Fora Brystoperation Brystreduktion og hævelseflag

0 visninger

2 svar

0
    3

Brystreduktion og hævelse

23. november

Kære alle

Jeg fik i torsdags (5 dage siden) lavet en brystreduktion med løft. Jeg fik for 20 år siden lavet en ligende operation af den omstridte Jørn Ege og resultatet blev ikke ret godt. Han havde næsten ikke gjort dem mindre, jeg havde meget grimme ar (også her 20 år efter), og ja bare ikke et godt resultat 😏 så de sidste mange år har jeg leget meget tanken om at få gjort det om og fik så gjort det i torsdags….jeg tænkte, at det jo ikke kunne blive værre end det var😉 operationen gik rigtig godt, og alle var rigtig søde. Her 5 dage efter går det fortsat fint og Jeg har ikke haft de store smerter…det værste er at jeg ikke kan sove på ryggen. Jeg fik taget 325 gr. af begge bryster, men jeg synes stadig de er lidt størrer end jeg havde regnet med, men de føles stadig meget hævet og spændte….så mit spørgsmål er bare om I tror de bliver mindre om nogle dage/uger.
    billedet er taget idag.
    skal lige siges, at resultatet indtil videre er så meget bedre end hvordan de så ud før og jeg glæder mig rigtig meget til d. 2/12 hvor jeg får dem af se uden tape❤️

Log ind for at se 1 billede

7
    170
    23. november

Ville bare lige komme med en kommentar…. hold nu op, hvor ser det godt ud👌🏻. Så flot resultat allerede. Skal selv have anker løft d.9/12 dog med mindre implantater 200/275 ml. Hvor er du opereret?

Bfo + løft d.9/12 hos Frants Grymer på Aleris Hamlet i Arhus.
    Jeg skal have Mentor runde moderat + profil. 200 ml. i venstre bryst og 275 ml. i højre bryst.
    Er 39 år, 171 cm. og 60 kg. og mor til to på 2.5 år og 5 år.
    0
    3
    23. november

Tak❤️ Tror og håber også at det bliver rigtig godt🙌 Jeg er blevet opereret på Roskilde privathospital

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.