0 visninger
6 svar
-
Hejsa.
Jeg står i den situation at min kirurg har anbefalet mig et crescent brystløft, og kan simpelthen ikke finde nogle før og efter billeder af nogen som har fået det eller fortællinger omkring det, så vil høre om det er nogle af jer som har prøvet det? ? ?
Log ind for at se 1 billedeHvilken kirurg og klinik er det hos, der har anbefalet dette?
1. FU: Kbh Plastikkirurgi
2. FU: Akademikliniken
3. FU: Citadell kliniken
BFO d. 6.6.2012
V: 440 mp og H: 550 hp540
Kirurg: Jörg Bohn, Citadellkliniken
@Mabroe skrev:
Hvilken kirurg og klinik er det hos, der har anbefalet dette?
Det er Jörg fra Citadell 🙂
@Britta73 skrev:
Billedet kom vist ikke med
<ul id=”bbp-reply-revision-log-365498″ class=”bbp-reply-revision-log”>
<li id=”bbp-reply-revision-log-365498-item-365499″ class=”bbp-reply-revision-log-item”>Dette svar blev ændret 14 timer, 7 min af .<ul id=”bbp-reply-revision-log-365498″ class=”bbp-reply-revision-log”>
<li id=”bbp-reply-revision-log-365498-item-365499″ class=”bbp-reply-revision-log-item”>Dette svar blev ændret 14 timer, 7 min af .tak for det ? jeg har læst om det og ved hvordan det gøres men kan slet ikke finde billeder nogle steder på nettet fra andre som har fået det, virkelig underligt ? det ville være gratis for mig, da det er efter bfo og kirurgen mener at det er en komplikation som har gjort at det nu er aktuelt, så ved ikke prisen, desværre.
Der ligger nogle videoer på YouTube fra USA bl.a. , men det er igen kun af hvordan det gøres. Man ser hvordan det ser ud når operationen er slut, men det er jo ikke videre kønt før det er helet. Har din kirurg ikke nogle billeder fra andre han har opereret? Det ville også være rart at vide at man ikke er den første han skal lave det på ?
Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.