Fora Brystoperation Bobler/ skvulpenflag

0 visninger

4 svar

5
    43

Bobler/ skvulpen

17. september

Hej de damer,

jeg læser om mange der, har oplevet bobler og skvulpen i deres bryst nogle dage efter operationen. Jeg har intet mærket til det, før nu. Her over 3 uger efter operationen. Mon der er andre der har følelsen af at enten det ene bryst el måske begge så lang tid efter kan mærkes anderledes? Det er som om det bryst er blevet lidt mindre, og når jeg bukker mig frem eller lInger mig ned, så føles det ligesom, hvis man tager en flaske med vand og vender.  Håber i forstår 🙂

BFO Amalieklinikken august 2020
    325 ml plus profil mentor runde implantater
    2
    24
    17. september

@Nadja89 skrev:

Hej de damer,

jeg læser om mange der, har oplevet bobler og skvulpen i deres bryst nogle dage efter operationen. Jeg har intet mærket til det, før nu. Her over 3 uger efter operationen. Mon der er andre der har følelsen af at enten det ene bryst el måske begge så lang tid efter kan mærkes anderledes? Det er som om det bryst er blevet lidt mindre, og når jeg bukker mig frem eller lInger mig ned, så føles det ligesom, hvis man tager en flaske med vand og vender.  Håber i forstår 🙂

jeg havde væske i brystet i 2. og 3. uge 😊 Det kunne lyde som om hævelsen er faldet, og der derfor er blevet plads til, at væsken kan bevæge sig rundt 🤷🏽‍♀️ Jeg ville nok give det et par dage, og så ringe din kirurg/klinik hvis det stadig generer dig 😊 Jeg ‘døjede’ med mit i 3-5 dage, så vidt jeg husker… Men synes bare du skal ringe og spørge dem ad, hvis det bekymrer dig 🤗

Bfo 20/8 hos AK Nygart
    27år, 176cm, 72kg
    375 motiva ergonomix full
    Bh før: 70a
    Bh nu: ?
    5
    43
    17. september

@Mijoe skrev:

jeg havde væske i brystet i 2. og 3. uge 😊 Det kunne lyde som om hævelsen er faldet, og der derfor er blevet plads til, at væsken kan bevæge sig rundt 🤷🏽‍♀️ Jeg ville nok give det et par dage, og så ringe din kirurg/klinik hvis det stadig generer dig 😊 Jeg ‘døjede’ med mit i 3-5 dage, så vidt jeg husker… Men synes bare du skal ringe og spørge dem ad, hvis det bekymrer dig 🤗

mange tak for svar, jeg ringede til dem. De synes også det lød sådan. Også nu jeg ikke har smerter, rødme eller hævelse. Jeg venter tålmodigt på det går i sig selv. Der er ikke mange man hører oplever så sent i processen, sp mange tak for at dele 🙂

et tillægs spørgmål, er dine blevet meget mindre efter hævelsen er forsvundet?

2
    24
    17. september

@Nadja89 skrev:

mange tak for svar, jeg ringede til dem. De synes også det lød sådan. Også nu jeg ikke har smerter, rødme eller hævelse. Jeg venter tålmodigt på det går i sig selv. Der er ikke mange man hører oplever så sent i processen, sp mange tak for at dele 🙂

et tillægs spørgmål, er dine blevet meget mindre efter hævelsen er forsvundet?

selvfølgelig! 🤗 Altså det heder sig jo, at man først kan regne med, at hævelsen er væk efter ca 3 måneder, så jeg ved ikke om der stadig er noget tilbage… De blev en del mindre de første 5 dage ( de var trekantede og helt skøre at se på efter operationen), men siden da har de mere ændret form end størrelse (mere runde nu) 😊 Jeg har stadig en ‘hylde’ øverst på brystet, og er spændt på om det bliver til fylde i bunden eller bare forsvinder helt efterhånden 🤷🏽‍♀️ Hvordan har din udvikling været? 😊

Bfo 20/8 hos AK Nygart
    27år, 176cm, 72kg
    375 motiva ergonomix full
    Bh før: 70a
    Bh nu: ?
    5
    43
    17. september

@Mijoe skrev:

selvfølgelig! 🤗 Altså det heder sig jo, at man først kan regne med, at hævelsen er væk efter ca 3 måneder, så jeg ved ikke om der stadig er noget tilbage… De blev en del mindre de første 5 dage ( de var trekantede og helt skøre at se på efter operationen), men siden da har de mere ændret form end størrelse (mere runde nu) 😊 Jeg har stadig en ‘hylde’ øverst på brystet, og er spændt på om det bliver til fylde i bunden eller bare forsvinder helt efterhånden 🤷🏽‍♀️ Hvordan har din udvikling været? 😊

jamen faktisk ret godt, små bryster lige efter, 14dage efter linse babser 😂 nu er de faldet meget på plads tyngden har været forbi. 🙈 jeg har ammet 3 børn og fået lagt implantatet over musklen af den årsag. Vil gerne indrømme, jeg håber ikke de bliver meget mindre 😬🤞🙏

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.