Fora Brystoperation Corona/Sverige kan det lade sig gøre..flag

0 visninger

13 svar

1
    11

Corona/Sverige kan det lade sig gøre..

Mandag kl. 09:18

Hej

Jeg har booket tid hos Citadell d 4 maj,til en re operation. Meldingen fra dem var at restriktionerne blev ophævet d 31 marts og det blev de også men hvordan foregår det i praksis? Er der nogle herinde der har gjort det? Skal man fremvise negativ test når man passere grænsen osv

Det virker lidt uoverskueligt🙈

0
    6
    Mandag kl. 10:40

@Spns skrev:

Hej

Jeg har booket tid hos Citadell d 4 maj,til en re operation. Meldingen fra dem var at restriktionerne blev ophævet d 31 marts og det blev de også men hvordan foregår det i praksis? Er der nogle herinde der har gjort det? Skal man fremvise negativ test når man passere grænsen osv

Det virker lidt uoverskueligt🙈

Hej Spns,

Jeg ville tjekke udenrigsministeriets hjemmeside om indrejse til Sverige: https://sverige.um.dk

Eller Sveriges politi: https://polisen.se/om-polisen/polisens-arbete/granspolisen/sa-paverkas/

De har de mest retvisende informationer. Af hvad jeg kan læse, så skal du fremvise en negativ test (max 48 timer gammel) ved indrejse.

Forundersøgelse på Amalieklinikken den 20. april 2021
    1
    11
    Mandag kl. 10:53

Det har jeg også læst mig frem til,gad bare godt høre fra nogle der har prøvet det.. Det virker uoverskueligt at skulle testes i dk inden ankomst d 4 maj,overnatte på stedet til næste dag hvor jeg så skal finde et sted at blive testet i Sverige inden jeg kan komme ind i Dk igen. Så skal jeg i selvkarantæne i 10 dage og så starter møllen forfra når jeg skal til Malmø og have taget sting ud..

håber at høre fra nogle som har prøvet det og som forhåbentlig kan fortælle at det ikke skal foregå på den måde

0
    6
    Mandag kl. 12:28

Ja, selvfølgelig. Det lyder også omfattende, som du beskriver  Forhåbentlig er der nogen, som skal afsted i april, der vil kunne give dig et svar ud fra personlige oplevelser. Held og lykke med det 🙂

Forundersøgelse på Amalieklinikken den 20. april 2021
    1
    11
    Mandag kl. 13:42

Ja ik😉 Mange tak

0
    13
    Onsdag kl. 21:28

Jeg blev opereret i Sverige den 16 feb.
    Der skulle jeg vise negativ cornona test ind i Sverige 🙂

Dog besværligt da restriktionerne lige var gået i kraft, men altså det lykkes mig da 😄

1
    11
    Onsdag kl. 22:23

Okay godt at høre. Gik du så i karantæne i 10 dage? Og var du tilbage i Sverige og få fjernet sting?

ved du om en hurtig test er nok til at komme ind?

0
    13
    Torsdag kl. 09:39

Nej der var der ikke krav om karantæne 🙂 lyntest var nok.
    Har jeg ikke været endnu – da jeg ikke kunne komme ind i Sverige da jeg skulle have fjernet sting 😫 jeg kæmper pt. Med infektion i ventre ar og har været på pincilin siden marts – men har fået tid den 23.

1
    11
    Torsdag kl. 09:57

Det lyder virkelig ikke rart og heller ikke okay.. blev du afvist ved den svenske grænse? 10 dage efter OP..?

Er du opereret på Citadell? Og må jeg spørge om af hvem?

Rigtig god bedring med infektionen!

0
    13
    Torsdag kl. 10:12

Jeg blev først afvist den 8 feb. Hvor jeg skulle have operationen – Måtte så ringe og rykke det hele.
    så skulle jeg til tjek og have sting ud den 1 marts, blev afvist fordi det ikke var god nok grund til og komme ind.
    Grænsekontrollen blev ophævet den 31 Marts, så jeg tænker godt du kan komme ind nu.

Blev opereret på Estertik centrum i Malmø 🙂

Tusind tak og held og lykke 🙂 hvornår skal du opereres?

1
    11
    Torsdag kl. 11:25

Sikke noget bøvl😅 Ja det skulle helst kunne lade sig gøre nu,og der blir muligvis løsnet mere op her d 20 April.

Okay det sted overvejede jeg også inden min første operation. Har du været glad for forløbet?

Jeg skal have lavet min re operation d 4 maj,glæder mig til at få det overstået

0
    13
    Torsdag kl. 11:30

Utroligt meget bøvlet 😅 men det lykkes da!

Helt vildt! Så skønne mennesker derinde og min operation gik rigtig godt 😀

hvotgor repo? Hvis jeg selvfølgelig må spørge? ☺️

1
    11
    Torsdag kl. 18:39

Man har bare ikke brug for det ekstra stress.. men ja det vigtigste er jo at det lykkedes! Og at du havde en god oplevelse.

Spørger du om hvorfor jeg skal have en re operation?

Jeg fik lavet bfo med stort løft,hvor det ene implantat aldrig faldt på plads. + Bottom out og så skal arrene korrigeres for dem fra areola og ned er meget brede. De blev ved med at åbne sig lidt når jeg skulle skifte plaster

0
    13
    Torsdag kl. 18:49

Nej du har helt ret og nu har jeg været på pincilin en måned og jeg var syg de første 3 uger efter operation 🙄 Trods jeg er en lille i højde og vægt, ligger jeg ellers aldrig syg, syntes det mega nederen at jeg så fik infektionen 🙄

Det havde jeg bestemt ☺️

Guud nej hvor trist for dig 😳 og virkelig ubehageligt – Hvordan ved man at ens implantat ikke er faldet ordnet ned? For mit venste bryst hænger lidt, men begyndt og rykke sig ind mod midten – er selv lidt bange for de så skal repo 😫 ønsker ikke og gå igennem flere pincilin kurer, hvis arret skabte sig igen.

Det er jo skræmmende! 😱 at dine ar ligefrem åbner sig! 😮 hvordan har du det så?
    ej jeg håber da det hele ordner sig 🙏🏼

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.