Fora Brystoperation Bottoming out?flag

0 visninger

2 svar

7
    169

Bottoming out?

4. februar

Jeg håber, at nogen måske kan hjælpe her. Jeg har fået foretaget stort løft samt lagt implantater ind på 275 og 200 ml. Jeg synes mine brystvorter/Areola sidder meget højt. Der er ikke meget øvre fylde, før Areola starter, hvilket ikke mindst ses fra siden, hvor det lidt groft sagt ser ud til, at Areola er på vej op oven på bryste,  og også forfra kommer den nedre del af brystet til at se lidt lang og tung ud med minus fylde over Areola. Mit ar på højre bryst har ligeledes flyttet sig 3 cm. op på brystet, hvor det før sad lige i folden. Jeg kunne godt bruge nogle ærlige meninger. Hvad tænker I? Er jeg galt på den, eller ser det ikke helt harmonisk ud?

Log ind for at se 2 billeder

Bfo + løft d.9/12 hos Frants Grymer på Aleris Hamlet i Arhus.
    Jeg skal have Mentor runde moderat + profil. 200 ml. i venstre bryst og 275 ml. i højre bryst.
    Er 39 år, 171 cm. og 60 kg. og mor til to på 2.5 år og 5 år.
    0
    20
    4. februar

@Pilgren skrev:

Jeg håber, at nogen måske kan hjælpe her. Jeg har fået foretaget stort løft samt lagt implantater ind på 275 og 200 ml. Jeg synes mine brystvorter/Areola sidder meget højt. Der er ikke meget øvre fylde, før Areola starter, hvilket ikke mindst ses fra siden, hvor det lidt groft sagt ser ud til, at Areola er på vej op oven på bryste,  og også forfra kommer den nedre del af brystet til at se lidt lang og tung ud med minus fylde over Areola. Mit ar på højre bryst har ligeledes flyttet sig 3 cm. op på brystet, hvor det før sad lige i folden. Jeg kunne godt bruge nogle ærlige meninger. Hvad tænker I? Er jeg galt på den, eller ser det ikke helt harmonisk ud?

hej pilgren. Jeg har selv haft bottoming out og det skete nærmest lige efter operationen. Kunne se at implantat skred nedaf og mistede fylde foroven på samme tid. Også begynder brystvorten og pege opad.

heldigvis kan det rettes. Er selv lige blevet opereret for 2 måneder siden for at netop få det korrigeret. Og det er blevet så flot et resultat. Brystfolden skal støttes med det væv/kapslen som danner sig rundt om implantatet med tiden. Det skal oprulles og syes fast også skal lommen gøres mindre forneden og større foroven.
    jeg er selv blevet opereret af frants og han rettede det gratis her 1 år senere.
    grunden til det sker er umiddelbart fordi implantaterne ikke kunne holdes oppe af din hud og væv. Og jo større implantater jo større risiko for at man får bottoming out. Uanset hvad kan intet gøres ved det med det samme. Man skal vente i et helt år og bevare tålmodigheden. Bottoming out er ikke noget en kirurg kan forudse. Man kan kun gøre noget reelt når problemet er der, desværre. Men frants har fixet mine og de blevet så flotte min brystfold sidder som den skal og min ar er helt gemt væk under brystfolden så de er usynlige.
    føler med dig og det virkelig noget lort når man går glæder sig til den her oplevelse! Men hold ud, er sikker på frants vil operere dig igen næste år så du får et rigtig flot resultat.

7
    169
    5. februar

Ej hvor blev jeg glad for at læse dit indlæg. Og 1000 tak fordi du tog dig tid❤️. Jeg er egentlig også ret rolig omkring det. Jeg håber, at Frants kan se problemet, for jeg er også sikker på, at han er helt reel. Men det er en træls følelse, at det hele virker til at være skredet på begge bryster. Jeg har kun fået 200 og 275 ml. i, men på det venstre er det også som om, at implantatet har flyttet sig langt ned, brystvorten op og der buler lidt hus ud for neden ved folden ud mod armen. Mit højre bryst var noget mindre end det og der kom 275 ml. i, så her er huden egentlig fyldt godt ud, men igen implantatet langt langt nede og brystvorten helt i sky😅. Ud fra det du selv stod med, mener du så også, at den er gal med mit? Jeg synes slet ikke, jeg står med tilfredsstillende resultat lige nu desværre, men jeg bebrejder slet ikke Frants, han sagde, at der var 10% risiko for netop dette. Og mit udgangspunkt var ikke nemt🙈.

Bfo + løft d.9/12 hos Frants Grymer på Aleris Hamlet i Arhus.
    Jeg skal have Mentor runde moderat + profil. 200 ml. i venstre bryst og 275 ml. i højre bryst.
    Er 39 år, 171 cm. og 60 kg. og mor til to på 2.5 år og 5 år.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.