Fora Brystoperation Brystløftflag

60 visninger

4 svar

0
    6

Brystløft

4. January

Hej

Jeg er en kvinde på 31 år som ønsker brystløft. Jeg har tabt mig over 50 kg, så mine bryster hænger meget, hvilet jeg er rigtig ked af. Har prøvet at søge igennem det offentlige, men har fået afvisning.  Er virkelig skuffet og ked af deres afgørelse, da det påvirker mig meget psykisk at jeg ligner en på 70 med mine bryster.

Er her nogle herinde som kun har fået lavet brystløft? Og som vil vise før/efter billeder.

Jeg har mistet fylde i mine bryster pga.  vægttabet, så mine bryster er små.

Håber nogle måske har nogle gode råd til mig, eller som har prøvet noget lignende.

Kh

Maj87

5
    19
    8. January

Hej Maj87,

Først og fremmest, stort tillykke med dit store vægttab – flot klaret!

Man kan ikke regne med det offentlige “bare lige” dækker et brystløft pga. vægttab, medmindre de bryster er til gene for dig rent fysisk.

Selv blev jeg afvist af det offentlige grundet tuberøse bryster, da de mente det var for beskedent til, det kunne dækkes i offentligt regi. Det påvirkede mig meget siden jeg begyndte at få det, der skulle forestille sig at være bryster. Jeg blev væk fra idræt i skolen osv, men værst var, jeg var så psykisk påvirket, at jeg afholdt mig fra at være sammen med fyrene… trods det påvirkede mig så meget psykisk, blev det ikke godkendt.

Jeg valgte selv at opsøge plastikkirurg og fik foretaget et brystløft i 2015. Det blev første af to operationer, da jeg ikke havde brystvæv nok til at indsætte implantater. Dem fik jeg dog i for 3 uger siden i dag. Det har kostet meget på den psykiske plan, men også på det økonomiske – men fortryder ingen af delene!

Min anbefaling er, du researcher på nettet og finder en kirurg, du tænker vil være god for dig. Ønsker dig alt det bedste.

0
    6
    13. January

Hej mib.

jeg har aldrig hørt om at man ik kan få implantater i pga for lidt bryatvæv. Hvordan fik du så mere væv?

5
    19
    15. January

Hej Maj87,

Jeg tror du misforstår mit indlæg. Jeg ved ikke om du kender til tuberøse bryster,  men det er en underudvikling i brystvævet… det har medført, at jeg ikke kunne få både brystløft og implantater i på samme tid, da implantaterne ville have presset så meget på arrene, at de ikke ville hele. Derfor måtte jeg igennem to operationer – først et brystløft, hvor man korrigerede brystvorten og lavede en falsk bue på brystet under brystvorten. Efterfølgende har jeg fået indopereret implantater, som er 4 uger siden i dag faktisk.

0
    6
    25. January

Tak for svar mibsc.

Har du evt. et billede af dine bryster før og efter brystløftet?

Hvilken str bh brugte du efter løftet?

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.