres?😊.

5
    71
    14. november

Må jeg høre jer andre, hvad jeres kirurger har sagt mht. diameteren på jeres bryst og valg af implantat? Uanset hvordan jeg vender og drejer Mentors skema, så kommer i hvert fald det ene implantat til at have en diameter, der er 1.3 cm. smallere end mit eget bryst🤷‍♀️. Troede faktisk jeg skulle have moderat +, men det kan jeg slet ikke få til at passe med diameter størrelse. Moderat kommer tættest på.

7
    96
    17. november

@Pilgren skrev:

3 gang??? Ej det lyder heller ikke som et helt optimalt forløb, og slet ikke, hvis dit udgangspunkt var fint. Hvor er du opereret henne? Jeg mener de 10% hænger sammen med det, at jeg skal have et løft. Min hud er ikke så elastisk mere efter at have ammet i 3 år på det venstre bryst, og det er ikke til at sige, hvordan vævet reagerer efterfølgende. Men jeg ved også, at Frants har ry for at være meget reel og aldrig at love for meget i forhold til ens udgangspunkt, så tror blot han vil være helt sikker på, jeg ved, at det er en risiko. De betaler så reoperation, hvis det sker. Hvilken dato skal du opereres?😊.

Ja, jeg er ret utilfreds med mit forløb.. Når det så er sagt, så har mit eget udgangspunkt haft en del at sige, så jeg har det i mindte. Men jeg synes jeg kunne have fået meget bedre rådgivning/vejledning, udover at mit venstre bryst fik en for lille brystlomme.

7
    96
    17. november

Det havde også sparet mig en masse penge. Det er virkelig træls, men sket er sket, og så har jeg lært noget. Prøver ikke at hænge mig for meget i det, ellers lægger det en dæmper på mit humør.

7
    96
    17. november

@Pilgren skrev:

Må jeg høre jer andre, hvad jeres kirurger har sagt mht. diameteren på jeres bryst og valg af implantat? Uanset hvordan jeg vender og drejer Mentors skema, så kommer i hvert fald det ene implantat til at have en diameter, der er 1.3 cm. smallere end mit eget bryst🤷‍♀️. Troede faktisk jeg skulle have moderat +, men det kan jeg slet ikke få til at passe med diameter størrelse. Moderat kommer tættest på.

Jeg er ikke helt sikker på jeg ved hvad du mener.. Jeg måler 12,5 ved brystet, og kan maks have 380 i fx demi projektion, men 450 ved full projektion

5
    71
    17. november

@Mialine12345

Frants målte min brystbredde til 13 cm. jeg skal have Mentor runde implantater moderat profil. Når jeg kigger i Mentors katalog, så står der, at diameteren på et implantat på 200 ml. er 11.2 cm. dvs. næsten 2 cm. mindre end min egen brystbredde. Og den er så 12.4 cm. ved 275 ml. Jeg er bare rundforvirret😅🙈🤣. Skulle måske bare ringe derind og høre dem ad😅.
    godt du fortsat er ved godt mod og tror på det🤞🏻

5
    71
    Torsdag kl. 18:20

Så faldt min ferie på plads, så nu mangler jeg bare at betale, og så må tiden gerne gå hurtigt😅. Godt jeg har så meget, jeg skal nå inden i forbindelse med juleforberedelser og nogle små maleprojekter, så kommer tiden forhåbentlig ikke til at føles så lang.

7
    96
    Fredag kl. 18:47

@Pilgren skrev:

Så faldt min ferie på plads, så nu mangler jeg bare at betale, og så må tiden gerne gå hurtigt😅. Godt jeg har så meget, jeg skal nå inden i forbindelse med juleforberedelser og nogle små maleprojekter, så kommer tiden forhåbentlig ikke til at føles så lang.

Arh på den måde.. Men ja ring da lige ind! Kan se du skrev du skulle have areola formindsket, og det skal jeg også, men er bekymret for den bliver for lille hmm. Skal din indgang så også være gennem areola?

5
    71
    Fredag kl. 19:36

@Mialine12345

Jeg skal have anker løft, så det kommer ind via brystfolden. Jeg var godt indstillet på anker løft, da det giver mulighed for at “skræddersy” brystvorteområdet og gøre det pænt i modsætning til lille løft. Vi har faktisk ikke snakket om, hvor lille den skal være, men er tryg ved, at Frants gør det smukt. Det bliver da spændende at se vores nye nipples efter operation🤗🤗. Mine kan kun blive pænere vil jeg påstå😅

7
    96
    Fredag kl. 22:53

@Pilgren skrev:

@Mialine12345

Jeg skal have anker løft, så det kommer ind via brystfolden. Jeg var godt indstillet på anker løft, da det giver mulighed for at “skræddersy” brystvorteområdet og gøre det pænt i modsætning til lille løft. Vi har faktisk ikke snakket om, hvor lille den skal være, men er tryg ved, at Frants gør det smukt. Det bliver da spændende at se vores nye nipples efter operation🤗🤗. Mine kan kun blive pænere vil jeg påstå😅

Ja okay! Men det samme er gældende for mig, er så træt af mine i ikke-stiv tilstand, så glæder mig til de bliver mindre!

5
    71
    Lørdag kl. 21:37

Mialine12345

Har I snakket om, hvilken størrelse dine skal have? Jeg har været vant til, at Areola har været stort lige siden jeg fik bryster, så det bliver virkelig dejligt, men sikkert også en ret syret fornemmelse pludselig at have små vorter😅. Håber bare aret bliver nogenlunde pænt🤞🏻
    her er forresten lige et billede fra FU. Håber som sagt at ende i en c eller lille d med mine implantater. Det er jo “små” implantater, men tænker det er det rette valg, i forhold til mit ønske.

Log ind for at se 1 billede

Side 1 2

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.