Fora Brystoperation Corona og citadellflag

0 visninger

0 svar

0
    4

Corona og citadell

3. juli

Hej
    Håber der er nogen der kan hjælpe 🙂

Jeg vil gerne have en BFO og løft til efteråret. (Det er et ønske jeg har haft i mange år, men Skal giftes næste sommer og ville gerne have pæne bryster inden det)

Jeg har nu været inde hos Pfeiffer plastikkirugi i Roskilde forleden.Mine bryster skal løftes og have BFO.  Han virker rigtig dygtig og vejledte mig godt. Vi blev enige om 450ml (jeg har barm fra naturens side ca.325ml sagde han) Noget af mit eget brystvæv vil han så skære væk Og der skal runde implantater i og laves et Anker til løftet.

Alt i alt en rigtig positiv oplevelse, men jeg er meget nervøs for en operation især for ankeret, og er bange for jeg ikke fik spurgt om det hele. Prisen er her 60.000,-

Mit første valg har været Citadell fra start af, jorg har jeg fået anbefalet fra så mange.  Men nu kan jeg jo ikke rigtig komme til Sverige til konsultation pga Corona?
    Så vidt jeg kan læse mig frem til er prisen her 58.000 svenske som er 41.000 danske kroner. Det er en stor forskel for mig i mit budget, plus det faktum at jeg har hørt Jorg er dygtig til løft.

så what to do? Skal jeg booke en tid hos Jorg i september og satse på de har åbnet mere op eller gå en anden vej end citadell ?

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.